kolme naista, valinnan paikka....

"onkelma"

Eli mitäs olette mieltä, kolme kaunista naista, jokaisessa omat hyvät ja huonot puolensa...

Skorpioni,kauris ja vaaka...

ken voisi olla paras vaihtoehto naisena?

Mielipiteita kehiin, ihan mielenkiinnosta...
Itse olen härkä.
arvatkaa valintani ja millä perusteella.;)

20

2707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caurissa

ensiksi veikkaisin että sun valinta on skorpioni, perusteena seksuaalisuus ;)

toiseksi veikkaisin kaurista, seksi voi sujua myöskin erittäin hyvin..

vaakaa en usko valinneesi.. jos kuitenkin valitsit niin onnea tarvitaan.. :)

• kokenut

Skorppari tietenkin:))

• =======

VAAKA tietenkin ihana ihminen!!!

• kukkis
        ======= kirjoitti:

VAAKA tietenkin ihana ihminen!!!

Heips!

Minäkin veikkaisin vaakaa. Koska itse olet härkä, olet käsittääkseni esteetikko kuten vaakakin. Lisäksi haluat omistaa, miksi sitten et kaunista vaakaakin.

Olisi mielenkiintoista kuulla kenet valitsit ja miksi. Sekä myöskin sen, että mitä mieltä olet valinnastasi näin jälkikäteen. Oliko onnistunut? Ja juuriko siitä syystä, minkä perusteella valitsit?

Onnea jokatapauksessa, valitsit kenet tahansa. Tärkeintähän kuitenkin on ihminen itse, merkistä riippumatta.

• "onkelma"
        kukkis kirjoitti:

Heips!

Minäkin veikkaisin vaakaa. Koska itse olet härkä, olet käsittääkseni esteetikko kuten vaakakin. Lisäksi haluat omistaa, miksi sitten et kaunista vaakaakin.

Olisi mielenkiintoista kuulla kenet valitsit ja miksi. Sekä myöskin sen, että mitä mieltä olet valinnastasi näin jälkikäteen. Oliko onnistunut? Ja juuriko siitä syystä, minkä perusteella valitsit?

Onnea jokatapauksessa, valitsit kenet tahansa. Tärkeintähän kuitenkin on ihminen itse, merkistä riippumatta.

Kerron kyllä, minkä valinnan tein ja millä perustein, sekä minkä takia en kahta muuta valinnut.
        Mutta ensin toivon arvauksia kehiin.
        Laitoin tämän kyselyn alulle, koska kiinnosti tietää millaisia käsityksiä ihmisillä on eri horoskoopeista.Mutta todellakin, jokaiseen pääsin tutustumaan pintaa syvemmältä...

Tässä ei siis ole kyse siitä, että olisin mitenkään tietoisesti halunnut päästä valitsemaan vaan minulle nyt vaan sellainen tilanne tuli vastaan, kun kolme naista kiinnostuivat minusta...

Eli reippaasti lisää arvauksia:)

• jouskari
        "onkelma" kirjoitti:

Kerron kyllä, minkä valinnan tein ja millä perustein, sekä minkä takia en kahta muuta valinnut.
        Mutta ensin toivon arvauksia kehiin.
        Laitoin tämän kyselyn alulle, koska kiinnosti tietää millaisia käsityksiä ihmisillä on eri horoskoopeista.Mutta todellakin, jokaiseen pääsin tutustumaan pintaa syvemmältä...

Tässä ei siis ole kyse siitä, että olisin mitenkään tietoisesti halunnut päästä valitsemaan vaan minulle nyt vaan sellainen tilanne tuli vastaan, kun kolme naista kiinnostuivat minusta...

Eli reippaasti lisää arvauksia:)

Valitsit kaikki

• kerro jo
        jouskari kirjoitti:

Valitsit kaikki

valitsit vaa'an.

• "onkelma"

Kukaan ei veikannut tähän mennessä oikein!

Eli valintani oli kauris!:)

Eli skorpioni oli oikein mukava ja kiihkeä nainen. Erittäin seurallinen. Jossain vaiheessa alkoi kuitenkin kummallinen tunteiden salailu ja oikuttelu...mustasukkaisuutta?En tiedä, emme siis seurustelleet missään vaiheessa, mutta tapailimme jonkin aikaa.
      Yleinen negatiivisuus elämään ja asioihin yllätti minut myös täysin.

Vaaka oli oikein viehättävä ja naisellinen. Eli oli todella esteetikko. Tykkäsi keskustella ja oli todella herkkä.(välillä myös todella hiljainen) Toisaalla tuli kuitenkin vastaan hänen vapaudenkaipuunsa ja yhtäkkiä hän alkoi epäillä minua siitä, että petin häntä. Oli siis periaatteessa todella epävarma itsestään. Hänellä oli tuntunut miehiä riittäneen elämän aikana, toki se ei minua häirinnyt, mutta miksi epäillä minua samanlaiseksi!Hänen epävarmuutensa ja oikukkuutensa johti eroon.

Valintani oli siis kauris ja miksi.:)
      Hän on erittäin naisellinen ja myös hyvin itsestään huolta pitävä. Erittäin suloinen nainen, kuitenkin sängyssä todella rakastava ja kiihkeä!Heti tapaamisestamme asti hän "pelasi" täysin avoimin kortein ja oli rehellinen tunteidensa kanssa. En voinut välttyä rakastumasta tähän naiseen. Sen lisäksi, että hän on kaunis, hän on myös erittäin älykäs. Meillä on hyvin samanlaisia ajatuksia ja tuemme toisiamme niissä asioissa, missä meissä itsessämme on puutteita, eli täydennämme toisiamme.Hän osaa olla tempperamenttinen, mutta leppyy nopeasti. Hän on saanut kuuluisan härkämäisen itseppäisyyteni aisoihin. Luotan häneen täysin ja minusta on ihanaa viettää aikaa hänen kanssaan. Hän on myös erittäin sosiaalinen ja huumorintajuinen, tulee kaikkien ystävieni/perheenjäsenteni kanssa juttuun.
      Olemme nyt olleet yli 2 vuotta yhdessä ja tuntuu, että rakastan tätä naista päivä päivältä enemmän. Hän on yllätyksiä täynnä, toisena hetkenä kuin pikkutyttö, jota pitää helliä, toisena hetkenä tulinen nainen.
      Olen ajatellut kosia häntä, sillä uskon, että hän on se oikea.
      Joten todellakaan en ole katunut valintaani, hän jätti kaikki muut varjoonsa.:)

Mistä idea tähän keskusteluun oikeastaan tuli, juttelimme yhtenä päivänä ennakkokäsityksistä, mitä ihmisillä on horoskoopeista.
      Totta on se, että skorpioni mielletään heti kaikkein seksuaalisimmaksi, mitä on, vaikka asia ei tällä kertaa niin ollutkaan.
      Vaaka on se viehättävä diplomaatti ja kaunotar, mutta entä luottamus toiseen ja oma epävarmuus?Se unohdetaan.
      Kauris sivuutetaan täysin, kauris on se huomaamaton ja tylsä merkki, se työnarkomaani. Mutta niin paljon muutakin!

Kiitos kaikille vastanneille ja että vastaukset olivat asiallisia.
      Mukavaa syksyä!:)
      ps. jos ajtuksia vielä viriää, niin katsellaan:)

• caurissa

olisi pitänyt laittaa se mitä ekaksi ajattelin, mutta vaatimattomana, tylsänä kauriina ajattelin, että tottakai pidit seksuaalista skorpparia parhaimpana vaihtoehtona kun kerran valitsemaan pääsit..

olen siis itsekin kauris(nainen) ja olen ihan samoista syistä valinnut kumppanikseni toisen kauriin. ja hän minut.

toivon onnellisia päiviä kauniin ja viehättävän kauristyttöystäväsi kanssa! :)

• rapu

Hyvä että viritit mielenkiintoisen keskustelun! Sinulla oli hyvä pointti tuossa jutussasi, eli pintaa syvemmälle on mentävä, jos haluaa tehdä 'kunnon' valintoja.
        Uskon, että meille kaikille on oma puolikkaamme jossain. Eikä se välttämättä liity horoskooppimerkkiin.

• capricorn

Olen kauris(nainen) ja haluan sanoa suuret kiitokset ja arvostukseni sinulle, että osaat katsoa pintaa syvemmälle ja arvostaa OIKEITA elämänarvoja. Niin moni katsoo vaan pintaa. Tyypillinen kauris on 100% luotettava, lojaali ja rehellinen. Mutta pinnan alla kytee erittäin tunteellinen ja seksuaalinen persoona, joka tulee näkyviin vasta kun luottamus on saavutettu.

Mukava tietää, että sinunlaisia miehiä on olemassa. Toivottavasti oma vesimies-mieheni tajuaa millaisen naisen minusta on saanut, ja osaa arvostaa sitä... ;)

Mukavaa syksyn alkua kaikille!

• vaapukka
        rapu kirjoitti:

Hyvä että viritit mielenkiintoisen keskustelun! Sinulla oli hyvä pointti tuossa jutussasi, eli pintaa syvemmälle on mentävä, jos haluaa tehdä 'kunnon' valintoja.
        Uskon, että meille kaikille on oma puolikkaamme jossain. Eikä se välttämättä liity horoskooppimerkkiin.

ennakkoluuloja vastaan, toiset horoskooppimerkit kuvaillaan aina tosi tylsiksi ja mitäänsanomattomiksi, mutta vaikka leijonat ja skorpionit ovat täynnä kaikkia mahdollisia parhaimpia ominaisuuksia: vahvuutta, karismaa, seksuaalisuutta...! Jotka ikävä kyllä "tosielämässä" ovat melko tavallisia tallaajia, eivät mitään vaikuttajaihmisiä muuten kuin jääräpäisen tahtonsa kanssa vänkäämässä

• Heräs kysymys

siitä, minä vuonna olette, kaikki neljä, syntyneet, sillä myös kiinalaisella horoskoopilla on osuutensa asiaan!???
        Ps. itse olen neitsyt ja kuumerkkini on skorpioni, olen juuri näiden merkkien sekoitus tulista( seks.)ja pidättyväistä.

• "onkelma"
        Heräs kysymys kirjoitti:

siitä, minä vuonna olette, kaikki neljä, syntyneet, sillä myös kiinalaisella horoskoopilla on osuutensa asiaan!???
        Ps. itse olen neitsyt ja kuumerkkini on skorpioni, olen juuri näiden merkkien sekoitus tulista( seks.)ja pidättyväistä.

Minä itse taidan olla jänis tai kissaksi joissain kiinalaisissa sanotaan.Tämä minun naiseni on kerrassaan säihkysäärinen "kilipukki" eli vuohi;)
        vaaka ja skorpionineiti olivat apinoita kiinalaisessa.heräsikö ajatuksia?

• Heräs kysymys
        "onkelma" kirjoitti:

Minä itse taidan olla jänis tai kissaksi joissain kiinalaisissa sanotaan.Tämä minun naiseni on kerrassaan säihkysäärinen "kilipukki" eli vuohi;)
        vaaka ja skorpionineiti olivat apinoita kiinalaisessa.heräsikö ajatuksia?

olisi hyvä vielä tietää kiinalaisista merkeistä. Ylipäätään parhaat merkit kissalle ovat juuri kyseiset merkit, mutta myös elementit eli tuli, puu, vesi, metalli ja maa merkitsevät asiassa.
        Terveisin, myös, vuohi-neiti

• "onkelma"
        Heräs kysymys kirjoitti:

olisi hyvä vielä tietää kiinalaisista merkeistä. Ylipäätään parhaat merkit kissalle ovat juuri kyseiset merkit, mutta myös elementit eli tuli, puu, vesi, metalli ja maa merkitsevät asiassa.
        Terveisin, myös, vuohi-neiti

Meni kyllä jo yli minun tietämykseni, mitenkäs tuollainen asia selvitetään?Onko vihjeitä?;)

• Heräs kysymys
        "onkelma" kirjoitti:

Meni kyllä jo yli minun tietämykseni, mitenkäs tuollainen asia selvitetään?Onko vihjeitä?;)

löytyy kiinalainen horoskooppi sanalla kiinalaisen-horoskoopin-laskuri esim., johon saa syötettyä omat tietonsa ja saa näin tietää elementin. Elementin löytää myös muusta kiinalaista horoskooppia koskevasta jutusta helposti. Eli tämä elementti on sidoksissa syntymävuoteen ja se vaihtuu joka 12 vuoden välein.

• beibe

skorppioni tietysti, mitäs vielä epäröit tyhmä!

• caurissa

Kauris oli hänen valintansa jo aikoja sitten.

Katsos, beibe, minäkin pidän kyllä skorppioneista, mutta tämä härkämies vaan sattui tykästymään kauriiseen (joka muuten on myös erittäin seksuaalinen, vaikka ulospäin vaikuttaa tylsältä). Olen kauris ja huomannut, että miehet erityisesti ihastuvat kauriissa siihen yllätykseen, joka löytyy kauriista syvemmän tutustumisen myötä. Ensin viileys kiehtoo, myöhemmin sitten kuuma sisus ja luonteen voimakkuus.

• hepa

Jos suunnittelet viettäväsi loppuelämäsi hänen kanssaan niin valitse kauris, jos haluat vain huvittelua valitse vaaka, jos intohimoisia riitoja niin skorppioni.. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3888
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      801
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe