Tässä pari kesää merellä veneilleenä tuli tuossa mieleen, että varmasti rekisteriote olisi hyvä olla veneessä , heh. Ostin veneen liikkeestä käytettynä ja en mielestäni saanut rekisteriotetta. Mistä voin tarkistaa onko vene edes rekisteröity? Vene on noin 5metrinen ja 50hp moottori, joten pitäisi olla rekisterissä. Rek.nro on kyljessä, jos vaan pitää kutinsa.
Rekisteri ote
5
179
Vastaukset
Jos et itse rekisteröinyt sitä kaupan jälkeen niin ei voi olla rekisterissä, ainakaan oikein. Ostajalla on rekisteröintivelvollisuus. Sakot tulee ratsiassa armotta. Helppo hoitaa kuntoon. Rekisteröintilomake täytettynä ja kauppakirjan kopio maistraattiin.
- mee maistraattiin...
Eikö veneliikekään opastanut asiassa?
Olipa hölmö liike. Tuo kuuluu kyllä asiantuntevan myyjän kertoa mutta niiitä myyjiähän on monenlaisia.... - 20+6
Kaupanteon yhteydessä vanha rekisteritodistus olisi pitänyt siirtyä sinulle, ja sinun kuuluisi pistää se mukaan kun teet rekisterimuutoksen. Muutos kuitenkaan tuskin tuohon kariutuu, mutta kauppakirja pitää löytyä. Rekisteröinnin muutos on tehtävä ja se on sun vastuulla. http://www.maistraatti.fi/fi/Palvelut/vesikulkuneuvorekisteri/Perustiedot/
- qwsqs2211111
Kauppakirja kuitti maksetusta kaupasta, näin mulla ainakin kysyivät myös
kuittia vielä joka pitää nyt perästäpäin laittaa maililla menee.
Rekisteröinnissä on 2 viikon jono/viive espoossa mutta mitäs
väliä sillä on, mulla on kopio nyt rekisteröinnistä missä on
maistraatin leima. - parempi ote
Rekisteri ote. Et saanut otetta veneestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692417
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472040Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa681789Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2501542- 681385
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2971311- 721228
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371123Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1221052- 74995