"Missä on ollut sitten vajaasointuja ilman terssejä - varmaan jossain"
Keski-ajan klassisessa, kuten Beethovenin 9. sinfoniassakin.
Tunnusta palstalaisille, että voimasointuja (kuten terssitön G, D tai C) on käytetty jo Keskiajalla.
Tunnusta se.
VB
4
66
Vastaukset
- vastustamatonbeatle
Mistä olen saanut moisen kunnian? Miten tämä minuun liittyy?
Musiikki voi olla juttusi Dhommi, vaikka luin tunnustuksesi absittomuudesta; historia ei ole.
Beethovenin erottaa keskiajasta 400 vuotta. Itse asiassa hänen musiikkityylinsäkin on muuta. Kehitys kehittyy ja nyt soi rokki
tunnusta Dhommi. - Dhommi´´
Hahah, älä selitä!
1. Väitit, että kvinttisoinnut olisi keksitty rokissa. Tunnusta palstalaisille ettei niin ole.
2. Rock ei ole kehitystä suhteessa klassiseen, se nyt on selvä asia. Ja edelleen tehdään klasaria koko ajan- vastustamatonbeatle
1. minä en ole väittänyt mitään. Lukemani perusteella voimavoinnuistakin on viitattu vain Wikipediaan.
2. Rock on rajaton riemu. Ota sitä annos. ei rajoitu Beatlesiin
- Dhommi´´
1. Tunnusta että olet ollut mutun ja wikipedian varassa
2. Rock on soopaa, vain kuuntelemalla muuta sen voi käsittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244232Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132948Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43925Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22920PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37744
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37735- 107689
- 135657