Jokereiden jälkeen SM liiga Venäjälle

väistämätön kehitys

Kummolahan on Jokerikaupan taustalla joten loogisesti seuraava steppi on koko SM liigan myynti Venäjälle. SM liigahan tuottaa jopa rahaa joten se on tietysti pikimmiten myytävä Venäjälle.

Jokeri ja Jaffa-areena kaupoissa onkin tiettyä symboliikkaa. Kaikki mikä vähänkään tuottaa myydään Suomesta ulos. Mutta minkäs teet. Epäisänmaallisuus on nyt muotia. Mitä haitallisemman teon Suomelle teet sitä suurempi sankari olet.

Eiköhän Hjallis saa presidentin myöntämän kansainvälistymis / monikulttuuri -mitallin seuraavana "itsenäisyys" päivänä.

Nyt kaikki joukolla katsomaan ja rahoittamaan venäläistä kiekkoa.

4

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "kehitys"

Jokereiden toiminta on ollut tappiollista jo pidemmän aikaa, mutta hallitoiminta tuotti vielä viime vuosikymmenellä runsaasti voittoa. Viime vuosina sekin on kääntynyt tappiolliseksi.

• ei toi mitään

monikulttuuria ole vaan bisnestä. Hjallis on bisnesmies ja myy vaikka mummonsa sinne mistä saa parhaan hinnan. Venäläisillä on rahaa millä mällätä joten ihan luonnollinen myyntikohde.

Monikulttuurinen teko olisi ollut vasta sitten jos yhteiskunta olisi ostanut Hartwallin ja Jokerit ensin Hjallikselta ja sitten lahjoittanut ne venäläisille samaan tapaan kuin se käytännössä lahjoittaa pohjois-Suomen luonnonvarat eli pohjavedet ja kaivosoikeudet ulkomaisille yhtiöille. Aito on monikulttuuri on aina pyyteetöntä omaan pesään kusemista. Tämä kauppa ei sitä ollut.

Toki en silti kiellä etteikö Niinistö voisi palkita Harkimoa seuraavilla itsenäisyyspäivän juhlilla. Ainakin kutsu linnaan on nyt varma.

• ILMALAN LOKOMOTIV

aika pommi

• yööööökkkkkk

Niin se vaan homma menee? Vuonna - 44 naapuri ei saanut Suomea kokonaan , nyt saa rahan ahneiden johdosta mitä vaan. Jopa persidentti haaveilee suur sijoittajia muilta mailta? Isän maan Ystäviäkö? nämä?????? Veteraanit pyorii Haudoissa. Ahneus ja oman kansan kuritus vaan mielessä nyky aikana ns. Johtoportaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe