Asentoja pieni munaselle?

Pieni kaveri

Voiko joku kokemuksesta kertoa hyviä asentoja pieni munasille? Itse omaan sellaisen 12,5cm pitkän peniksen ja paksuutta on myös noin 12-12,5cm

28

4263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgukkhuora

      ei tommotteela pikku tikulla saa naisia saakelin spermaaivo

    • on viisainta jättää ne naintihommat kokonaan pois keskittyä pelkästään kieli,sormi käytäntöön"dildojahan löytyy"

      • Aloittaja !

        Eikö tuon kokoisella peniksellä voi muka naista tyydyttää? Olen nimittäin neitsyt ja seksi vähä juuri tuon slerpan koon takia pelottaa. Kai se on sitten parempia pitää poikuus tallella koko loppu iän ja elää yksin, mutta kiitos itsetunto buustista !


    • mie vaan

      Aika keskikokoinenhan tuo on ja moni nainen haluaa nimenomaan normaalikokoista, eikä paikkojaan repivää jättikullia. Kuten varmaankin olet lueskellut, naiselle antoisa seksi on paljon muutakin kuin suoraan kalu sisään, pari minuuttia ravistelua ja miehen tuijotus päälle. Perehdy naisen anatomiaan, jotta tiedät missä on klitoris, sille anna hellää mutta nopeaa kyytiä sormilla tai todella herkästi nuollen pari sormea samalla sisällä pillussa puristeltavana, ota selvää mistä juuri kanssasi oleva nainen pitää. Kun alkaa voihke kuulua, jatka juuri niin kunnes kätesi tai pääsi työnnetään pois.

      Ennen kuin alat pillua hyväillä, pidä naista hyvänä muilla tavoilla, suutele, hyväile käsin, suukottele kaulaa, niskaa, korvan takaa, valu alemmas rinnoille, vatsalle, reisille. Hiljalleen maalia kohti ja anna naisenkin hyväillä sinua. Tilanteen mukaan etenet ja tavoitteena siis lopulta antaa naiselle orgasmi jo ennen kuin menet itse sisään.

      Lopulta kun pääset kalusi kanssa naisen sisälle, älä yritä laueta vaan keskity nautinnon antamiseen naiselle ainakin alkuun, jotkut naiset voi saada nopeastikin ekan kerran lauettuaan ja siinä vaiheessa pillun supistellessa kalusi ympärillä sultakin irtoaa lastit takuulla. Yritä olla hyvä rakastaja ja jatka naisen suutelua ja hyväilyjä yhdynnänkin aikana.

      Asennostakin on kiinni miten eri kokoinen kalu tuntuu pillussa. Vastaavasti löysempikin pillu voi tuntua pienemmälläkin kalulla tosi tiukalle vaikkapa takaapäin, naisella jalat yhdessä. Nainen voi vaikuttaa sinun ja omaan nautintoon enemmän kuin kuvitellaan, rytmikkäät pillunlihasten supistelut ja vastaanpaneminen miehen työntöjen tahtiin vie molemmat, erityisesti naisen perille helpommin. Jos naisen nautintoa ajattelee yhdynnässä, voi mies sormella hyväillä monessa asennossa, erityisesti takaapäin ja lusikassa eri muunnelmineen klitorista naimisen tahtiin.

      Jos haluat erityisen syvälle kalusi naiseen, nainen kyljellään, sinä siihen päälle ja naisen ylempi jalka olkapäällesi, tällä tavalla pääset syvimmälle naiseen. Toinen vastaava on nainen alla selällään jalat sivulle avattuna. Jos tässä laittaa tyynyn naisen pepun alle, saa g pisteen alue enemmän tuntemuksia ja nainen voi ihan vahingossa laueta.

      Suuseksi pienemmällä kalulla voi olla naiselle helpompaa antaa ja voi imeä juurta myöten ilman että koko terskaa pitää niellä. Ei leuat väsy niin helposti kuin jättikulleja imiessä. Keskity nautintojen antamiseen ja nainenkin haluaa antaa sinulle nautintoa samalla mitalla. Ei kalun mitalla silloin ole väliä. Itse olen pärjännyt hyvin lähes samankokoisella (n. senttiä pidempi ja samaa paksuutta) ja on tullut vastaan koloja joiden tiukkuus on melkein sattunut. Turha jännitys pois ja nautiskelemaan siitä :)

      Näitä huonolla itsetunnolla varustettuja kommentoijia riittää, jätä vain omaan arvoonsa asiattomat vastaukset! Kohta jompi kumpi vastaa tähänkin viestiin jotain "fiksua" ilmaisten ylivertaisen älynsä.......

      • Ap 18+14

        Hah, kiitos positiivisista kommentista ja hyvistä vinkeistä, arvostan !


    • jätä ne nainti hommat isomunaisille keskity sä vaan dildoon,sormeen,kieleen muuhun turha yrittääkään naiset vaatii kunnon jormaa et tuntuu kuin vi....u repiäis

      • Nainen joka nauttii...

        Hei oon nainen ja en ikinä tahtoisi isoa penistä. Hei ne on ällöttäviä! Minusta keskikokoinen on nautinnollisin!


      • minsku
        Nainen joka nauttii... kirjoitti:

        Hei oon nainen ja en ikinä tahtoisi isoa penistä. Hei ne on ällöttäviä! Minusta keskikokoinen on nautinnollisin!

        Olen täysin samaa mieltä, ex:llä oli iso ja seksi ei kiinnostanut mua, koska kipu oli kova ja monesti kävi niin että yhdyntä loppui siihen että minulta alkoi tulemaan verta.....sattu aivan saatanasti. Nyt nykyisellä kullallani on sopiva ja voin sanoin että nyt nautin seksistä ja saan ihania orgasmeja. Ex:n kanssa ei onnistunut koskaan.


    • 00004

      Älä välitä haukkujista! Miehet ovat toisilleen julmia :( Kateudestako?
      Sinulla ihan normi kalu.
      Tiesitekö miehet, että pienempää kalua on helpompi puristella ilolihaksilla, kuin isoa melaa, joka laajentaa tussua, joka työnnöllä isommaksi ja isommaksi?

    • y jthrgef

      Nainen pöydällä selällään ja mies siinä seisoallaan pitäis olla pienimunaselle aika hyvä, takaa päin taas sieltä huonoimmasta päästä

    • kikuli4

      PIKKU MUNAT RULAA !

    • Me naidaan

      siittimellä ja pallit lyö tahtia pesreikään.

      • kikkeluskokkelis50

        Hetkonen. Jos on miehiä pitkiä ja lyhyitä ja paksuja ja ohuita kikkeleitä, niin on naisetkin eri sorttia. Takaapäin on ihan hiton hyvä asento, jos miehellä ei ole mitään puutarhaletkua. Voi survoa oikein kunnolla, kun ei satu. Osalla naisilla on glitoris niin ylhäällä ettei kukaan saa niille yhdynnässä orgasmia. Tilastojen mukaan vain joka kolmas nainen saa yhdynnässä ison O:n. Nuolemalla, käpälöimällä saa seuraavat n. Kolmasosa. Ja vähän tulokset vaihtelee, mutta orgasmittomia on noin 15-10%. Heistäkin osa haluaa fyysistä läheisyyttä, vaikka oman kropan hallinta puuttuukin. Henkisistä syistä yleensä.
        Osa naisista on myös hitaita ja vaikeasti lämmitettäviä. Menee pieleen jos tunnetila ei ole oikea, jos ei sitä ja tätä 15-20min. Joten jos täti ei laukea, syy ei välttämättä ole sinun.
        Nykyisen mieheni kohdalle osui sarja orgasmittomua naisia. Hän luuli jo että hänessä on joku vika, vaikka on ihan parasta laatua oleva hellä rakastaja. Joskus vaan vetää patasuoran.


      • gh4th3rvh3
        kikkeluskokkelis50 kirjoitti:

        Hetkonen. Jos on miehiä pitkiä ja lyhyitä ja paksuja ja ohuita kikkeleitä, niin on naisetkin eri sorttia. Takaapäin on ihan hiton hyvä asento, jos miehellä ei ole mitään puutarhaletkua. Voi survoa oikein kunnolla, kun ei satu. Osalla naisilla on glitoris niin ylhäällä ettei kukaan saa niille yhdynnässä orgasmia. Tilastojen mukaan vain joka kolmas nainen saa yhdynnässä ison O:n. Nuolemalla, käpälöimällä saa seuraavat n. Kolmasosa. Ja vähän tulokset vaihtelee, mutta orgasmittomia on noin 15-10%. Heistäkin osa haluaa fyysistä läheisyyttä, vaikka oman kropan hallinta puuttuukin. Henkisistä syistä yleensä.
        Osa naisista on myös hitaita ja vaikeasti lämmitettäviä. Menee pieleen jos tunnetila ei ole oikea, jos ei sitä ja tätä 15-20min. Joten jos täti ei laukea, syy ei välttämättä ole sinun.
        Nykyisen mieheni kohdalle osui sarja orgasmittomua naisia. Hän luuli jo että hänessä on joku vika, vaikka on ihan parasta laatua oleva hellä rakastaja. Joskus vaan vetää patasuoran.

        Takaa päin on lyhytmunaselle aika huono asento, jos nainen on lihava


    • Kannattaako edes yrittää

      Jos itselläsi on yhtään vatsaa ja naisella pehvaa niin eihän nysää saa edes oikeaa paikkaa lähellekään. Noloja panohetkiä luvassa.

      • miäletontä läpändeerust

        Looseri olet ja nolo! Kyllä nyt jumankeuta tollanen normikokonen menee sisään vaikka ois mahaakin, ei vittu mikä urpo.. Pitäis olla jo superläski ettei yltäis..


    • Ihan normaalit asennot käy hyvin. Itselläni vain 13 cm ja hyvin on naisten kanssa riittänyt. Lähetyssaarnaaja ja takaapäin doggy stylilla onnistuu hyvin.

      Kaikki naiset sitäpaitsi eivät edes halua mitään halkoa jalkojensa väliin.

    • qtpoes

      itelläni kanssa 12-13cm, mutta muija tykkää (ja ite kanssa :D), kun tunteet on kohillaan niin sänkyhommatkin luistaa!

      takaapäin on tosiaan hyvä asento, ja muutaman kerran olen jo ½vuoden aikana onnistunut panemaan hänelle orkun..

    • pysyisin kaukana naisten lähettyviltä tollaisella"varustuksella"

    • Sirdduli

      Kuulehan, Pieni kaveri. Ei sinulla ole liian pieni. Seukkasin pari vuotta miehen kanssa, jolla terska vain pilkisti karvojen seasta. Lepotilassa ehkä neljä senttiä, valmiina alle kymmenen. Normaalin paksuinen kuitenkin. Hirveän kova. Eka havainto tyrmistytti - tällaisiakin siis on - mutta juuri kovuus ja mukana olevat tunteet tekivät seksistä nautinnollista. Hauskempaakin olisi voinut olla, jos miehellä ei olisi ollut itsestään niin surkeaa käsitystä taidoistaan sängyssä. Ole huomaavainen, nautiskele täysillä.

      Sopivia asentoja oikeasti pienimunaiselle nainen päällä ratsastamassa, toinen vähän vaikeammin selitettävissä. Nainen selällään polvet koukussa kyljellään olevan miehen lantion yli. Siitä pääsee hyvin lykkimään ja mies yltää vielä klittaankin.

    • shsrhshjdjdgthj

      Miehille asiaa seksistä:

      EHKÄISY
      Valitettavan usein ehkäisystä huolehtiminen jää pelkästään naisen hoidettavaksi. Kondomi on ainut ehkäisyväline, joka suojaa myös sukupuolitaudeilta. Hormonaalisista ehkäisyistä, kuten e-pillerit voi tulla joillekin naisille sivuvaikutuksia ja siksi pillereitä on saatavilla vain reseptillä. Kohteliaana miehenä voit maksaa ainakin osan naisen ehkäisystä, sillä hormonaaliset ehkäisyt ja reseptin hankkiminen maksavat enemmän kuin mitä kondomi maksaisi.

      EI-TOIVOTTU RASKAUS
      Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Aina kun harrastat seksiä naisen kanssa, on mahdollisuus että hän tulee raskaaksi. Kondomi voi hajota ja e-pilleritkään eivät ehkäise 100 prosenttisesti. Toivomuksia abortin suhteen voit sanoa naiselle, mutta abortista päättää viime kädessä ainoastaan nainen itse, koska lapsi on hänen kehossaan ja sinä miehenä olet tiennyt seksiin ryhtyessäsi että näin voi käydä. Jos nainen ei halua tehdä aborttia mutta sinä haluat, et voi muuta kuin myöntyä. Jos nainen tekee abortin vastoin tahtoaan, voi hänelle jäädä eliniän kestävä paha olo toimenpiteestä, jossa viattoman lapsen mahdollisuus elämään estetään tahallisesti.

      RASKAUS
      Raskaus muuttaa naisen kehoa väistämättä. Toisilla muutokset näkyvät enemmän, toisilla ei juuri lainkaan. Suuri venynyt vatsa voi aiheuttaa ikävältä näyttäviä arpia, näitä kutsutaan raskausarviksi. Yleensä rintojen koko suurenee raskauden aikana ja toisilla muutos on pysyvä. Raskaana olevalla saattaa olla erikoisia mielihaluja ja mieli voi olla ailahteleva. Toisiin raskaus vaikuttaa positiivisesti, toisiin negatiivisesti, mutta sitä ei kannata ruveta pelkäämään. Raskaus on luonnollinen asia.

      RINTOJEN HYVÄILY
      Tutkimusten mukaan väitetään, että noin 85 % naisista pitää rintojen hyväilystä. Liian voimakas ja kipua tuottava puristelu (erityisesti silikonirintaisille riski) ja naisen todella huono itsetunto omista rinnoistaan voi johtaa siihen, että hyväilyä/puristelua pidetään epämiellyttävänä.
      Myös pieniä rintoja, joiden takia naista saatetaan pilkata laudaksi, voi hyväillä ja vaikkapa suudella. Tämä voi hyvinkin kohottaa pienirintaisen naisen itsetuntoa, kun mies tekee sen omasta halustaan eikä naisen vuoksi. Rinnat saa näyttämään pienemmiltä naisen ollessa selinmakuullaan, koska rasvakudos painautuu/uppoaa muuhun kehoon, ja suuremmilta taas naisen maatessa kyljellään.

      TAKAMUKSEN PURISTELU
      Peppua voi läpsäistä ja puristella muuallakin kuin makuuhuoneessa, esimerkiksi keittiössä kahdestaan ollessa. Halaamistilanteessa voit pistää kädet ns. peppua kohottomaan ja puristella esim. suutelun aikana. Tämä tekee moneen naiseen kiihottavan vaikutuksen.

      SUIHINOTTO
      Kaikki naiset eivät pidä suuseksistä, niin vastaanottajana kuin antajanakin. Mikäli itse odotat naisen antavan sinulle suuseksiä tai tahdot välttämättä itse antaa sitä naiselle, kannattaa asia ottaa puheeksi jo suhteen alkuvaiheessa. Muista, että et voi pakottaa häntä mihinkään. Kaikki naiset eivät pidä suuseksistä, koska kokevat sen naista alentavana, epähygienisenä tai jopa oksennusrefleksiä aiheuttavana tekijänä vaikka kuinka miestään rakastaisikin. On tärkeää muistaa myös, että sukupuolitaudit leviävät myös suuseksin kautta ja pahimmillaan tästä voi seurata kurkkusyöpä.

      PEPPUSEKSI
      Myös peppuseksi on monelle naiselle epämukava kokemus. Miehestä tämä saattaa tuntua hyvinkin miellyttävältä tiukkuuden takia mutta nainen saattaa tuntea hyvinkin voimakasta kipua ja kipu voi jatkua jopa päiviä seksin jälkeen. Jos päädytte peppuseksiin, edetkää hitaasti ja varovasti. Liukuvoidetta kannattaa ehdottomasti käyttää!

      ONKO KOOLLA VÄLIÄ?
      Miehiä ja naisia on erilaisia, erikokoisia ja erilaisilla mieltymyksillä/mielihaluilla. Jotkut naiset haluavat isoa penistä mieheltä, ja jotkut miehet vastaavasti haluavat naisellaan olevan isot rinnat. Toiset pitävät pienemmistä, ja joillekin kelpaa minkä vain kokoiset. Tärkeintä on että et stressaa asiasta.

      KUN SEKSI ALKAA OLLA YKSIPUOLISTA
      Ehdota naiselle, mitä asentoja ja leikkejä haluaisit kokeilla hänen kanssaan. Ohjeista, kuuntele ja auta tarvittaessa. Myös erotiikkaliikkeiden myyjiltä voi käydä kysäisemässä, olisiko heillä mitään ideoita ja teille sopivia seksileluja.

    • täytyyksun

      tökkiä neulalla turvoksiin et pystyt kusemaan jätä mielestäs ne naiaasiat ja keskity vaik pelkästään kädestä pitelyyn

      • Karvakurpitsa

        Itellä on noin kolkyt senttinen ja se alkaa jo olla liikaa rouvaaha sattuu iha hyvi sellasel 13cm panee


    • henniina2

      Olen nainen ja voin tosissani sanoa että tuollainen keskikokoinen/normaali vehje on minulle huomattavasti mieluisempi kuin valtava murhamuna tai edes normaalia suurempi. Tottakai naisiakin on moneen lähtöön, on minullakin tyttökavereita joilta kuulee letkautuksia kuten "Ainoa hyvä juttu siinä jätkässä oli sen iso kyrpä", mutta vain hyvin harvoin. Hyvä mies sängyssä on niin paljon muutakin kuin se mitä hänellä on haarojen välissä.

      Tositarina: Aikoinaan kun olin eronnut ensirakkaudestani harrastin yhden yön juttuja, kerran eksyin erään miehen viereen ja kun olimme pääsemässä toimintaan (hän oli selkeästi näitä miehiä joita kiinnostaa vain oma tyydytys) huomasin miehen varustuksen olevan huomattavasti suurempi kuin olin olettanut edes olevan mahdollista. Mies lähti toiveikkaana kaivelemaan kortsua laatikosta ja minä pakenin paikalta hyvin nopeasti ja hyvin hiljaa. Ajatus niin suuresta melasta sisälläni ei ollut millään tavalla kiihottava, vaan suorastaan kuvottava. Nyt olen viitisen vuotta vanhempi ja kokeneempi ja suuriakin vehkeitä käsitellyt, mutta VIELÄKIN tekisin saman päätöksen. Ehkä hieman kohteliaammin, mutta kumminkin. Minun päässäni lause "mitä suurempi, sitä parempi" on täyttä schaibaa. Mutta kuten sanoin, naisia on moneen lähtöön.

      Nimimerkki Mie Vaan on oikeassa kaikessa mitä sanoo, ilkeät kommentit voi jättää omaan arvoonsa.

    • krmu

      Eiköpähän kaikki onnistu, mut takaa päin on huonoimpia

    • ratsastajanainen

      Lähetyssaarnaajassa muljuta kullia ja lantiota ympäriinsä naisen koko hävyn alueella samalla kun painelet kalulla sisälle. Siinä yhdistyy klitoriksen ja g-pisteen stimulaatio.

      Jos nainen on päällä, niin nosta lantiota ylöspäin ja vedä nainen vartaloasi vasten vaakatasoon. Samaa muljuttelua. Tällä tyylillä olen saanut takuuvarmat orkut pienimunaisten miesten kanssa.

    • Pieni kaveri

      no minäpä lähen tästä sitten kokeilemaan naapurin muijaa. Kerron sitten mitä tapahtui! Onnistuinko vai en

    • vaimo

      Eiköhän tuo 12,5 cm ole aivan normaali mitta. Tottakai kaikki naiset varmasti fantasioivat välillä vaikka millaisesta pedosta, mutta eiköhän miehilläkin ole omat fantasiat, jotka eivät tule luultavasti koskaan toteutumaan. Ja niiden fantasioiden kanssa eläminen ei välttämättä ole sitä mitä on ajatellut.

      Itse naimisissa olevana naisena voin sanoa, että kyllä tuon kokoisellakin saa vaikka mitä aikaiseksi. Miehelläni taitaa suurinpiirtein samoja mittoja olla,enkä koskaan ole kylmäksi jäänyt. Kaksi lastakin on aikaiseksi saanut. Ja vaikka tosiaan raskaana olen ollut, jolloin maha suurikokoinen, niin on tuo oma mies ainakin ylettynyt hommansa hoitamaan (joku pelotteli ettei tuolla mitalla ylety kuin kutittelemaan).

      Joten ole aivan huoletta ja nauti asennosta kuin asennosta. ;)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe