Olen kyllästynyt kriteereihin, pinnallisuuteen, laput silmillä kulkemiseen, kyttäämiseen, katkeruuteen, kateuteen yms. muuhun täysin turhaan.
Olen etsinyt, mutta en vielä löytänyt. Missä mahtaa piileskellä henkilö, joka ymmärtää elävänsä ja antaa muillekin siihen mahdollisuuden.
Mistä löytyy älykkäitä ihmisiä, joille toisen kunnioittaminen ja ystävyyden sponttaanisuus ovat itsestään selviä asioita.
Itse voin paremmin, kun saan tuntemattoman hetkeen tunnetta. Sitä ei voi rahalla ostaa. Rahan perässä juokseminen ei kiinnosta, sillä "ostettu" ystävyys ei maistu miltään. Mielummin juoksen karkuun. Riittää, kun tulee toimeen. Eikä kaikkea onneksi tarvitse omistaa ;)
kyllästynyt
4
215
Vastaukset
- tavallista elämää
Mielestäni olen löytänyt ja oivaltanut tuon jujun elämässäni. Minulla on monia vaatiamttomia ystäviä, joille riittää vain ihan arkinen arki: Jos on eläkkeellä, kotiaskareet, puutarhan hoitoa, lastenlapsia ym.
Ymmärtääkseni olet nuori ja kaipaat samanhenkistä elämänkumppania.
No tämä kirjoitaja on kyllä jo iäkkäämpi. - samasta laulaa
Juutuubista Neil Young heart of gold. Googlen eka ehdotusvideo
alkaa rullaamaan vasta 1min 40 sek kohdalta kunnolla, kaveri on siinä
vielä nuoruutensa parhaassa vedossa, paras akustinen esitys koskaan
taltioituna niiltä ajoilta. Kyllähän sitä yksinäisyyden läpi käyneenä ja osittain vielläkin yksinäisenä osaa arvostaa muita ihmisiä erillailla kuin ennen ja arvostaa kaikkea sosiaalista mitä vaan saa. Rahalla ei sitä tunteen onnea tuo
- kysyjä
huomenta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674232Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D883815- 473323
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482145
- 471828
- 361780
- 301606