Aloin tässä taannoin miettiä kun tuttujen diesel volvoissa kuumalla ilmalla sammutuksen jälkeen jää ilmeisesti moottoritilan puhallin päälle, ja minulla bensassa ei tälläistä ole. Liittyyköhän tämä jotenkin turbon viilennykseen tms? Osaisiko joku täällä kertoa mistä on kysymys?
Puhallin sammutuksen jälkeen?
3
3730
Vastaukset
- ähläm
"Kondenssivesi
Lämpimällä säällä saattaa ilmastointilaitteeseen
tiivistyvää vettä tippua auton alle. Tämä on
normaalia. Tarvittaessa matkustamon puhallin
käynnistyy 50 minuuttia sen jälkeen kun virtaavain
on käännetty 0-asentoon, jonka jälkeen
puhallin puhaltaa ilmastointijärjestelmää
kuivaksi 7 minuutin ajan. Tämän jälkeen
puhallin lakkaa automaattisesti toimimasta." - Mietinpä vaan
Ok. Itse tarkoitin heti sammutuksen jälkeen käynnistyvää puhallinta.
- ähläm
Eiköhän tuo ole normaali tapaus, jos auto ajetaan lämmöt tapissa parkkiin. Flekti jää pyörimään ja jäähdyttää syyläriä, koska muuten lämmöt vain nousisi edelleen, koska jäähdyttävä ajoviima puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851