Moniko muu on saanut vastauksena kyseisestä "autokorjaamosta" että autossa ei ole ollut edes vikaa kun se on viety sinne ja kuitenkin laskuttanut huippuhintoja oletetusta "vian korjaamisesta"?? Ja kun aloin kyselemään vaihdettua osaa, niin se oli hävitetty mutta kun sitten kerroin missä vika oli ja vaihtoivat osan, niin sain vanhan mukaan:D Onneksi Suomessa on oikeitakin korjaamoja.
Autokeskus Hämeenlinna?
3
825
Vastaukset
- isänmaan toivot??
Ja joku vie auton korjaukseen vaikka siinä ei ole vikaa??
Ei taida pojan omalla korjaamolla olla tarpeeksi töitä??- Hih....
Eikös auto viedä korjattavaksi jos siinä on vika??? Et ehkä ymmärrä lukemaasi, mutta tuossa tapauksessa Autokeskuksen "ammattilainen" kertoi ettei autossa ole vikaa pelkästään sen takia, koska ammattitaito ei riitä sitä löytämään.
- kielioppia lapsille?
Hih.... kirjoitti:
Eikös auto viedä korjattavaksi jos siinä on vika??? Et ehkä ymmärrä lukemaasi, mutta tuossa tapauksessa Autokeskuksen "ammattilainen" kertoi ettei autossa ole vikaa pelkästään sen takia, koska ammattitaito ei riitä sitä löytämään.
ei löydä vikaa ja silti on laskuttanut huippuhintoja työstä, pitäskös opetella kirjoittamaan ihan niin että siitä saa selvän mitä oikeasti haluaa sanoa?!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701182
- 621174
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii891030Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?48868Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60833Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73770Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25717Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28705- 56702
Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol149692