Mitenkähän luotettavia näennäisesti siistit e34:t mahtanee olla? Saako niitä olla jatkuvasti remppaamassa (itse)? Ja vaatiiko tuollaisen ylläpito paljonkin rahaa, jos tekee hommat pääasiassa itse?
esim 94' 520 tomaatilla.
Tomaatit nyt ei taida olla yhtä vahvoja kuin manuaalit.
e34 luotettavuus
7
1428
Vastaukset
- soj
eikös se ole yleensä niin, että automaatti kestää kauemmin kuin manuaali.
- e34
Samankaltainen auto se on kuin muutkin, eli tietyssä vaiheessa alkaa tulla kilsat täyteen, jolloin pitää laittaa se tonni pari kiinni jotta saa taas oivan auton moneksi vuodeksi. Siinä 200tkm kieppeillä alkaa olla valmista alusta ja siihen menee ainaskin se yks tonni. Ite pystyy tekemään kaiken, jos vaan oikeat avaimet löytyy. Ite vaihdoin kytkimen painelaakerin, suurin ongelma oli just noiden avaimien löytäminen.
- hmh
Muutoin en ota ko korimalliin kantaa, kun en kokemusta omaa, mutta laatikkoasiaan haluan kommentoida.
Alla on tällä hetkellä vaille 200tkm ajettu E32-korinen, jonka laatikko vaihtaa hienosti ja toimii muttenkin kuin unelma. Siihen on vaihdettu öljyt sekä suodatin ajallaan, joten uskallan luottaa siihen täysin. Samoin kakkosautossa (W124 300E) on tomaatti. Autolla kuljettu 286tkm ja huollettu säännöllisesti -> ei mitään ongelmia laatikossa. Aiemmin omistamassani E30 325iX:ssä puolestaan manuaalilaatikko kajahti 250tkm:n paikkeilla, ykkönen ja kakkonen katosivat muistaakseni kokonaan. Eli jos omien kokemusten perusteella täytyy valita, niin hämmentämään en enää rupea. Turha siis pelätä automaattilaatikon hajoamista.
Ja mikäli se joskus hajoaakin, kuulemani mukaan (jep, kuulopuhetta) ei remppa ole sen kalliimpi kuin manuaalilaatikon kytkinremppakaan. Vanhassa aina jotain pientä tulee vastaan merkistä riippumatta, mutta ei ihan pian kuitenkaan mainitsemassasi vaihtoehdossa, mikäli hyvän löydät.
Itse koeajoin aikanaan vanhempaa E34-koppasta 2-litraista automaattia ja jo silloin ihastuin korin hiljaisuuteen sekä laatikon pehmeyteen. Sen kokemuksen perusteella voin suositella lämpimästi. - eeee
Kiitos vastauksista.
Olen käynyt kokeilemassa ja katselemassa muunkin merkkisiä autoja, muttei ne yllä lähellekään sitä viimeistelyä ja laatua kuin bmw:t.
Eilen ajoin mm yhtä 98' golfia ja se tuntui jotenkin lelumaiselta, jonka huomaa kaikista pikku yksityiskohdista, kuten kytkimistä ym. Ja kun painoin keskuslukot ajaessa kiinni, niin ne päästi sellaisen mekkalan, että melkein säikähti. ;)- hmh
Elä elä mene volsussa tekemään mitään ylimäärästä ajon aikana;) Voi olla, että jäät jumekseen;)
- jani
Eli vaihdoin tänään hyvin palvelleen 86' 316 91'-malliseen 520:n. :)
Ai ai, on se niin hiano peli ajaa.- Alex
Moi !
Joo, minullakin oli ennen muita autoja, viimeisenä Volvo 244.
Sitten ostin ekan bmw:n, 316/84 ja olin heti koukussa. Siitä vaihtui E34/520, E39/523 ja nyt E39/530d. Ei muunmerkkiset ole enään oikein sytyttäneet, vaikka olen koeajanut kaikenlaisia Renaultin ja Voilvon kautta Mersuun ja Lexukseen.
Bemareilla takana 15 vuotta ja puoli miljoonaa kilometria, loistavia pelejä (tähän asti). Kaksi viimeistä automaatilla ja itse en enään vaihdetta vaihda!
--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894