En ole rasisti, mutta on varsin järkyttävää nähdä kuinka venäläisille myydään innolla maata, eikä ostajien määrä ole kuin kasvussa!
Sinä päivänä, kun viimeinen veteraani kuolee, tämä uskaltaa nahkansa näyttää ja se huomataan, missä sinisilmäisessä kivikautis-valtiossa eletään!
Ihan järkyttävää kun ei huomata henkilöiden motiiveja - oli se mafia- tai venäjä-politiikka-peräistä...
Suomen tulevaisuus
1
223
Vastaukset
- Pettermax
Nykyään ei isänmaata puolusteta ampumahaudoissa. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö sitä voisi siviilitkin puolustaa taloudellisilla keinoilla. Säästämiseni alkoi jo alaikäisenä mainoksia jakamalla ja myöhemmin erilaisissa kesätöissä opiskeluaikana. Säästäväisenä emme bailanneet ja pistäneet haisemaan mutta kolme lasta meille kyllä syntyi. Ja ehdimme seitsemän vuotta sitten ostaa palasen Saimaan rantaa.
Emmekä todellakaan myy lasten tulevaa perintömaata vaikka arvo viisinkertaistuisi. Olen onnellinen että meidän takia siellä on yksi sergei vähemmän. REPIKÄÄ SIITÄ kunniattomat maanmyyjät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672824
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.562012- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 841268
- 811080
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2001041- 951039