Miksi Parkinsonpysäkille ei huolita jäseneksi ,jos sieltä on joutunut lähtemään henkilökohtaisten syiden vuoksi .Katsooko tämä sivun ylläpitäjä ettei ole ansainnut paikkaa siellä jos on pois lähtenyt .
Pidän itseni silti tyrkyllä jos vaikka onnistais vaik ensvuonna ei sitä koskaan tiedä !
Parkinsonpysäkki
8
940
Vastaukset
- Tsot tsot
Onko sinne sisäänpääsymaksu ?....jos vaikka on jäänyt maksamatta ?
- ABF
OUTOA, OLET SIIS LÄJTENY HENKILÖKOHTAISISTA SYISTÄ, MUTTA MIKÄ HENKILÖKOHTAINEN SYY ON OLTAVAN ETTÄ FOORUMIN JOUTUU JÄTTÄMÄÄN
- eräs joka heräs
Nimimerkki Yksi monista kirjoittaa 29.06..2013
"Miksi Parkinsonpysäkille ei huolita jäseneksi ,jos sieltä on joutunut lähtemään henkilökohtaisten syiden vuoksi .Katsooko tämä sivun ylläpitäjä ettei ole ansainnut paikkaa siellä jos on pois lähtenyt .
Pidän itseni silti tyrkyllä jos vaikka onnistais vaik ensvuonna ei sitä koskaan tiedä ! "
Parkinsonpysäkki on aloittanut toimintansa vasta 16.07.2013 - WaltterRedder
Hei otahan yhteyttä niin katsotaan mikä kirjautumisessa mättää. Lähetä viestiä yhteystiedoistasi minulle päin.
- bargison
Varo siellä pysäkillä. Manipuloivia psykopaattejakin löytyy. Ja tosi ilkeitä ihmisiä
- rakeita sataa
Eiköhän tuo tiedoitus ollut hieman liikaa, nimitellä ihmisiä psykopaateiksi. Minun käsitykseni mukaan tälläisellä sivulla on ihmisiä joilla on parkinsonin sairaus, ja juuri tämä sairaus saattaa aiheuttaa myöskin psyykkisiä häiriöitä ihmisessä joten toivottavaa on ettei kukaan antaisi diagnooseja ihmisistä joita ei tunne edes. Sitten on aina tälläisessä yhteisössä ihmisiä joilla on tietoa juuri sairaudesta ja sen kulusta , joten se jos joku auttaa huomaamaan ettei ole yksin maailmassa.
Kukaan ei ole oikeutettu varoittelemaan toista ilkeillä ihmisillä vaan jokainen tekee huomionsa itse koska on aikuinen ihminen.
- sairastava
Kyllä mä uskon että sinne pääset takaisin, Ja tuommoiset barginson kommentit voi antaa mennä toisesta korvasta ulos samantien. Tuommoisia asiattomuuksia lateleva ei selvästikään tiedä mistä on kysymys
- Hilavitja
Kyllä minä pääsin takaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004887250- 2272558
- 262551
- 1571854
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133