Oon saanut tänä keväänä sh-hoidon alettua painoa 42,2->45 mutta tänään vaaka näyttikin vaan 44,5 = olin laihtunut puoli kiloa viikossa. Miten saisin lisää painoa ensi punnitukseen syömättä?
Vettä on tankattu, jopa niin paljon että hoitajat miettii onko se terveysriski.
Auttaisko jos söisin tosi suolasta ruokaa päivää-paria ennen ensi punnitusta kun suola sitoo vettä? (yleensä vältän suolaa viimeseen asti.........)
vai jotain muuta?
Miten huijata punnituksessa?
11
4083
Vastaukset
- qewdwe
Suola kyllä kerää nesteitä ihan valtavasti kehoon. Joskus söin Pirkan sokeritonta sorbettia, siinä oli natruimia enemmän ku koko päivän tarve ja voi luoja sitä turvotusta. Monta kiloa sain sillä, tosin näytin just siltä et oon tankannu kolme litraa vettä.
- hmmmmmm
Tai entäpä jos vain söisit? elämä on paljon parempaa terveenä. kyllä, tiedän että et ota tätä tosissasi, mutta mieti kaksi kertaa mitä elämälläsi teet.
- aloittaja11
nouu :D
- vinkkipate
Vastaan nyt siitäkin huolimatta että voin omalla kokemuksella sanoa että tankkaus ei ainakaan pidemmän päälle kannatta (aina tulee tarve tankata enemmän ja enemmän ja se olo kun yrität pidätellä/meinaat saada vesimyrkytyksen). Mut painoa saa syömällä sosekeittoja (suolaisia!) ja sokerittomia runsaskuituisia pastilleja tai karkkeja. Jos punnitus on päivällä, niin tietysti syöt aamulla esim. kevyttä velliä ja hedelmiä. Ja juot ihan sairaasti. Näin oon itse saanut monta kiloa painoa ylös, kun pakkohoito uhkasi. Huom, en kuitenkaan suosittele ylläolevia ohjeita!
- vinkkipate
Ja vielä... Puolesta kilosta en olisi niin huolestunut, jos sen tankkaat mutta tapaa siitä ei kannata tehdä. Sitäpaitsi jäät kuitenkin siitä jossain vaiheessa kiinni, varsinkin jos huijaat useita kiloja/olet osastolla. Ruokaa vaan naamariin tai sitten rehellinen tunnustus että paino on pudonnut.
- asdfghjklöä'
laita lyijyä liiveihin
- asdfghthfgfd
haha en taida :DD
- 55747746764
Paino heittelee n. 2kg päivän aikana, joten ainakaan täälläpäin ei pienistä heilautuksista nosteta haloota. Mutta en suosittele vesitankkausta, koska se tunne, kun yrität tuskaisena jalat ristissä pidätellä sitä valtavaa hätää! Ja osiaan vesimyrkytys on ihan aiheellinen huoli.
- Anonyymi
Itelläni ainakin on toiminut kun huomaamattomasti olen rintsikoihin piillottanut esim lyijyä :) Hyvin tepsii! Kukaan ei huomannut yhtään mitään :) Mun anoreksia aikana laihduin tosi nopeasti kun olin aina päivän syömättä ja join vettä paljon ja tietysti lenkkeilin. Pahimmillaan paino oli noin 33.5 :) Parantunut vielä en ole vaan uudestaan sinne suuntaan menossa💜 Mutta tankkaaminen ei ole hyvä idea omasta mielestäni💜
- Anonyymi
Hei, mistä sitä lyijyä saa ostettua??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146