Parkinsonpysäkki

Yksi monista

Miksi Parkinsonpysäkille ei huolita jäseneksi ,jos sieltä on joutunut lähtemään henkilökohtaisten syiden vuoksi .Katsooko tämä sivun ylläpitäjä ettei ole ansainnut paikkaa siellä jos on pois lähtenyt .
Pidän itseni silti tyrkyllä jos vaikka onnistais vaik ensvuonna ei sitä koskaan tiedä !

8

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsot tsot

      Onko sinne sisäänpääsymaksu ?....jos vaikka on jäänyt maksamatta ?

      • ABF

        OUTOA, OLET SIIS LÄJTENY HENKILÖKOHTAISISTA SYISTÄ, MUTTA MIKÄ HENKILÖKOHTAINEN SYY ON OLTAVAN ETTÄ FOORUMIN JOUTUU JÄTTÄMÄÄN


    • eräs joka heräs

      Nimimerkki Yksi monista kirjoittaa 29.06..2013

      "Miksi Parkinsonpysäkille ei huolita jäseneksi ,jos sieltä on joutunut lähtemään henkilökohtaisten syiden vuoksi .Katsooko tämä sivun ylläpitäjä ettei ole ansainnut paikkaa siellä jos on pois lähtenyt .
      Pidän itseni silti tyrkyllä jos vaikka onnistais vaik ensvuonna ei sitä koskaan tiedä ! "

      Parkinsonpysäkki on aloittanut toimintansa vasta 16.07.2013

    • WaltterRedder

      Hei otahan yhteyttä niin katsotaan mikä kirjautumisessa mättää. Lähetä viestiä yhteystiedoistasi minulle päin.

    • bargison

      Varo siellä pysäkillä. Manipuloivia psykopaattejakin löytyy. Ja tosi ilkeitä ihmisiä

      • rakeita sataa

        Eiköhän tuo tiedoitus ollut hieman liikaa, nimitellä ihmisiä psykopaateiksi. Minun käsitykseni mukaan tälläisellä sivulla on ihmisiä joilla on parkinsonin sairaus, ja juuri tämä sairaus saattaa aiheuttaa myöskin psyykkisiä häiriöitä ihmisessä joten toivottavaa on ettei kukaan antaisi diagnooseja ihmisistä joita ei tunne edes. Sitten on aina tälläisessä yhteisössä ihmisiä joilla on tietoa juuri sairaudesta ja sen kulusta , joten se jos joku auttaa huomaamaan ettei ole yksin maailmassa.
        Kukaan ei ole oikeutettu varoittelemaan toista ilkeillä ihmisillä vaan jokainen tekee huomionsa itse koska on aikuinen ihminen.


    • sairastava

      Kyllä mä uskon että sinne pääset takaisin, Ja tuommoiset barginson kommentit voi antaa mennä toisesta korvasta ulos samantien. Tuommoisia asiattomuuksia lateleva ei selvästikään tiedä mistä on kysymys

    • Hilavitja

      Kyllä minä pääsin takaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe