en osaa selittää, mut..

mm:/ pojat...

siis suutelin yhen pojan kanssa jokunen päivä sitten, niin voiko valheen tunnistaa näin, kun hän sanoi jälkeenpäin ettei tuntunu oikei miltää mutta heti kun huulet kosketti silloin toisiaan, hänen hengityksensä tiheni huomattavasti, selaiseksi kiihottavaksi rytmiksi joten mielestäni hän valehteli?:D

3

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvokas1

Hän esittää. Kaksi vaihtoehtoa. Hänen mielestään. Kyllä. Se tuntui hyvälle, mutta ei halua että ajattelet liikoja. Hän haluaa olla nuori ja vapaa. Puhu suoraan hänelle mitä mieltä hän on.

• mm:/ pojat...

en voi enää, nykyään hän ei vastaa viesteihin, esti facebookissa ja viimeinen mitä hän sanoi oli että olla kuin häntä ei oliskaa:( en muuta tee ku itken koska se oli mun ensisuudelma ja toivoin sen jälkeen siitä kehittyvän niin paljon:'(

• 17v

No täs näkyy sen kundin henkinen ikä, estää facessa eikä vastaa.
      Se et sano et oo ku sitä ei ois, meinaa suoraan sanottuna sitä että sä et kiinnosta sitä. Varmasti löydät jonkun joka ei malta lopettaa. . Ensi suudelmassa meinas taju lähteä, jännitti ja oli niin nätti tytsy. :D
      Suosittelen unohtaa ja katella toista sulle oikeeta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe