Sain juuri s-postiini 14 kpl kaikenlaisia tarjouksia mainosnospostia, mm seksiseuraa, vippiluottoja,sähkötupakkaa, tavaramyyntiä yms. lähettäjä oli sama info valittujenedut
Firma oli Kauppalehden tietojen mukaan merkitty rekisteriin n. puolivuotta sitten.
Hämmästyin ja hätäännyinkin , mistä tällainen markkinointifirma saa s-postisoitteet!
Sain toki poistettua ne , oli palkki jossa sai ilmoittaa ettei enää halua postia.
mm. Tono-sukkia kaupattiin tänään, olen aikaisemmin ilmoittanut etten ota vastaan enää postia...
Onko jatkuvasti vaihdettava s-postiosoitetta välttääkseen tälllaiset mainostajat.
Sähköpostiin tuevaa mainosta
Tavallinen käyttäjä
2
219
Vastaukset
- väärä palsta
Olet väärällä palstalla, on se vaan kumma ettei ihmiset joko viitsi etsiä oikeaa palstaa tai eivät osaa muuten lukea!
Tämä palsta on tarkoitettu ADSL-tekniikasta keskusteluun, ei sähköpostiasioista keskusteluun!
MARS sähköpostipalstalle:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3504- Tavallinen käyttäjä
Ystävällinen kiitos huomautuksesta !
Tekniikkaa kai tässäkin s-postijakelussa tarvitaan.
En kylläkään löytänyt Tietotekniikan osiosta sähköposti palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566