hei
Mikä olisi paras tapa ilmoittaa paikasta jossa olisi hyvä käydä eläinlääkärin yms tarkistamassa paikat ja eläimet?
Tila ei todellakaan ole mikään ääripään tapaus mutta mielestäni kaikki ei ole kohdallaan.
Lampailla oli sorkat aika pitkät ja vesi kuppi tyhjänä. Näin on ollut useasti mitä olen käynyt tilalla.
Muutenkin eläinten vesitilanne on ollut huolestuttava. Usein vesikupit tyhjänä.
Eläimet näyttävät terveiltä ja hyvin syöneiltä. Eräällä jyrsijällä oli päässä jotain ihottumaa ja kynsiä ei oltu leikattu. Olen maininnut asiasta hänelle itselleenki mutta ei tunnu välittävän.
En haluaisi nimeäni tilan omistajan tietoisuuteen koska haluan vierailla tilalla vastakin. Onnistuuko se jos aikoo ilmoittaa asiasta jonnekkin?
Pliis, auttakaa!
eläinten hoidon laiminlyönti
huolestunut5
1
189
Vastaukset
- faktah.
Etsi vaikkapa netistä kunnan eläinsuojelua hoitava virkaeläinlääkäri. Voi olla joko valvontaeläinlääkäri tai kunnan/kaupungineläinlääkäri joka hoitaa myös ns. praktiikkaa. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitsekin, mutta paras olisi soittaa hänelle puhelinaikana.
Näin asia menee virallista tietä parhaiten. Ei kuulu asiaan että tarkastuskohteelle kerrottaisiin kuka teki ilmoituksen. Vaitiolovelvollisuus. Ryhdypä toimeen jos suora kehotus esim. vesikuppiasiassa ei omistajaa hetkauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352527
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297