Laiturilla on kuulemma 1.8m entäpä tuo 1.2m väylä lännestä tultaessa?
Stora Brandö, Kirkkonummi väylä?
8
334
Vastaukset
- djiselö
Pohjoispään väylä on matala ja kapea, jos epäilet mahtuvasi niin kierrä etelä puolelta.
- kolisee
mataa siellä on ja kiviä
- -Mika-
Olen siihen laituriin ajanut lännestä pohjoisen 1,2 metrin väylän kautta useammankin kerran 2 metrin syväyksellä olevalla veneellä, kiviin kolistelematta. Eli kyllä sinne pääsee.
Olen kulkenut sinne mieluiten etelästä, Stora Brändön ja Stora Bredskärin välistä. Varovasti siitäkin. Syväys 1,8m.
- että näin,
spkoo kirjoitti:
Olen kulkenut sinne mieluiten etelästä, Stora Brändön ja Stora Bredskärin välistä. Varovasti siitäkin. Syväys 1,8m.
Ei tuo etelän puolikaan hirveästi houkuttele, 0.8m ja kiviä näyttää erikoiskartassa olevan ihan kiitettävästi.
Jos kerta väylällä pohjoispäässä riittää vettä, niin pitänee joskus käydä kokeilemassa. Minkälainen paikka tuo on, kannattaako 'urheilu'? - vfdiedp
että näin, kirjoitti:
Ei tuo etelän puolikaan hirveästi houkuttele, 0.8m ja kiviä näyttää erikoiskartassa olevan ihan kiitettävästi.
Jos kerta väylällä pohjoispäässä riittää vettä, niin pitänee joskus käydä kokeilemassa. Minkälainen paikka tuo on, kannattaako 'urheilu'?Laivaväylältä pohjoiseen laiturille, olen mennyt moottoriveneellä ja vettä on muutama metri.
että näin, kirjoitti:
Jos kerta väylällä pohjoispäässä riittää vettä, niin pitänee joskus käydä kokeilemassa. Minkälainen paikka tuo on, kannattaako 'urheilu'?Keskellä on kiviä, mutta kivien itäpuolella mainiosti tilaa. Paljon mieluummin menen tuosta kuin pohjoisen väylän kautta. Väylän mutka on ahdas ja matala - hirvittää kun kaiku näyttää niin pieniä lukemia.
- ei kiitos uudelleen
kölissä muistot stora brändöstä käynnistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692417
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472040Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa681789Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2501542- 681385
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2971311- 721228
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371123Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1221052- 74995