villenkello

tikotiko1

onko kyseinen pulju enään voimissaan?
ei sähköposteihin ainakaan vastailla.

136

6661

    Vastaukset

    • Kiintoisaa olisi kanssa kuulla,n.2kk sitten tilasin tavaraa eikä vastausta ole saapunut.
      Muita keskusteluja lukeneena,on kyseinen firma saanut todella huonoa palautetta. Aika moni suosittelee kiertämään kaukaa ja tilaamaan muualta.

      • Johtunee siitä, että se on huonoin verkkokauppa suomessa. Kysymyksiin ei vastata, tilauksiin ei vastata, tavaraa ilmoitetaan olevan varastossa ja kun tilauksen tehtyä ilmoitetaan noin viikon kuluttua ettei ole, mutta tulee ensi viikolla, sitten ilmoitetaan ensi viikolla jne. Maksullinen puhelin kruunaa kaiken. KIERRÄ KAUKAA!!!


      • Tilattiin n.vuosi sitten sieltä sähkömopo joka oli rikki jo saapuessa.Tehtiin reklamaatio ja luvattiin toimittaa rikkinäiset osat mutta eipä ole niitä tähän päivään mennessä kuulunut.Nyt siitä meni moottori ja ollaan kyselty sitä sieltä moneen otteeseen sähköpostilla mutta eipä niihin kukaan viitsi edes vastata.Nyt laitetaanko asialle Kuluttajavirasto jospa ne saisivat asiaan selvyyttä.Käsittämätön firma noitten asioiden hoidossa,myydään vehkeitä mutta ei niihin sitten saa osia eikä edes viitsitä vaivautua vastaamaan mihinkään.Kannattaa tosiaan miettiä sieltä tilaamista,meillä ainakin oli ensimmäinen ja viimeinen kerta


      • Kyllä se niin on tuon firman kanssa että jos tilauksen teet,se otetaan vastaan nopeasti mutta muuten ei sitten vastaillakkaan.Paitsi kun kyllästyin lähettelemään s-postilla noita reklamaatioita joihin ei koskaan vastattu niin otettiin yhteys kuluttajaviranomaisiin.Kylläpä sitten kun sieltä oltiin yhteydessä ko.firmaan saivat vastauksen todella nopeasti.Käyttävät näköjään väsytys taktiikkaa reklamaatio asiakkaisiin,kun ei vastailla niin lopulta kyselyt loppuu ja homma jatkuu.
        Ottakaa vaan yhteys noihin Kuluttajaviranomaisiin jos katsotte ettei muuten hommat rupea hoitumaan,laittavat varmasti tuollaiset puljut ojennukseen kun saavat tarpeeksi palautetta.


      • Mies tilasi minulle kuukausi sitten verkkokaupasta syntymäpäivälahjan. Sitä ei ole näkynyt eikä kuulunut, vaikka mieheni laittoi sähköpostiakin heille. Siihenkään ei vastattu. Mies näytti syntymäpäivänä, että tällaisen hän olisi halunnut ostaa minulle lahjaksi.


      • Kaalimato


      • etnäin kirjoitti:

        Kyllä se niin on tuon firman kanssa että jos tilauksen teet,se otetaan vastaan nopeasti mutta muuten ei sitten vastaillakkaan.Paitsi kun kyllästyin lähettelemään s-postilla noita reklamaatioita joihin ei koskaan vastattu niin otettiin yhteys kuluttajaviranomaisiin.Kylläpä sitten kun sieltä oltiin yhteydessä ko.firmaan saivat vastauksen todella nopeasti.Käyttävät näköjään väsytys taktiikkaa reklamaatio asiakkaisiin,kun ei vastailla niin lopulta kyselyt loppuu ja homma jatkuu.
        Ottakaa vaan yhteys noihin Kuluttajaviranomaisiin jos katsotte ettei muuten hommat rupea hoitumaan,laittavat varmasti tuollaiset puljut ojennukseen kun saavat tarpeeksi palautetta.

        Niin tässäkin kävi, Kuluttajaviranomainen oli tuonne yhteydessä ja laittoi vielä tännepäin sähköpostia että ilmoittaa heille jos ei viikon sisään kuulu tuolta firmasta mitään. Arvatkaapa huviksenne kuuluiko tuolta Villen kellosta mitään? Nyt mennyt jo taas viikkoja eikä sieltä vaan viitsitä vastata, ei vaikka Kuluttajaviranomainen antanut ukaasin hoitaa homma loppuun.
        Veikkaan että ei ole enää pitkä ikäinen pulju.
        Ei kyllä kenenkään kannata tilata sieltä yhtään mitään jos sattuu saamaan tilatun tuotteen ja se ns.takuun aikana hajoaa niin se on siinä, osia et saa mistään.


      • Kolme tilausta laittanut... paskat sieltä mitään saa. Kysyin s - postilla että onko kyseisiä tuotteita. Vastaus:ON laitoin uuden tilauksen. Ei ol näkyny


      • Tuotteet mitä tilasin, toimitusaika ja palvelu oli nopeaa (4vrk). (Garrett 400i metallinpaljastin + Garrett AT pointteri) Hintakin oli kohdallaan.


      • etnäin kirjoitti:

        Niin tässäkin kävi, Kuluttajaviranomainen oli tuonne yhteydessä ja laittoi vielä tännepäin sähköpostia että ilmoittaa heille jos ei viikon sisään kuulu tuolta firmasta mitään. Arvatkaapa huviksenne kuuluiko tuolta Villen kellosta mitään? Nyt mennyt jo taas viikkoja eikä sieltä vaan viitsitä vastata, ei vaikka Kuluttajaviranomainen antanut ukaasin hoitaa homma loppuun.
        Veikkaan että ei ole enää pitkä ikäinen pulju.
        Ei kyllä kenenkään kannata tilata sieltä yhtään mitään jos sattuu saamaan tilatun tuotteen ja se ns.takuun aikana hajoaa niin se on siinä, osia et saa mistään.

        Ainakin vielä jatkaa


      • Villen kello täys viasko kauppa älkää hyvät ihmiset vaan ostako mitään eivät vastaa viesteihin ja takuukorjauksiin kaikki menee pieleen.


    • Onko liikettä olemassa enään? Luulis nyt että joku tietäis?

      • Katso kaupparekisteristä (lukenee: yritys aktiivinen), tai jostakin hakupaikasta yhteystiedot ja soita kyseiseen puulaakiin! Tai käy näistä saamasi tiedon mukaan yrityksen toimintaosoitteessa tarttumassa ovenripaan kiinni ja astu sisälle? Tämä on aika hatara foorumi kysellä toinen toisiltamme, mikä on ja missä on? Pelkkää ajan haaskausta? Sähköposteja voi lähetellä sinne ja tänne ja tilailla tavaraa sieltä ja täältä? Jos tavaroita tai palveluja tarjoava yritys ei vastaa huutoonsa, viisas kuluttaja unohtaa koko asian ja siirtyy muiden palveluntuottajien asikkaaksi?


    • Patterin kävin tänään vaihtamassa ja maksoi 5€.

      Palvelu oli nopea kun odottaessa vaihdettiin.

    • Tyhmiä ihmisiä on liikaa nykyisin.
      Kysytään ja jos kukaan ei vastaa vartissa ollaan herne nenässä.

      • Tikotiko3 puhuu asiaa! Mut ihmekköös tommonen tyhmyys ku kyse VAMMAlalaisista :D lol


    • Ainakin viime viikolla oli kiinni kun sunnuntaina kävin siinä klo 20 aikaan.
      Ihmettilinkin miksi ei kukaan avannut ovea kun vedin sitä ovenripaa.
      Joku tuli siihen ja sanoi, että sunnuntaina kaupat on kiinni.
      Ihme tuohua sanon minä.

      Onneksi minulla on nyt KESÄLOMA ja silloni vain olen ja en ainakaan vastaa kenellekään puhelimeen tai postiin.

    • Näitä piisaa, jos ei vastaa heti niin ollaan kirjoittamassa kaikki foorumit täyteen paskaa.
      Pyydetään vielä naapurikin mukaan ja siitä se sitten lähtee.

      Itselle tuli tänään tälläinen sähikäinen kun työskentelen suhteellisen suuressa kaupassa töissä.

      Sähköposti oli joku jakkenappaa.. luukku.com eli ei tiedä kuka sen oikeasti edes lähettää.

      Olisi tosi kiva tietää että missä vitussa tilaukseni menee vai pitääkö minun tilata vittu jostain muualta? VITTU..... kyllä VITUTTAA ...... Jos ei pian ala kuulua niin kirjoitan kaikki foorumit täyteen teidän toimintatavoistanne.

    • ilm. on avoinna vain päivän viikossa.
      ostin pojalle sieltä kesällä crossimopon. Kone hajosi tunnin jälkeen. ajoin viemään takaisin johon tyly äijä totesi ettei ehdi katsomaan kun on vain päivän viikossa töissä.
      olisi saanut kuulemma jättää sinne mutta poika päätti vaatia rahat takaisin.
      ne tulivat sitten aikanaan verkkopankkiin.

      en suosittele.

      • Ostin kesällä 2014 ultrapesurin hajosi muutaman käytön jälkeen laitoin takaisin ja nyt on riemua riittänyt ei ole konetta eikä rahoja ole palautettu,eletään tammikuun 2015.päätelkää siitä


      • Pttyny kirjoitti:

        Ostin kesällä 2014 ultrapesurin hajosi muutaman käytön jälkeen laitoin takaisin ja nyt on riemua riittänyt ei ole konetta eikä rahoja ole palautettu,eletään tammikuun 2015.päätelkää siitä

        Juu sama tilanne mut miten olet toukokuussa


    • Mitä mitä? Mitähän tuo sherlock1 tuossa nyt yrittää sanoa? Ja kenelle viesti on osoitettu? Siis ihan järkevä, kuka tahansa ihminen ei tilaile mitään tuollaisia tilauksia (tavaroita) mistään ja jää odottelemaan sitä toimittaako tilauksen vastaanottaja tilatut jo maksetut tavarat ja koska ne toimittaa, vai toimittaako niitä koskaan? Ihan kaikkea mitä ihminen tarvitsee, saa erilaisista erikoistavaran kaupoista ja marketeista, kunhan vaan viitsii kävellä ko. liikkeeseen sisään ja katsoa ja valita sellaisen tuotteen jonka kulloinkin tarvitsee! Ei siinä tarvita mitään sähköpostiliikennettä ko. firman kanssa, ei edes puhelinkeskusteluja. Yksinkertaista? Koko tämä ko. viestiketju on melko turha, ehkä jonkun ko. yrityksen palveluihin tai tuotteisiin pettyneen "asiakkaan" aikaansaama? Vaihtoehtoisesti ao. yrityksen oma mainoskikka?

    • Joo, eipä kuulunut minunkaan tilauksesta mitään. Muutama kuukausi nyt mennyt, ei vastaa sähköposteihin, vastaajaan jätetty viesti kun puhelimellakaan ei saa kiinni. Kierrän vastaisuudessa kaukaa. Onneksi en sentään rahoja siirtänyt vaan tavara olisi tullut ennakolla.

      • No sama ongelma minullakin. Kiikaritähtäimen tilasin ja yhden laukun, mutta mitään ei ole kuulunut.

        Kun lähdin kyselemään asiasta ensimmäinen soitto meni vastaajaan ja myöhemmin vastaaja kertoi, että "vastaajan täynnä". 3 sähköpostia olen myös lähettänyt viimeisen kuukauden aikana, mutta ei vastausta.

        Ei oikein hyvältä näytä.

        No ehkä sieltä vielä reagoidaan...


      • mho0 kirjoitti:

        No sama ongelma minullakin. Kiikaritähtäimen tilasin ja yhden laukun, mutta mitään ei ole kuulunut.

        Kun lähdin kyselemään asiasta ensimmäinen soitto meni vastaajaan ja myöhemmin vastaaja kertoi, että "vastaajan täynnä". 3 sähköpostia olen myös lähettänyt viimeisen kuukauden aikana, mutta ei vastausta.

        Ei oikein hyvältä näytä.

        No ehkä sieltä vielä reagoidaan...

        Että te jotkut viitsitte ja jaksatte? Mitä sitten jos tilaamianne tavaroita ei toimiteta? Eihän toi kyseinen lafka oo ainoo lajissaan tässä maailmassa, kai? Ja mitä ihmeen sähköposteja ja vastaajaan soitteluja, menkää kyseisen liikkeen (sellainenhan kait on fyysisesti olemassa) oven taakse, avatkaa se ovi ovenrivasta liikkeen aukioloaikana (norm. liikeajat) ja menkää sisälle esittelemään asianne, oli se sitten mikä tahansa? Kuka jaksaa tästä ja tällaista vielä vääntää (asiaa)??


      • pellon laidasta kirjoitti:

        Että te jotkut viitsitte ja jaksatte? Mitä sitten jos tilaamianne tavaroita ei toimiteta? Eihän toi kyseinen lafka oo ainoo lajissaan tässä maailmassa, kai? Ja mitä ihmeen sähköposteja ja vastaajaan soitteluja, menkää kyseisen liikkeen (sellainenhan kait on fyysisesti olemassa) oven taakse, avatkaa se ovi ovenrivasta liikkeen aukioloaikana (norm. liikeajat) ja menkää sisälle esittelemään asianne, oli se sitten mikä tahansa? Kuka jaksaa tästä ja tällaista vielä vääntää (asiaa)??

        Joo.. kyseisen firman sivuilla juuri lukee, että PARHAITEN tavoittaa SÄHKÖPOSTILLA..
        Itse myös kiikarit tilasin. Tilausvahvistus tuli kyllä mallikkaasti. Nyt 3 viikkoa myöhemmin kyselin sieltä mahdollista toimitusaikaa. Vastattiin että tuote on LOPPUUNMYYTY. MITÄ? ja ette sitten viittinyt tätä heti mainita. Ok. Sentään sähköpostiini vastattiin. siitä plussaa. Tilaus peruttu. Over and out.


      • TaKajapuoli kirjoitti:

        Joo.. kyseisen firman sivuilla juuri lukee, että PARHAITEN tavoittaa SÄHKÖPOSTILLA..
        Itse myös kiikarit tilasin. Tilausvahvistus tuli kyllä mallikkaasti. Nyt 3 viikkoa myöhemmin kyselin sieltä mahdollista toimitusaikaa. Vastattiin että tuote on LOPPUUNMYYTY. MITÄ? ja ette sitten viittinyt tätä heti mainita. Ok. Sentään sähköpostiini vastattiin. siitä plussaa. Tilaus peruttu. Over and out.

        Eikö enää ole olemassa sellaisia erektirioniikkaliikkeitä (kauppoja), joissa voisi asioida itse liikkeen aukioloaikana ja hypistellä siellä himoitsemiaan tuotteita (tavaroita, kiikareita tms.) ja pyytää (vaatia) henkilökunnan edustajalta (myyjä) palvelua ja asiantuntemusta (tietoa) ko. tuotteista, niiden tekniikasta ja käyttötarkoituksista? Ja samalla voisi käydä hintaneuvottelun, onko haluttu tuote omalle kukkarollee sopiva ostos vai ei? Piruako sitä pitää kysellä kaiken maailman sähköposteilla, tekstareilla ja what´supeilla tarvitsemiaan tavaroita sieltä ja täältä. Kävele reilusti alan liikkeeseen sisään (myymälään), on niitä ainakin isommissa kaupungeissa, jos ei tässä käpykylässä (Vammala) ja suorita ostoksesi liikkeessä tai jätä suorittamatta? Säästyy ainakin vaivannäköä kirjoitella murheistaan somessa tai missä milloinkin?


      • mho0 kirjoitti:

        No sama ongelma minullakin. Kiikaritähtäimen tilasin ja yhden laukun, mutta mitään ei ole kuulunut.

        Kun lähdin kyselemään asiasta ensimmäinen soitto meni vastaajaan ja myöhemmin vastaaja kertoi, että "vastaajan täynnä". 3 sähköpostia olen myös lähettänyt viimeisen kuukauden aikana, mutta ei vastausta.

        Ei oikein hyvältä näytä.

        No ehkä sieltä vielä reagoidaan...

        Oon myös yrittänyt sieltä joskus jotain tilata, tuloksetta... Automaattinen vastaus tuli heti, ei mitään sen jälkeen. Tilauksesta jo pari vuotta, että tuskin enää tulee...


      • tytti kirjoitti:

        Oon myös yrittänyt sieltä joskus jotain tilata, tuloksetta... Automaattinen vastaus tuli heti, ei mitään sen jälkeen. Tilauksesta jo pari vuotta, että tuskin enää tulee...

        Ja harmittaa tuo asia vietävästi vai mitä? "Tilauksesta jo pari vuotta, että tuskin enää tulee...(tilaamasi tuote, niinkö?) KYsymys kuuluu: "tilaako joku tai jotkut jotakin jostakin "postimyynnistä" tms.:sta? Miksi? Miksei voi mennä johonkin alan liikkeeseen, kauppaan, myymälään (jossa myydään tuotteita, joita ao.henkilö tuntee tarvitsevansa) ja tee valintaansa sieltä ja osta tuotetta sieltä, jos sieltä sellainen mieleinen sillä erää löytyy? Mikä juttu tää "villenkello" tällä palstalla oikein on? Ketä korpeaa niin syvältä rinnasta, että jaksaa tätä aihetta täällä "pyöritellä" viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen?


      • Jos tämä pulju ei lähettäisi kaikkea ennakolla, sitä ei varmaan olisi enää olemassa. Tällä tavalla toimien tämä olematon asiakaspalvelu, maksullinen vastaaja ja monien kiusaaminen saa jatkua... Huono saa olla, mutta ei laiton.


      • enna kirjoitti:

        Jos tämä pulju ei lähettäisi kaikkea ennakolla, sitä ei varmaan olisi enää olemassa. Tällä tavalla toimien tämä olematon asiakaspalvelu, maksullinen vastaaja ja monien kiusaaminen saa jatkua... Huono saa olla, mutta ei laiton.

        Helvetisti sieltä ainakin paketteja lähtee kun käyn itsekin aika usen matkahuollossa niin melkeimpä aina niiden paku on siinä ja tavaraa lastataan sisälle matkahuoltoon.


      • pellon reunasta kirjoitti:

        Eikö enää ole olemassa sellaisia erektirioniikkaliikkeitä (kauppoja), joissa voisi asioida itse liikkeen aukioloaikana ja hypistellä siellä himoitsemiaan tuotteita (tavaroita, kiikareita tms.) ja pyytää (vaatia) henkilökunnan edustajalta (myyjä) palvelua ja asiantuntemusta (tietoa) ko. tuotteista, niiden tekniikasta ja käyttötarkoituksista? Ja samalla voisi käydä hintaneuvottelun, onko haluttu tuote omalle kukkarollee sopiva ostos vai ei? Piruako sitä pitää kysellä kaiken maailman sähköposteilla, tekstareilla ja what´supeilla tarvitsemiaan tavaroita sieltä ja täältä. Kävele reilusti alan liikkeeseen sisään (myymälään), on niitä ainakin isommissa kaupungeissa, jos ei tässä käpykylässä (Vammala) ja suorita ostoksesi liikkeessä tai jätä suorittamatta? Säästyy ainakin vaivannäköä kirjoitella murheistaan somessa tai missä milloinkin?

        Tää hei puulaaki sijaitsee siellä sun naapurissa Sastamalassa.


    • Jallu8

      Kiitos ilmoituksesta ja anttilan mainoksesta!!
      Ei taida olla muutakaan tekemistä nykyisin ihmisillä kuin kirjoitella olemattomia viestejä. Mene villen kelloon keskustaan ja osta kello sieltä, siellä niitä esillä on.

    • SE JOKA MYY PALJON JA HALVALLA PÄÄTYY MONESTI KESKUSTELUPALSTOILLE.
      ihmiset haukkaa keskustelupalstoilla mm. hobby hallia ja verkkokauppa.comia ja silti kauppa käy.
      OLISKO TÄMÄ SITÄ SUOMALAISTA KATEUTTA!

    • Joo eipä tuolta tavaraa oikeen saa.

      • Ketä kiinostaa? Ainakin joitakin muutamia, kun jaksavat tästä asiasta täällä palstalla jauhaa ja jauhaa yhä vaan?


      • Pipariako olit ostamassa vai mitä tavaraa tarkoitat? (myös tussu nimellä kutsuttu)


    • Köyhän huvia on valittaa :)

    • On se kumma firma tämä. Kun ihmiset kirjoittelee asiallisia palautteita toimittamattomista tilauksista ja muista ongelmista, niin muutamassa tunnissa tulee vastausta "pellon laidalta", "torin siivestä" tms. Sitten taas hiljaista ennen seuraavaa palautetta...

      • Yritettiin tilata pajalle potkuautoa, ei mitään vastausta mihinkään viesteihin.... Vauvamaailman (samaa puljua) puhelinnumeroon yritetty soittaa, ei vastata puheluihinkaan... :-)
        Todella paskaa palvelua
        Boikotoikaa ko. liikettä


      • qspää kirjoitti:

        Yritettiin tilata pajalle potkuautoa, ei mitään vastausta mihinkään viesteihin.... Vauvamaailman (samaa puljua) puhelinnumeroon yritetty soittaa, ei vastata puheluihinkaan... :-)
        Todella paskaa palvelua
        Boikotoikaa ko. liikettä

        Onko kyseinen liike toiminnassa? Ainakaan aittalahdenkadulla lopettanut. Kohta siinä toimii kirpputori.


    • Kyllä on lopettanut.

    • Oletko vähän tyhmä jos annat olla koneen jossakin huollossa vuosia!
      Taidat olla itse huijari.

    • Niin tai sitten vain koitetaan saada rahaa kun rahat on loppu. Voi olla vaikea todistella pari vuotta vanhoja asioita. Itse olen aina saanut hyvää palvelua villeltä ja kerran on takuuasia hoidettu ihan odottaessa.

    • Ketä kiinostaa? Ainakin joitakin muutamia, kun jaksavat tästä asiasta täällä palstalla jauhaa ja jauhaa yhä vaan?

    • Ja nyt heräsit, meni pari vuotta, että tajusit jotain. Eikös tuossa ajassa jo tuote siirry korjaajan omaisuudeksi kuluja vastaan.

    • Lääkkeet jäänyt ottamatta ja trippi päättyi.

    • Tilaus tehty 7.5 ja vahvistus tuli heti s-postiin. Katotaan kauan kestää tuotteen saapua.

    • 13.5 s-posti että tuotetta jälleen varastossa. 15.5 tekstiviesti matkahuollosta paketin voi noutaa. Hyvin tuntuu palvelu pelaavan.

      • Minä tilasin viime reilu vuosi sitten ja tuli pari kk sen jälkeen viesti että tuote loppu. Tänään tuli viesti, että tuote noudettavissa!
        Mutta hinta paljon alle tilatun tuotteen, joten onko sama? Se jää nähtäväksi.


    • Että siis joku täällä viittii vuodesta toiseen kirjoitella ja kysellä "villen kelleistä"? Kyllä näemmä aika paljon riipaisee sydämestä, jos nyt on jäänyt jotakin postimyynnistä tilaamaansa saamatta ko. firmalta, kun noin korpeaa?

    • Taitaa villenkellon omat työntekijät täällä viisastella kun jokaiseen "asiakaspalautteeseen" vastataan saman kaavan mukaan. :D

      Ihan kivaa varmaan, mutta huonoa mainosta. Ihan mettästä ja torin siivestä vaikuttaa vahvoilta kandidaateilta tähän palstamainontaan. Hauskaa lukea...

      Jos ei firma hoida hommiaan niin turhaa sitä on täällä puolustella. Poikki ja pinoon koko pulju vaan.

      • Samaa mieltä, moottorisahaa vaan ja poika laulamaan.


    • Mulle ainakin vaihdettiin tänään tappi ranteeseen 2€.
      Hyvä ja nopea palvelua.

    • Tuntuu olevan mainoskanava. Laittaisivat mainoksen SHOP lehteen.

    • Siis olen ihan sivullinen ja äreissäni siitä että tällaista aihetta pyöritellään täällä somessa vuodesta toiseen! Mitään intressejä tai kiinnekohtia kyseiseen "tikotikoon" en omista! Tyhminä pidän heitä, jotka ostavat postimyynnistä tai sähköpostiviestien avustuksella jostakin jostakin, ihan mitä vaan ja mistä vaan. Itseään syyttäkööt omasta tyhmyydestään! Mitä siitä tänne someen tulla vaikeroimaan? Olen samaa mieltä nimimerkki "lsdaibviav´in" kanssa. Jos ei firma hoida hommiaan niin turhaa sitä on täällä puolustella. Poikki ja pinoon koko pulju vaan. Jos asiakas taas on omaa tyhmyyttään sortunut asioimaan firmassa ja tullut petetytksi, nielköön pettymyksensä, ja suu poikki!

      • Minun mielestäni on oikein asiallista kertoa näillä keskustelupalstoilla huonoista ostokokemuksistaan. Siinä tekee ison palveluksen, kun kertoo kanssaihmisille mistä kannattaa ostaa ja mistä ei, sekä mitä ongelmia osto-, tai palautustapahtumassa on ilmennyt. Silloin muutkin saavat tietää (myös ne tyhmemmät) mitä kannattaa ostaa ja mistä.

        Itse ostin kyseisestä putiikista kaksi ulkokäyttöön soveltuvaa säkkituolia. Molemmissa ilmeni välittömästi valmistusvirhe (täytteet truutaavat ulos säkkituolin sivussa olevan purjerenkaan reunasta) ja nyt odottelen vastausta sähköpostiviestiini, jonka asiasta lähetin firmaan. Saapa nähdä vastaavatko ja sujuuko palautus ja tuotteiden vaihto asiallisesti.


      • Äläkääpä kirjoitti:

        Minun mielestäni on oikein asiallista kertoa näillä keskustelupalstoilla huonoista ostokokemuksistaan. Siinä tekee ison palveluksen, kun kertoo kanssaihmisille mistä kannattaa ostaa ja mistä ei, sekä mitä ongelmia osto-, tai palautustapahtumassa on ilmennyt. Silloin muutkin saavat tietää (myös ne tyhmemmät) mitä kannattaa ostaa ja mistä.

        Itse ostin kyseisestä putiikista kaksi ulkokäyttöön soveltuvaa säkkituolia. Molemmissa ilmeni välittömästi valmistusvirhe (täytteet truutaavat ulos säkkituolin sivussa olevan purjerenkaan reunasta) ja nyt odottelen vastausta sähköpostiviestiini, jonka asiasta lähetin firmaan. Saapa nähdä vastaavatko ja sujuuko palautus ja tuotteiden vaihto asiallisesti.

        Vastattiinko?


    • Sama juttu, tilasin tavaraa, tuli tilausvahvistus, odottelin viikon ja aloin kyselemään sähköpostilla joihin ei vastattu. Kolmen viikon päästä Sanna neitokainen suvaitsi vastata että tilaamani tuotteet on myyty loppuun. Kuitenkin ne on siellä sivuilla myynnissä tälläkin hetkellä. Itse tilaan jatkossa muualta.

    • Että joku jaksaakin vielä, huh huh! Vuodesta 2009 asti on tätä aihetta pyöritelty tälläkin palstalla? Eikö todellakaan löytyisi mitään muuta, uutta? Siis että joku tai jotkut jaksat veivata yhä uudestaan ja uudestaan sitä että ovat itse hölmöjä ja tulleet petetyiksi (jos ovat) kun ovat lähteneet tekemään ostoksia ja tilaamaan tavaroita sähköpostitse tai miestä hiton verkkokaupasta sitten tahansa? Voihan sitä ostaa ihan konkreettisesta kaupastakin tarvitsemiaan tavaroita, normaalina liikeaikana, niin että näkee tuotteen edessään, voi hypistellä sitä ja on kasvotusten sitä myyvän henkilön kanssa! Selvittää hinnan, maksutavan, takuuehdot ym. jälkimarkkinointitiedot, maksaa tuotteen, ottaa sen kainaloonsa ja menee kotiinsa tyytyväisenä! Ei tarvi täällä porata omaa osaamattomuuttaan, vuodesta toiseen. Hyi helkkari. Ps. turha väittää ettei ehdi tai pääse joskus asioimaan fyysiseen kauppaliikkeeseen, vaan on pakko ostaa netistä tms. Ei pidä paikkaansa kenenkään kohdalla tuo väite jos sellaisen kehtaa esittää?

      • Kävitkö ennen joulua postissa?

        Postin hyllyt notkuivat koti- ja ulkomaisten yritysten lähettämiä paketteja.

        Tiedoksi vaan, että puolet ihmisistä tulaa nettikaupoista tavaransa, eikä osta sitä paikkakunnan kauppaliikkeistä!


      • netistä tilataan kirjoitti:

        Kävitkö ennen joulua postissa?

        Postin hyllyt notkuivat koti- ja ulkomaisten yritysten lähettämiä paketteja.

        Tiedoksi vaan, että puolet ihmisistä tulaa nettikaupoista tavaransa, eikä osta sitä paikkakunnan kauppaliikkeistä!

        Aika köyhää touhua? Semmosta ennenaikaista Ellos-meininkiä! Kotirouva tilasi kotiin tulleen Elloksen kuvaston perusteella ittelensä yöpyjaman ja aamutossut (postiennakkona tosin) kävi ne sitten kaikkein muitten kiireittensä keskellä usean kilometrin päästä kaupungin tai ennenmuinoin kauppalan keskustan postista lunastamassa ja eikun kotio sovittaan ylleen, jännittäen oliko muistanut oman vartalon kokonsa oikein laittaessaan rastin ruutuun kuvaston tilauslomakkeeseen tilaushetkellä? Ja kun ei ollut, niin eikun takasin ryysyt pakettiin ja äijä viemään ne takaisin postiin, palautuksena Ellokselle! Noiden kahden postissa käyntikerran aiheuttamana ajanhukkana rouva olisi ehtinyt itse kiertämään kaikki oman paikkakunnan yöpaitoja myyvät liikkeet kahteenkin kertaan, sovittamaan jopa asuja ja ostamaan itselleen mieluisan ja sopivan kokoisen! Ja äijäänsä olisi voinut säästää postissa käynniltä, jossa ne nykyisinkin nettitilauksia jonottavat akkojen äijät seisovat joulunaikaan jonottaen ulkomailta tulevia akkojensa tilaamia nettitilauspaketteja! Että semmosta ajan ja rahansäästöä tuo nykyajan nettikauppa, mukamas! Ja kun koska täältä maalaiskaupungista kuitenkin käydään kaupoilla ja ostoksilla Tampereella, niin voihan sen yöpaidan ostaa sieltäkin tai jopa matkalta Nokian nanson tehtaanmyymälästä, jossa on tuon artikkelin parhaat kotimaiset valikoimat ja hinnat! (ei tarvi Bulgariasta nettikaupasta tilata). Heh.


      • laidastalaidastatori kirjoitti:

        Aika köyhää touhua? Semmosta ennenaikaista Ellos-meininkiä! Kotirouva tilasi kotiin tulleen Elloksen kuvaston perusteella ittelensä yöpyjaman ja aamutossut (postiennakkona tosin) kävi ne sitten kaikkein muitten kiireittensä keskellä usean kilometrin päästä kaupungin tai ennenmuinoin kauppalan keskustan postista lunastamassa ja eikun kotio sovittaan ylleen, jännittäen oliko muistanut oman vartalon kokonsa oikein laittaessaan rastin ruutuun kuvaston tilauslomakkeeseen tilaushetkellä? Ja kun ei ollut, niin eikun takasin ryysyt pakettiin ja äijä viemään ne takaisin postiin, palautuksena Ellokselle! Noiden kahden postissa käyntikerran aiheuttamana ajanhukkana rouva olisi ehtinyt itse kiertämään kaikki oman paikkakunnan yöpaitoja myyvät liikkeet kahteenkin kertaan, sovittamaan jopa asuja ja ostamaan itselleen mieluisan ja sopivan kokoisen! Ja äijäänsä olisi voinut säästää postissa käynniltä, jossa ne nykyisinkin nettitilauksia jonottavat akkojen äijät seisovat joulunaikaan jonottaen ulkomailta tulevia akkojensa tilaamia nettitilauspaketteja! Että semmosta ajan ja rahansäästöä tuo nykyajan nettikauppa, mukamas! Ja kun koska täältä maalaiskaupungista kuitenkin käydään kaupoilla ja ostoksilla Tampereella, niin voihan sen yöpaidan ostaa sieltäkin tai jopa matkalta Nokian nanson tehtaanmyymälästä, jossa on tuon artikkelin parhaat kotimaiset valikoimat ja hinnat! (ei tarvi Bulgariasta nettikaupasta tilata). Heh.

        Jospa liikuttas vähän eteenpäin sieltä 90-luvulta ja avattas silmät. Mikäs nyt nettikaupassa niin pännii? Pääsääntöisesti toimivat vallan mainiosti. Antakaa ihmisten ostaa sieltä mistä haluaa.


      • sellainenkauppa kirjoitti:

        Jospa liikuttas vähän eteenpäin sieltä 90-luvulta ja avattas silmät. Mikäs nyt nettikaupassa niin pännii? Pääsääntöisesti toimivat vallan mainiosti. Antakaa ihmisten ostaa sieltä mistä haluaa.

        Saahan sitä itse kukin ostaa, mistä tahansa haluaa! Varsinkin jos on valmis jakelemaan pankkitunnuksiaan jos kohta minkäkin palvelun pyynnöstä sinne ja tänne ja valitsemaan jonkin tuotteen yhden kuvan ja parin kehulauseen perusteella nettitarjouksista jne. Kun tuotteen saatuaan ja mahdollisesti tyytymättömyyden siihen todettuaan pitäisi alkaa hoitaa "jälkimarkkinointia", joka on itse asiassa myyjäpuolen tehtävä, ei ostajan, niin tie on pystyssä! Tänne vaan kirjoitellaan ja moititaan ja haukutaan netistä ostamansa tuote ja vielä sen toimiittajakin. Villen kelli, tai mikä firma kulloinkin. No haukkuu vaan, jos sillä oma olo helpottuu? Sivullisena vaan viittis tolaisia vaikerointeja lukea. Kun ostaa rahalla tarvitsemansa tuotten kaupasta (fyysinen liiketila), vois sen kaikessa hiljaisuudessa palauttaa ko. liikkeeseen jos on tuotteeseen tyytymätön. Samalla voi vaatia heti rahansa takasin pienin eleisin uhkauksin ja haukkua kyseisen kauppiaan, uhkaamalla ettei itse eläissään astu tähän puljuun jos hommat on täällä hoidettuna tähän malliin. Siis kahdenkeskeistä sopimista, ei sitä tarvi koko maailmalle toitottaa! Tervettä toimintaa. Sitä perään kuulutan!


      • Laidastatorinlaidast kirjoitti:

        Saahan sitä itse kukin ostaa, mistä tahansa haluaa! Varsinkin jos on valmis jakelemaan pankkitunnuksiaan jos kohta minkäkin palvelun pyynnöstä sinne ja tänne ja valitsemaan jonkin tuotteen yhden kuvan ja parin kehulauseen perusteella nettitarjouksista jne. Kun tuotteen saatuaan ja mahdollisesti tyytymättömyyden siihen todettuaan pitäisi alkaa hoitaa "jälkimarkkinointia", joka on itse asiassa myyjäpuolen tehtävä, ei ostajan, niin tie on pystyssä! Tänne vaan kirjoitellaan ja moititaan ja haukutaan netistä ostamansa tuote ja vielä sen toimiittajakin. Villen kelli, tai mikä firma kulloinkin. No haukkuu vaan, jos sillä oma olo helpottuu? Sivullisena vaan viittis tolaisia vaikerointeja lukea. Kun ostaa rahalla tarvitsemansa tuotten kaupasta (fyysinen liiketila), vois sen kaikessa hiljaisuudessa palauttaa ko. liikkeeseen jos on tuotteeseen tyytymätön. Samalla voi vaatia heti rahansa takasin pienin eleisin uhkauksin ja haukkua kyseisen kauppiaan, uhkaamalla ettei itse eläissään astu tähän puljuun jos hommat on täällä hoidettuna tähän malliin. Siis kahdenkeskeistä sopimista, ei sitä tarvi koko maailmalle toitottaa! Tervettä toimintaa. Sitä perään kuulutan!

        Ny voi mennä sitten uhkaileen minne haluaa!


      • Laidastatorinlaidast kirjoitti:

        Saahan sitä itse kukin ostaa, mistä tahansa haluaa! Varsinkin jos on valmis jakelemaan pankkitunnuksiaan jos kohta minkäkin palvelun pyynnöstä sinne ja tänne ja valitsemaan jonkin tuotteen yhden kuvan ja parin kehulauseen perusteella nettitarjouksista jne. Kun tuotteen saatuaan ja mahdollisesti tyytymättömyyden siihen todettuaan pitäisi alkaa hoitaa "jälkimarkkinointia", joka on itse asiassa myyjäpuolen tehtävä, ei ostajan, niin tie on pystyssä! Tänne vaan kirjoitellaan ja moititaan ja haukutaan netistä ostamansa tuote ja vielä sen toimiittajakin. Villen kelli, tai mikä firma kulloinkin. No haukkuu vaan, jos sillä oma olo helpottuu? Sivullisena vaan viittis tolaisia vaikerointeja lukea. Kun ostaa rahalla tarvitsemansa tuotten kaupasta (fyysinen liiketila), vois sen kaikessa hiljaisuudessa palauttaa ko. liikkeeseen jos on tuotteeseen tyytymätön. Samalla voi vaatia heti rahansa takasin pienin eleisin uhkauksin ja haukkua kyseisen kauppiaan, uhkaamalla ettei itse eläissään astu tähän puljuun jos hommat on täällä hoidettuna tähän malliin. Siis kahdenkeskeistä sopimista, ei sitä tarvi koko maailmalle toitottaa! Tervettä toimintaa. Sitä perään kuulutan!

        Tietoa tuotteista löytyy helposti ja vaivattomasti ihan muutalla klikkauksella. Tietoa mitä ei monesta nykypäivän kappaliikkeestä saa, koska siellä on myyjä, tehtävänään myydä myös ne huonot tuotteet. Ymmärrätkö sanaa lähdekritiikki? Nykyyään kasvava osa ihmisistä ymmärtää ja osaa asettaa nämä vaikeroinnit omaan arvoonsa. Se että penää suomi24:n keskustelupalstalla terveempää toimintaa on minusta paradoksi.


      • pölhöö kirjoitti:

        Ny voi mennä sitten uhkaileen minne haluaa!

        Jos nyt edellä esitetyllä aktivoinnilla tollai joku toinen kyseisen (eleinen uhkailu, vaikka harmistunut ilme ärräpäillä tehostettuna) asian ymmärtää, niin näyttää siltä ettei ymmärrä? Tunnustan, että vaarallista käyttää tehostettua ilmaisua omassa tekstissään, koska joku voi aktivoitua sen luettuaan tekemään itse jotakin pölhöä, kuten mennä uhkailemaan mitä vain ja minne vain haluaa? Uskois että vain fiksut lukevat tämän palstan kirjoituksia ja kirjoittelevat tänne vastauksiaan. Nähtävästi näin ei ole ja siksi pitäikin luoda kaksi eri suomi24 kirjoitussivuostoa, joita moderaattori valvoisi, niin että oikeat tekstit menisivät aina oikealle sivustolle?


    • Kyllä lukiessani tämän ketjun tilaan polkuaton muualta,,, olipa hyvä ketju...

    • täälä sama, en tilaa tuolta mitään !

      • Tilaa? Miksi et kävele ko. liikkeeseen sisälle ja osta sieltä tiskin takaiselta myyjältä mitä haluat saada? Miten niin tilaa? Jos liikkeessä ei ole haluamaasi tuotetta, mene toiseen liikkeeseen, vaikkapa toiseen kaupunkiinkin ja katso jos siellä olisi! Mitä varten pitää aina tilata ja tilata ja verkkokauppaa ja tilauskauppaa tehdä? Eikö omat jalat kanna kauppaan asti? Käsittämätön kirjoitusketju sinänsä, alkanut aikoinaan tikotiko jo vuonna 2009 ja aina on jollakin jotenkin huonosti asiat kyseiseen firmaan nähden? Vaihtakaa jo "levyä"!


      • Et varmaan, jos sulla ei oo rahaa!


      • hei pöljä, esim jos asun vammalasta vaikka kuuden sadan kilsan päässä, eiks valopää tajuu...
        Tilasin jo muualta, ei nämä "suositukset" oikeen vakuuttanu...


    • tää pitäs jo sulkee, ei tätä roinoota tartte roikottaa täälä kauempaa

    • Hauskaa luettavaa :) oli oikein pakko laittaa tilaus menee, kerron myöhemmin kuinka kävi.

    • Mikä tilaus meneen, minne ja mitenkä? Eiks teikäkään liikkeiden aukioloaikoina kauppaliikkeisiin ostoksiaan tekemään kerkiä?

      • Lopetas ny urpo. Villen kello myy tietyt tuotteet ainoastaan netissä


    • Kyseiseen firmaan ihan normaali tilaus. Ei katso töiltä kerkiä erikoisliikkeisiin, marketeistakaan ei ihan kaikkea saa. Palautteesta riippumatta haluan tilata suomesta enkä ulkomailta, koska siitä saa sentään joku täällä leipänsä, oli sitten huijari tai ei.

      • en suosittele, taitaakin tää ville täälä vastailla muka asiakkaana, kumma ku kerkee vaikkei viitti vastailla sähköposteihin...


    • Ei kuulu villeltä tavaraa, eikä muuta viestiä kuin automaattinen tilausvahvistus. Ootellaan..

      • Vaimo huusi huuto.netissä kahdet rattaat kyseisen liikkeen laittamat. Ja nyt menny yli viikko eikä vieläkään ole sähköpostiin tai viestillä tullu laskua eikä mitään muutakaan tietoa kumpaisistakaan rattaista! Eikä asiakaspalvelun numero ole oikea..


      • ärsyyntynyt maksaja! kirjoitti:

        Vaimo huusi huuto.netissä kahdet rattaat kyseisen liikkeen laittamat. Ja nyt menny yli viikko eikä vieläkään ole sähköpostiin tai viestillä tullu laskua eikä mitään muutakaan tietoa kumpaisistakaan rattaista! Eikä asiakaspalvelun numero ole oikea..

        Ei laskua eli ei maksua. Miksi sitä pitää täällä porata?
        Osta tori.fi sivuilta vaunut niin homma toimii ja menet paikanpäälle ja maksat kun haet ne.


    • Tilaa täältä niin saat laatutavaraa www.kaalimato.com

    • En suosittele ko kauppaa kenellekään. Tilasimme tuotteen, joka hajosi HETI laitoin spostia, ei vastattu, laitoin uudelleen, ei vastattu siihenkään, no edetään sitten hankalamman kautta :D
      Tässä o n yritys joka vaan haluaa rahansa, heitä ei kiinnosta pitää asiakasta jatkossakin. Pysykää kaupasta kaukana!!

    • Suosittu ainakin on kun jaksatte vuodesta toiseen valittaa samoja asioita.
      Itsekin päädyin näiden sivujen kautta tilaamaan ja homma toimi kuin junan vessa.
      Olisiko näin, että valittajat valittavat vaikka ei olisi aihetta valittaa ja kun valitukseen ei vastata niin valitetaan ja jos ei saa jotain mitä itse haluaisi valitetaan.

      • Loistava havanto! Hienoa että on joku toinenkin fiksu lisäkseni eksynyt tälle jo kuudetta vuotta jatkuvalle valittajien sivustolle! Saan oivaa "tulitukea" järkevien asioiden ilmaisulle! Uusavuttomat valittavat täällä valittamasta päästyään, vaikka kukaan ei ole heitä käskenyt ostamaan mitään villenkellinkään nettikaupasta? Oma valinta on se ollut!


      • kannattaako teidän ittelle tailailla, vastailkaa oikeille asiakkaille, vai onko niitä enää....


    • Tavaraa ei kuulu ja sähköpostiin ei ole vastattu. Odotellaan nyt taas hetki..

    • Surkea kauppa, ei tänäkään vuonna vastauksia sähköpostiin.

      • Mitä kysyit?


    • toimiiko tää vielä, meinasin tilata polkuauton.... ei edelliset ainakaan anna plussia villelle...

    • ei herranjumala miä toimintaa...

    • Itsekin olen odottanut vastausta evilleltä ja ei vastaa.

    • Vittu nyt myy jo jotain homoille tarkoitettuja säkkituoleja, ihme kauppa.

      www.säkkituoli.fi

      Homoja koko porukka!

    • tilasin motonetin nettikaupasta, en luota tälläseen mitä täälä on kirjoiteltu, taitavat itse vastailla omiin negatiivisiin palautteisiin,,, huh huh

    • Tein tilauksen alkuvuodesta ja kun ei viikon päästä kuulunut (toimitusaika 3-5pvä) kyselen perään. Ei kuulemma ole varastossa ja he ovat lomalla. Eivät viittineet sitten ilmoittaa kun oli kyse kiireellisestä tarpeesta. Muutenkin ilmoitetaan aina jos toimitusaika muuttuu. En suosittele kellekään kyseistä liikettä.

    • Huono olen minäkin maksamaan ja tilauksia noutamaan. Jos ei Villenkellossa oo kehumista niin eipä oo meikäläisessäkään.
      Hyvää kesää kaikille muillekkin halvan kärkkyjille kiireen keskelle.

    • Että joku tai jotkut jaksavat!? Kansanomaisesti sanottuna porata tästä Villenkellosta? Tämäkin ketju on aloitettu jo vuonna 2013 ja tämän edeltäjä, samoja asioita käsittelevä, jo vuonna 2009? Eivätko jotkut koskaan ikinä opi mitään? Ostavat ja tilaavat mitä milloinkin nettikaupasta ja postimyynnistä ja sitten itketään perään joka foorumilla. Toistan aiemmat oppini. Menkää ja ostakaa tarvitsemanne tavarat kiinteästi kivijalalla sijaitsevast kauppaliikkeestä, erikoisliikkeestä tai mistä tahansa. Jos sellaista kauppaa jonka tuotteet käsittävät tarvitsemianne tuotteita, ei Sastamalasta löydy, niin Tampereelta löytyy, tai sitten ainakin Helsingistä ja senkin jälkeen maailma on avoin. Tukholma on tunnin lentomatkan päässä Pirkkalasta, joten vammalalainenkin ehtii siellä käydä piipahtamaan päivän reissulla. Keski-euroopan marketit ovat ulottuvilla jo parin tunnin lentomatkan päässä Helsingistä. Itse en nettikaupasta osta mitään. En ole nettikauppaa tai postimyyntiä tarvinnut viimeiseen 70-vuoteen, enkä tarvitse vastakaan. Silti kaikkea on mitä ihminen tarvitsee, ja jos ei ole, niin edellä esitetyllä tavalla niitä voi hankkia tarpeen mukaan!

    • Eilen kävin lahden Kärkkäisessä katsomassa ilmakivääri mitä maksaa noin 350€ ja huomasin että villenkellolla on samallainen mitä maksaa 199€ yritin etsiä joka paikkasta villenkello puh nro että voin soittaa ja kysyä lisää tietoja ilmakivääristä, mutta sitä ei ole missään heidän sivussa, lähetin 2 viikon aikana 3s-postia eikä kukaan vastanut, Lahden Kärkkäisessä ne sanoi mulle tämä liike on myynnyt paljon tavaraa mitä ei ole olemassa ja eikä ne koskaan toimittaneet ne asiakkaille. tein tänään valistus kuluttajavirastolle asiasta, ja kannattaa tekin tehdä.
      ne on huijareita

      • Mää olsin ostanu sen kivväärrin siältä Kärkkäiseltä kun olit ittesi kerran sinne asti kyennyt järjestämään! Maksanu vaan kiltisti 350 ekua ja lähteny kotio ammuskelee räksiä marjapuskista? Ei se ny paha hinta hyvästä kivvääristä olis ollu? Ja olis jääny aihe olla poraamatta täälä surkeuttaan. Villen kellossa mitää vikaa oo? Niissä vika on jokka siätä yrittää väkisin tillailla milloin mitäkin? Tämmästäkän kukkaan enne huomannu? Poraaminen vaan jatkuu vuodesta toiseen?


    • Kiertäkää koko Vammalaa kaukaa, sisäsiitoista porukkaa. Älykkyysosamäärä hyvinkin alhainen, muta sitä se sisäsiitoisuus teettää. Muutama vuoden kokemus paikkakunnasta riitti. Ylpeitä järkyttävästä murrestaan ja kaupunkitalokin kirjamellisesti hullujen huoneella. Puolet kylästä ovat olleet hoidossa psykiatrialla.

    • Mää osti yhreltä oikeen lääkäriltä veeeseepaperia.oli halpaa ja ei ollu käytettyä.

    • Ainakaan ko. Firmasta ei lähetetä mitään, mitä olet tilannut. Myöskään sähköpostiin ei vastata. Onpa hienoa kaupantekoa. Kokemusta on tältä syksyltä.

    • Ko. firmasta ei lähetetä mitään ja myöskään sähköposteihin ei vastata? Sama laulu aiheesta jatkuu tällä valituspalstalla jo seitsemättä vuotta! Kyllä jotaluta nyt nyppii ankarasti ja jaksaa hän aina aika-ajoin huomautella villen kellun tekemisistä? Että jaksaakin!

    • Te kaikki jotka kirjottelette tälle ketjulle. Tatuoikaa otsaanne : Olen tyhmä !
      Varmaan valitus täällä auttaa.

    • Villen Kello myy myöskin vaunuja Vauvamaailman alla..tälläistä tapahtui mulle.. Täältä pesee kommenttia sinne Vauvamaailman suuntaan. Olisin halunnut ostaa heidän kautta El-Jot Tessa malliset vaunut. Tein oikeaoppisen tilauksen heidän verkkosivujen kautta, vahvistus tuli sähköpostiin se oli vielä ok. Sitten odotin ja odotin ja odotin niitä vaunuja ja monet kerrat laitoin asiasta sähköpostia saamatta mitään kunnon vastausta. Yhden kerran kysumykseeni "löytyykö sitä Tessaa heiltä, vai haenko vaikka Venäjältä niitä vaunuja" mulle vastattiin tylysti ainoastaan " hae Venäjältä" onneksi en tässä vaiheessa maksanut olemattomasta tuotteesta. Kävin jopa siellä Villen kellossa paikan päällä jossa sanottiin ettei siellä liikkeessä olla millään lailla tekemisissä kyseisen Vauvamaailma yrityksen kanssa mikä oli aika erikoineb homma sillä kaikki verkko-osoitteet kulkevat nimenomaan Villen Kello yrityksen alta.. Peruin mun olemattoman tilauksen ja petyin todella paljon kun en saanut vaunuja ja ainoastaan huonoa asiakaspalvelua. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN KYSEISTÄ LAFKAA. Ostin El-Jot rattaat halvemmalla suoraan tehtaalta. Rahasiirron jälkeen tavarat toimitettiin DPD:n kautta alle viikossa. Et sellaista tällä kertaa. Huom! Jos joku haluaa todisteita mulla on sähköpostiviesti vielä tallessa sekä mun lähettämät että sitten se saapunut.

    • Ilmeisesti villen kellon omistajalla on alkoholi ongelma, sillä semmoisilla tahtoo se työnteko olla ongelma kun juodaan 6 päivää viikossa viinaa ja sitten 1 päivä viikossa jaksetaan tehdä töitä siis toisinaan, katselin niiden netti sivuja niissä on samat tavarat yhä myynnissä kuin pari vuotta sitten, esim. tuotteita jotka toimii Windows Vistassa tai XP:llä mitä ei juuri kukaan enää käytä. ei löydy yhtään tuotteita nykysillä Win10:llä eikä Win8 eikä edes Win7:lle se kertoo selkeästi että netti sivut on jotain muinaisaikaa olevat tavarat siellä. lienee jos on myyty loppuu niitä ei nettisivuille ole päivitetty, lienee nettisivut n ostettu joskus joltain ulkopuoliselta tekijältä eikä Villen kellon omistajat osaa itse ylläpitää nettisivuja eikä heillä ole kykyä niiden päivittämiseen mahdollisesti viinan kittaaminen on tuhonnut aivosolut jo tai kyseiset sivujen ylläpidosta vastaavat on eronneet aikaa sitten palveluksesta kun eivät ole saaneet palkojaan. Joten ei kannata ostaa kyseisestä mitään. Suomessa on paljon parempiakin tavaran toimittajia. Itselläni ei kuitenkaan ole mitään saatavia kyseisestä puljusta nyt. Mutta olen seurannut puljun toimintaa jo pidemmän aikaa. Tavarat on pysyneet pääosin samoina jo vuosia.

      • Ja tämän halusit nyt näin julkisesti ilmoittaa! Niin että olet seurannut ko. puljun toimintaa jo pidemmän aikaa? Oletko myös mahdollisesti myös eräs heistä, jotka ovat ylläpitäneet tätä villen kellun kirjoitusketjua jo vuodesta 2009, aktivoituen aina aika ajoin kirjoittelemaan mitä milloinkin sanottaa kyseisestä yrityksestä? Omakohtaisia kokemuksia itsellä ei tästä yrityksestä ole, mutta on hyvin ärsyttävää lukea mitä erilaisempia kommentteja aiheesta vuodesta toiseen, kun jokaisella ihmisella on mahdollisuus valita mistä ja miten tarvitsemansa tuotteet ostaa itselleen? Tässäkin ketjussa on aiemmin annettu oivallisia ohjeita miten hoitaa tarvittavien kestokulutushyödykkeiden hankinta, niin että ei tarvi sitten täällä yleisönosastolla porata sitä että on muka tullut nettikauppiaan taholta huijatuksi ja kukaan ei vastaa sähköposteihin ja puhelinsoittoihin? Pitää itse osata tehdä ja hoitaa omat valintansa oikein ja toimi sen osaamisen puitteissa. Tällöin kaikki varmasti hoituu kunnolla. Ihan turhaa keskustelua siis turhasta tässäkin kirjoitusketjussa jo 27.6.2013 alkaen. Kuka on eri mieltä tästä asiasta?


    • Ei se oman yrityksen liikevaihto kasva sillä että täällä haukkuu nimimerkin takaa menestyvää yritystä .
      Kokeile välillä markkinoida omaa yritystä jossain lehdessä ja sillätavalla tavoittaa asiakkaita . Ei yritystä pyöritetä kadehtimalla.

    • Yritin tilata pojalle sähkömopon joululahjaksi 2015. Tilausvahvistuksen sain, mutta kun mopoa ei kuulunut, lähetin pari sähköpostia, että ehtiikö jouluksi. Ei vastausta! Ei ole tähän päivään mennessä vastattu sähköpostiin tai näkynyt mopoakaan (22.1.2016). Onneksi en sinne ole vielä mitään maksanutkaan. Tilaus piti heidän ehtojensa mukaan maksaa kun noutaa pakettia matkahuollosta. Tilaan sähkömopon pojalle helmikuun 2016 syntymäpäiväksi jostain muualta.

      • MMMMMMMuuuuuuuaaaaaaaaahhhhhhhhhahaaaaaa apina


      • tilaa ittelles tutti .


    • Heh, sama jamppa jaksaa täällä näemmä vaan vuodesta toiseen purkaa pettynyttä oloaan kyseiseen firmaan nähden? Nyt on muka tilannut jonkin sähkömopon ja kun ei sähköposteihinsa vastata ja tekstaritkin lentelevät siinä samassa taivaan tuuliin, vastausta vailla, niin yhä vain petetty olo lujittuu ja sama laulu jatkuu täällä edelleen! Että joku viittiikin?

    • Kun aina huonoa niin jotain hyvääkin.tilasin tuotteen jolle annettiin toimitusaika 6-14 pvää.10 päivää kesti toimitus ja kaikki hyvin.
      Eli hyvin toimi ainakin minulla

    • Tilasin kaukoputken 4 viikkoa sitten. Tilausvahvistus kyllä tuli, mutta kaukoputkea ei näy. Tutut eivät vastaa kyselyihin mitään jutut täälläkin. Unohdetaan se kaukoputki.

    • Juu-u.

    • Tutut eivät vastaa kyselyihin mitään jutut täälläkin.??? Mitä tarkoitat tuolla lauseellasi jiijuppi? Muuten, kyseinen aihe on jo vanha ja kuopattu ajat sitten. Turha tästä täällä vääntää tätä enempää. Lillurilallurin loma purresta loppuu maanantaina. Screeni pimenee toviksi. Päästään me muut tällä palstalla sen jälkeen taas asialliseen keskusteluun.

    • roska putiikki, meileihin/soittoihin ei vastata, konkkaan tollaset pitää asettaa,
      kiinassa sentään osataan vastata meileihin, suomessa sitä ei kai sitten osata....

    • Saa nähdä tuleeko tilaus tilasin7.6.2017 tilausvahvistus tuli heti etukäteen en maksa mitään vasta kun haen tavaran matkahuollosta ja tarkistan onko tullut oikeanlaiset tuotteet.

      • Aika hauska kommentti?! Hah hah. Tulee jos tulee mitä tilasit? Jos tilausvahvistus on tullut ja se on muodoltaan moitteeton, niin tottahan tilaamasi tavara tulee tilauksesi mukaisesti? Miten niin et maksa mitään etukäteen, eli ennen kuin olet saanut tavaran matkahuollosta ja tarkastanut tilauksesi oikeellisuuden? Et tietenkään maksa, mitään ennen? Ei missään olosuhteissa kukaan maksa mitään ennen kuin on saanut tilaamansa tavaran ja tarkistanut sen oikeellisuuden? Jopa kauppaliikkeissä tehdään näin, kun tavaraa hankitaan niihin myytäväksi eteenpäin asiakkailleen. Totta maar. On tietysti firmojen keskeisiä kauppasuhteita, joissa on tapana maksaa jokin osa tilatusta etukäteen, mutta sellaiset suhteet ovat solmitut yhteistyön kestävyyden nimissä ja homma toimii, vuosikymmeniäkin. Yksityisen ostokset jostakin nettifirmoista ja postimyynneistä, ei totta vieköön kukaan viisas ostaja maksa mitään etukäteen näkemättä ostamaansa tuotetaa kädessään ja tarkistaa samalla määrän ja laadun että on tilauksensa mukaisia? No, jotkut ehkä tilaavat ja maksavatkin näkemättään, vähemmän viisaat tosin ja heitä on sitten helpompaa huijata. Jos toimittaja sattuu nimittäin olemaan sitä epärehellistä sorttia! Hah hah,


    • Kauppaavat sivuillaan kaikenlaista tavaraa, mutta vain murto-osa näistä on oikeasti tilattavissa. Kun tilaat, sanovat että toimitus kestää kolme viikkoa. Mitään ei kuulu moneen viikkoon, jonka jälkeen kysyt, missä tuote. Vastauksena tulee viiveellä että tuotetta ei ole saatavilla... Pyydät eri tuotteen tilalle, sama homma toistuu joka kerta. Ala-arvoista toimintaa.

    • Tilasin metallinpaljastimen, joka matkahuollon kautta tulikin. Mutta reilut pari viikkoa sen jälkeen kun olin metallinpaljastimen matkahuollosta lunastanut, tulikin toinen samanlainen metallinpaljastin , vaikka en sitä ollut tilannut. Puhelinnumeroa ei verkkosivuilla ole ja sähköpostiin ei vastattu.

    • Tilattu täältä monta kertaa ja aina tavara tullut nopsaan. Ei moitetta.

    • Tilasin säkkituolin osamaksulla ja toimitus oli päivässä.
      En voi kuin suositella.

    • vieläkö tää toimii?? ei edes nettitilausta ole viidessä päivässä käsitelty???

      • Itse tein tilauksen ja sain heti tilausvahvistuksen. Tavaraa ei ole kuulunut yli 3viikkoon ja sähköposteihin ei osata edelleenkään vastata ja numero joka on ilmotettu ei ole enään käytössä. Pahoin pelkään ettei tuotetta koskaan minulle saavu matkahuollon kautta. Pettynytvolen kun kyseistä tuotetta muualta suomesta ei saa.:(


    • Tilasin myös vauvamaailmasta. Tilausvahvistus saapui.. viikko ja tavaraa ei kuulu, s-postiin ei vastata eikä sivulla oleva numero ole käytössä..
      0/5 :(

    • Vastaako tämä villenkello pulju vieläkään sähköposteihin?
      Tuon kaupan www-sivusto näyttää kyllä järjettömältä.

      • Ei vastaa jos ei ole liitua ostaa.
        Kävele homo kauppaan, siinä se on on torin laidassa ollut vuosia.
        Pitääkö kaikkien homojen täällä vuodesta toiseen valittaa miksi eivät vastaa sähköposteihin.


    • Ei voi mitenkään suositella villenkelloa, palvelu erittäin huonoa...

      • Perustele..... miksi huono vaihtoiko patterin kelloosi ja oli väärinpäin....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perustele..... miksi huono vaihtoiko patterin kelloosi ja oli väärinpäin....

        Olen kaksi kertaa ollut yhteydessä Villen Kelloon sähköpostitse, ja kummallakaan kertaa ei viestiini vastattu. Pari vuotta sitten olisin ostanut hieman yli 2000 euron arvoiset kiikarit, ja kun kysyin kiikarien toimitusajasta, ei vastausta. Toinen tapaus on tältä vuodelta kun kysyin lisätietoja erään tuotteen sopivuudesta ja toimitusajasta, ei vastausta.

        Tämän perusteella en voi suositella, koska ilmeisesti asiakaspalvelua ei ole. Enpä ole suomalaisissa nettikaupoissa ennen kohdannut tilannetta, jossa asiakas olisi ostamassa parin tuhannen euron arvoisen tuotteen josta myyjälle jää parin sadan euron kate, mutta myyjä ei vaivaudu vastaamaan ja täten menettää kaupan.


    • Kovasti on jollakulla jäänyt hampaan koloon juttua kyseistä firmaa kohtaan ja sama levy päälle, kun jaksaa jatkuvasti muistuttaa täällä yli kuusi vuotta sitten tekemäänsä aloitusta myötäillen miten väärin ymmärretyksi on omasta mielelestään silloin tullut? Ja vika on voinut ihan myös olla omassa itsessään? Ymmärtämättömyydessä?

      • Jollain jäänyt jotain viisauden hampaan koloon.... minä kyllä tilasin, heiltä tavaran, toivon että paketti ehtisi perille ennen joulua ja Uutta Vuotta, aika mukava paketti.

        Ostakaapa sitten palloja, biljardihuolto myy biljardiin palloja, savonlinnan golf-kauppa myy golf-palloja ja muita.

        Savonlinnan golf-kauppa on hyvä, on hyviä tuotteita.
        Vähään aikaan en ole nyt tilannut niiltä, ei ole oikeasti ollut aikaakaan golfdiin.
        Golf-asusteitakin, laadukkaita saa heiltä.


      • Tai joku persaukinen homo joka täällä vinkuu ja trollaa.

        Siinä se on torin laidassa ollut kymmeniä vuosia, marssii sisään jos vaan on massia ostaa jotain.

        Ei täällä vinkuminen paljoa auta.


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ohisalo: paperittomille työlupa jonon ohi

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1883695a-f66c-488e-a622-ac181f96a0ff Miten on mahdollista, kaikki uutisointi mikä liittyy Ohisaloon on negatiiv
      Maailman menoa
      187
      2180
    2. Hallitus halveksii Suomen nuoria

      Suomessa on kymmeniä tuhansia suomalaissyntyisiä nuoria, joilla ei ole koulutusta. Nyt pitäisi tehdä kaikki mahdollinen, jotta nämä nuoret saataisiin
      Maailman menoa
      74
      1113
    3. Helsingissä Oodissa puukotus tekijä poistunut paikalta ei vaaraa !

      No nyt noita kulttuuritekoja tehdään jo oikessa ympäristössään kirjastossa. Että silleen. ILtalehti.
      Maailman menoa
      117
      1081
    4. Maisa ei ollut onnellinen Jari-Matin kanssa

      Mutta Mikon kanssa kaikki sujuu hienosti ja kumpikin rakastaa toisiaan ♥️
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      628
    5. Martina Puman tapahtumassa Lontoossa

      Hangossa vietetyn viikonlopun jälkeen Martina lensi tänään Lontooseen, missä hän osallistuu saksalaisen Puma-brändin tapahtumaan. Pumahan on saksalain
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      499