Rfsu:n raskaustesti?

MinävainAuttakaa

Hei! en tiedä, olisiko aiheesta pitänyt kirjottaa tälle palstalle, mutta kirjoitan kuitenkin. :D
Kuukautiseni ovat päivän myöhässä, ja tein tänään Rfsu:n raskaustestin.
Aluksi siihen ilmestyi negatiivinen viiva, mutta 20 minuutin jälkeen kun tulin kaupasta, testissä näkyi myös toinen viiva, mutta se oli hyvin ohut, kuin esim. hius, mutta silti vaaleanpunainen. :o Viiva näkyy yhä vaikka testistä on tunteja ja olen sen jo kerran roskiksessakin käyttänyt :D nyt haluaisin vain saada kokeneilta apua, näkyykö testeissä aina tämmöinen hiuksenohut vaaleanpunainen viiva, vai voiko tämä olla sellainen "haamu viiva" tai jotain :) kiitos :)!

7

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tai ei ole

Odota rauhassa vielä muutama päivä ja tee uusi testi ennen kuin innostot.

• hulabaloo100

Testitulos on yleensä luotettava vain n. 5-10 min testaamisen jälkeen.

Tee tosiaan uusi testi myöhemmin, ja muista lukea myös aikaohjeet. :)

• mamikolmelle3

Juu, ei kannata liikaa vielä innostua vaikka nyt sanonkin miten mulle kävi: mä sain monta roskishaamua, ja sitten kun ostin kalliin digitaalitestin, niin siinä luki RASKAANA 2-3 !!!! Eli mulla on pelkästään hyviä kokemuksia roskishaamuista. Silloin, kun mulla on ollut negaa, niin ei ne ikinä ole roskishaamuiksi muuttuneet.

Toivottavasti sun haamut ovat merkki samasta kun minullakin oli!

• MinävainAuttakaa

Kiitos PALJON posiitiivisesta kommentistasi _mamikolmelle3_ :)!!

• MinävainAuttakaa

Niin siis unohdin sanoa että eilen tuli yksi minipieni veritippa, ja tämä toistui taas tänään.
      Tietysti olen aikomassakin tehdä testin uusiksi:)
      Aikaohjeet luin ja niiden mukaan testin tulos piti tarkistaa 30 min. kuluttua.
      Kiitos vastauksista kuitenkin:)

• rv7

Itse tehnyt myös rfsu:n testin ja ekaks näytti tosi haaleeta viivaa, eli just ja just näin, mutta siitä sitte viikon päästä tein testin ja oli jo selvä positiivinen, kuukautiset tais olla sillon jonkun vajaa kaks viikkoo myöhässä kun ton toisen tein ja tässä sitä nyt ollaan rv7 :) mutta ennen ku innostuu kannattaa nyt ainakin viikon verran oottaa ennen ku tekee, jos kuukautiset vaan päivän myöhässä.:) ja on joo tossa rfsu testissä se puolen tunnin aika missä välissä se pitää tarkistaa..mutta parhaiten se tulos taitaa näkyy viiden minuutin päästä..

• nappula3

Tee uusi testi parin päivän-viikon kuluttua. Silloin tuloksen ainakin pitäisi olla luotettava :)
      Itse käytin samaista testiä, mulla oli silloin menkat 1,5 viikkoa myöhässä. Selkeä viiva ilmestyi 5min sisällä, seuraavana aamuna tein toisen, ja siihen ilmestyi viiva heti.
      Kyllä sen tuloksen pitäis 5 minuutis olla luettavissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3415
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      104
      1720
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      212
      1333
    4. 73
      1323
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      62
      1174
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1097
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1039
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      991
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      18
      863
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      847
    Aihe