Monilta on tullut lainapyyntöjä ilman vakuuksia, vaikka olen yrittänyt jo pitkään kertoa mitä vaadin lainaa vastaan. Mikäli teillä on jotain realisoitavaa, laina voidaan järjestää järjevillä ehdoilla, mutta pelkän sähköpostiosoitteensa lähettäjille ei heru penniäkään.
Lainaa vakuuksia vastaan
15
737
Vastaukset
- sdlskds
Lainaa femma?
- _varakas
Voin lainata.
Kirjallinen sopimus, 18% vuosikorko ja vähintään 5% kuukausilyhennys kokonaissummasta. =) - Apuja!!!!
kertoisiko varakas sähköpostinsa, voisin laittaa ehdotelmaa tulemaan :) kiitos :D
- Apuja!!!
lainan vakuutena auto (vm 1999) hinta 700e. (arvioitettu.)
lainasumma 500e.
takaisinmaksuaika 2kk.- KKHS
Voi hitsi, joku antaisi minulle 500€ ja ottaisi saman arvoisen autoni vaivoikseen, olisin kiitollinen
- Apuja!!!
autoa en tod anna mennä käsistäni, se on työvälineeni :) hyvin pelittää ja palvelee vaikkei oo mikään kallis laitos :D
- varakasko?
Kuinka voit antaa työvälineesi vakuudeksi? Vai ajattelitko, että käytät itse autoa samalla kun se on vakuutena?
700e auto voisi käydä ehkä 200e lainan vakuudeksi ja auto tietysti lainanantajan suojiin sekä paperit vakuudesta että lainasta. - apuja!!!
varakasko? kirjoitti:
Kuinka voit antaa työvälineesi vakuudeksi? Vai ajattelitko, että käytät itse autoa samalla kun se on vakuutena?
700e auto voisi käydä ehkä 200e lainan vakuudeksi ja auto tietysti lainanantajan suojiin sekä paperit vakuudesta että lainasta.paprut autosta lainan antajalle siihen saakka kunnes laina maksettu. Lienee menee jonkinmoisesta pantista.
- Kultalusikoija
apuja!!! kirjoitti:
paprut autosta lainan antajalle siihen saakka kunnes laina maksettu. Lienee menee jonkinmoisesta pantista.
Ei mene, jos auto ei ole lainanantajan hallussa. Ties vaikka ajat piruuttasi puuhun ja se siitä pantista.
- autopiizka
Kultalusikoija kirjoitti:
Ei mene, jos auto ei ole lainanantajan hallussa. Ties vaikka ajat piruuttasi puuhun ja se siitä pantista.
Olipas mielenkiintoinen kommentti. Kuinka ajattelit auton omistajan hoitavan työnsä ja lainansa takaisin jos sillä ei ole työhönsä tarvittavaa ajoneuvoa?
Itse olen lainannut auton papereita vastaan ja yhden auton tällä tavoin myös itselleni lunastanut. - Kultalusikoija
autopiizka kirjoitti:
Olipas mielenkiintoinen kommentti. Kuinka ajattelit auton omistajan hoitavan työnsä ja lainansa takaisin jos sillä ei ole työhönsä tarvittavaa ajoneuvoa?
Itse olen lainannut auton papereita vastaan ja yhden auton tällä tavoin myös itselleni lunastanut.Eihän se ole minun murheeni, miten velallinen hankkii lainan maksuun tarvittavat rahat. Minua kiinnostaa vain, että saan pantin ja siitä rahat pois, jos velallinen ei muuten maksa. Ja jos velallisella ei ole pantiksi muuta omaisuutta kuin työvälineensä, saa etsiä lainansa jostain muualta.
Kun yksityistä henkilöautoa ei voi laillisesti pantata, ainoa mahdollisuus käyttää sitä vakuutena on tosiaankin, että auton omistus siirtyy lainanantajalle, joka pitää sen hallussaan niin kauan kuin velkaa on. Muutenhan pelkkä pikkukolari tai isompi vika voi huomenna pyyhkäistä vakuuden olemattomiin. Tietysti asian voisi järjestää myös täyskaskolla kuten osamaksuautoissa, mutta alle tonnin hintaluokassa lainarahat menevätkin siihen. Käytännön järjestely on siis niin hankala, ettei halvasta autosta oikeasti ole vakuudeksi.
- Escalademies
Lainaan 30e kaljarahaa lauantaihin saakka. Vakuudeksi uudenkarhea Escalade.
- apua tarjolla
Mulla on kassillinen tyhjiä tölkkejä lainata, maksat sitten täysinä takaisin. Varma laina. Soittele.
- ossi12ok
mikä on sun sähköposti osoite? kiinnostais laina ja sillee! vois mielummin puhua siel..?
- losperosaukos
En ymmärrä.
Jos kerran on vakuuksia, niin miksi joku hoitaa asiansa niin ettei sitten hoida asioitaan niin, että maksaa maksunsa.
Jos jollakin on paljon rahaa, niin miksi sitten lähtee antamaan sitä lainaan vakuuksia vastaan. Se on aivan sataprosenttia, että ne rahat jää saamatta tai sen pantin jonka pankille antaa, niin menee sen siliän tien.
Kahden yksityisen välinen luottosopmus on kuin kaksnkertainen vessapaperi.... se sulaa vedessä ja valossa. Ja huonosti asiat hoitanut ihminen ei hoida asioita pankikaan kanssa, vaikka osapuoli onkin pankki ja se pitää huolen veloistaan niin pitkään kuin asiakas hoitaa ja sen jälkeen kuivataan takaaja.
Jos minulla olisi niin paljon rahaa, että ranteet paukkus, niin en kyllä ottas osaa toisten velkaongelmiin tai alkas edes puhuun kellekkään, että rahaa on.
Jos rahaa olis, niin sen saattas tehdä, että hankis jonkun koneen ja siihen tarvittavan määräaikaisen sopimuksen jollekin ihmiselle... mutta senkin tiettyjä ehtoja vastaan, en vastikkeetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831