Miten huijata punnituksessa?

help meeeeeeee

Oon saanut tänä keväänä sh-hoidon alettua painoa 42,2->45 mutta tänään vaaka näyttikin vaan 44,5 = olin laihtunut puoli kiloa viikossa. Miten saisin lisää painoa ensi punnitukseen syömättä?

Vettä on tankattu, jopa niin paljon että hoitajat miettii onko se terveysriski.

Auttaisko jos söisin tosi suolasta ruokaa päivää-paria ennen ensi punnitusta kun suola sitoo vettä? (yleensä vältän suolaa viimeseen asti.........)

vai jotain muuta?

11

3749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qewdwe

      Suola kyllä kerää nesteitä ihan valtavasti kehoon. Joskus söin Pirkan sokeritonta sorbettia, siinä oli natruimia enemmän ku koko päivän tarve ja voi luoja sitä turvotusta. Monta kiloa sain sillä, tosin näytin just siltä et oon tankannu kolme litraa vettä.

    • hmmmmmm

      Tai entäpä jos vain söisit? elämä on paljon parempaa terveenä. kyllä, tiedän että et ota tätä tosissasi, mutta mieti kaksi kertaa mitä elämälläsi teet.

      • aloittaja11

        nouu :D


    • vinkkipate

      Vastaan nyt siitäkin huolimatta että voin omalla kokemuksella sanoa että tankkaus ei ainakaan pidemmän päälle kannatta (aina tulee tarve tankata enemmän ja enemmän ja se olo kun yrität pidätellä/meinaat saada vesimyrkytyksen). Mut painoa saa syömällä sosekeittoja (suolaisia!) ja sokerittomia runsaskuituisia pastilleja tai karkkeja. Jos punnitus on päivällä, niin tietysti syöt aamulla esim. kevyttä velliä ja hedelmiä. Ja juot ihan sairaasti. Näin oon itse saanut monta kiloa painoa ylös, kun pakkohoito uhkasi. Huom, en kuitenkaan suosittele ylläolevia ohjeita!

      • vinkkipate

        Ja vielä... Puolesta kilosta en olisi niin huolestunut, jos sen tankkaat mutta tapaa siitä ei kannata tehdä. Sitäpaitsi jäät kuitenkin siitä jossain vaiheessa kiinni, varsinkin jos huijaat useita kiloja/olet osastolla. Ruokaa vaan naamariin tai sitten rehellinen tunnustus että paino on pudonnut.


    • asdfghjklöä'

      laita lyijyä liiveihin

      • asdfghthfgfd

        haha en taida :DD


    • 55747746764

      Paino heittelee n. 2kg päivän aikana, joten ainakaan täälläpäin ei pienistä heilautuksista nosteta haloota. Mutta en suosittele vesitankkausta, koska se tunne, kun yrität tuskaisena jalat ristissä pidätellä sitä valtavaa hätää! Ja osiaan vesimyrkytys on ihan aiheellinen huoli.

    • Anonyymi

      Itelläni ainakin on toiminut kun huomaamattomasti olen rintsikoihin piillottanut esim lyijyä :) Hyvin tepsii! Kukaan ei huomannut yhtään mitään :) Mun anoreksia aikana laihduin tosi nopeasti kun olin aina päivän syömättä ja join vettä paljon ja tietysti lenkkeilin. Pahimmillaan paino oli noin 33.5 :) Parantunut vielä en ole vaan uudestaan sinne suuntaan menossa💜 Mutta tankkaaminen ei ole hyvä idea omasta mielestäni💜

      • Anonyymi

        Hei, mistä sitä lyijyä saa ostettua??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe