Haluaisin päästä jollekin hyvälle ennustajalle Turussa. En halua mitään puhelinkeskustelua, vaan olla ihan kasvokkain. Onko tietoa tahi ehdotuksia kenelläkään?
Ennustaja Turussa?
9
10973
Vastaukset
- Kesänkukkanen
www.astro.fi yhteystiedot ja Leila Falk siellä.
- tYYtyväinen
kaarina kristallisilta, ottaa turussa vastaan. minulla on hänestä 5v kokemus, olen ottanut puhelintulkintoja ja sposti tulkintoja. On todella hyvä. suosittelen lämpimästi.
http://kristallisilta.fi/- tyydyttymätön
Tämä on mainos. Hyvästä tietämyksestä en tiedä, mutta ainakin kallis tavaliselle kansalaiselle.
- Aliisaantyytyväinen
Olen soittanut ja käynyt Aliisalla. Lämmin ja hyvin tiennyt. olen saanut paljon lohtua ja voimaa mustina aikoinani.Suurin osa nähdystä pitänyt paikkansa. Olen käyttänyt häntä jos 15 vuotta avukseni. Löytyy Astro.fi auttajalistasta. Näkee terveysasiat ja kehon krempat hyvin. Ne minua on eniten kiinnostanutkin
- Anonyymi
Ehdottomasti Hurten Leena!!!!! Kertoo tulevista kuolemista, myös positiivisia asioita.
- Anonyymi
Menin aikoinaan kaverini Katjan kanssa Leenan luo povattavaksi. Kaverillani oli tuolloinkin ongelmia mielenterveytensä kanssa enkä osannut tukea häntä oikein. Katjapa tunsi Leenan entuudestaan ja sain näkijältä tavallaan kostoksi kuulla tulevasta auto-onnettomuudesta.. pelkäsin pitkään sen toteutuvan. Toivon itseni mukaanlukien me kaikki ihmiset saadaan elämässä/kuolemassa karmaa tekojemme mukaan.
- Anonyymi
Tiesi nuoren mieheni tulevan kuoleman ja miljoona muuta asiaa.
- Anonyymi
Kävin vuosia sitten Turussa Naomi M:n luona, otti siellä vastaan kun joku oli kerännyt sellaisen ryhmän ja sain kutsun että menisin. En ollut aikaisemmin koskaan ollut näkijällä mutta kyllä kolahti! Lähestulkoon kaikki silloin sanomansa on jo toteuutunt ja jotakin ennusti niiin pitkälle tulevaisuuteen että jää nähtäväksi. Olen sittemmin ottanut häneltä ajan puhelimitse ja nyt viimeksi keväällä kun coronakriisi alkoi otin facebookpuheluna, seuraavaksi aion nyt syksyn aikana mennä häntä ystävättäreni kanssa henkilökohtaisesti tapaamaan..
Voi hyvänen aika. Alan ymmärtää homoja, kun miehet eivät näihin ennusteluihin ja yipäätään taikauskoihin niin helposti sekoa kuin naiset.
Jos joku saa näistä lohtua niin hyvä hänelle, mutta ennustelijan tietämisen osuvuus perustuu vain ihmistuntemukseen, kehonkielen lukemiseen, kokemuksen tuomaan päättelykykyyn ja tietysti sattumaan.
Tulevaisuuteen ei oikeasti näe kukaan – eikä ole koskaan nähnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692762Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt162662Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242237Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052167Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072033MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5991897Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673