Help!

en osaa

Mun kamera on Canon powershot sx40 HS ja mulla ois yks kysymys siitä

Jost tuon kameralta tietokoneelle kuvia niin tyhjentyykö kamera kuvista?

Joo,tiedän että olen tosi tyhmä kameroiden kanssa! Joten vastatkaa mun kysymykseen!!

4

236

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elvi 86 vuotta

Kamerasi näkyy tietsikallasi omana ulkopuolisena levynä. (Canon sx.... ja jotain) mikiäli olet kytkenyt sen johdolla tietsikkaan. Jos olet tökännyt kameran muistikortin tietsikan korttipaikaan niin se näkyy jonain ulkopuolisena levynä tms.
      kokeile vaihtoehtoja. Kone kysyy kuitenkin aina että haluatko tuhota tiedoston joten vahingossa se ei käy.
      Kopioit tästä kuvat kuten muutkin tiedostit omaan kansioon jonka olet tehnyt jo aikaisemmin. Eli kopioi ja liitä. Silloin alkuperäiset ei häviä. Jos teet leikkaa ja liitä niin alkuperäiset häviää.
      Kameran kortti on ihan niinkuin muistitikku tai vastaava tiedosto.

• Oletko varma tuosta ulkopuolisena levynä näkymisestä? Canonit yleensä eivät näy levynä vaan kamerana. Kannattaa asentaa mukana tulleet ohjelmat, jolloin siirto helpottuu. Niillä voi helposti kopioida kuvat päivittäisin kansioihin ja kopioida vain uudet kuvat. Ohjelma osa myös automaattisesti kääntää pystykuvat. Kamerahan vain merkkaa ne pystykuviksi ja tällöin riippu ohjelmasta ymmärtääkö se ne pystykuviksi vai ei.

• fgaddf
        okaro kirjoitti:

Oletko varma tuosta ulkopuolisena levynä näkymisestä? Canonit yleensä eivät näy levynä vaan kamerana. Kannattaa asentaa mukana tulleet ohjelmat, jolloin siirto helpottuu. Niillä voi helposti kopioida kuvat päivittäisin kansioihin ja kopioida vain uudet kuvat. Ohjelma osa myös automaattisesti kääntää pystykuvat. Kamerahan vain merkkaa ne pystykuviksi ja tällöin riippu ohjelmasta ymmärtääkö se ne pystykuviksi vai ei.

Canonista siirtyy kuvat ihan resurssienhallinnasta kopioimalla/siirtämällä. Toki voi käyttää siirto-ohjelmiakin (Canonin tai Windowsin omaa) mutta se ei ole mitenkään välttämätöntä.

Itse olen aina (A540, SX220) käyttänyt tuota siirtämistä (yleensä "vetämällä") suoraan kansiosta toiseen. Jos tarkkoja ollaan, niin omatietokoneessa nuo tosiaan näkyy kamerana, mutta siitä klikkaamalla pääsee ihan normaalisti kansioihin.

• fgaddf kirjoitti:

Canonista siirtyy kuvat ihan resurssienhallinnasta kopioimalla/siirtämällä. Toki voi käyttää siirto-ohjelmiakin (Canonin tai Windowsin omaa) mutta se ei ole mitenkään välttämätöntä.

Itse olen aina (A540, SX220) käyttänyt tuota siirtämistä (yleensä "vetämällä") suoraan kansiosta toiseen. Jos tarkkoja ollaan, niin omatietokoneessa nuo tosiaan näkyy kamerana, mutta siitä klikkaamalla pääsee ihan normaalisti kansioihin.

Niin se näkyy kamerana. Ainakaan XP:ssä ei näy kamerassa mitään kansioita vaan kaikki kuvat yhdessä kasassa ilman tiedostonimiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1379
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      758
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      65
      707
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      88
      704
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      143
      630
    7. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      628
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51