kivitalli?

Inguliiiiii

Millaisia leirejä kivitallilla siis pidetään?
Minkä laisia opettajia?
Minkä laisia hevosia?
Ovatko kaikki tallin hevoset mahdollista saada leirihoitsusksi?
Millaisia kokemuksia teillä on kivitallista?
Minusta talli näyttää hienolta ja laaduklaalta.
Itseni silmiin iski Eminent eli Emppu :)
Kertokaa rohkeasti kaikkea sillä olen osallistunut
Kolmannelle leirille

17

2922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivitallilla ratsastaja

      Tallin leirit ovat suurenmoisia. Opettajat hyviä ja päättäväisiä, mutta myös kilttejä. Hevoset sopivia, ei pukkiponenja eikä laiskoja. Kaikki tallin tuntihevoset voi saada mutta EI Kallea. Yksäreitä ei saa eikä Annin kisa hepoja. olen ollut leirillä kerran ja keäyn tunnilla.

    • huuuo

      Itse olen ratsastanut Kivitallilla kohta 5.v. on mukavat ponit ja kaikkee ja se Emppu Eminent on todella kiva ratsastaa ja onhan se aika iso ja minä itse olen 146cm pitkä. Opettajat ovat hyvät ja leireillä itse olen ollut jo 3.kert.
      .

    • nyttee
    • Eienään

      Opettajat vaihtuu kokoajan ja mukavin lähti myös pois.
      Todella erikoinen paikka, lastani en enään ikinä vie sinne ja en suosittele muillekaan. Omistajalla ei kaikki ole kunnossa, huutaa lapsille. Olisiko väärä lääkitys syynä?

    • hihihiv

      En todellakaan voi suositella. Killoitetun pinnan alla hevoset voi huonosti. Omistaja valehtelee ja huutaa oppilailleen.

    • hjjh

      Ihan kaamee paikka.

    • Edestäpäin löytyy

      Jep, jep

      • yjjgyj

        Karsee paikka. Ope huus eikä hoitsujen kaa tehty mitään. Kallella ratsastin koko leirin ja se oli ihana muttasiyä ei saan hoitaa


    • hjasu

      tosi kivoja leirejä mun mielestä viihtyisä ja mukava paikka

    • kivitallinratsastaja

      Paras paikka suosittelen ! Kivat hevoset ja ihmiset.Kivitallilla on oikein kivat leirit ja hevosia kaiken ikäisille ja kokoisille. Kivitallilla on mantelit ja kaikki😊☺😄

    • kivitallinratsastaja

      Piti laittaa maneesi eikä manteli😂😂😂

    • ensuosittele

      kamala paikka. en suosittele varsinkaan lapsiperheille.
      Tyttäreni ollut sos. ped hevostoiminnassa mukana, ja häntä kohdeltiin todella huonosti. En astu tälle tallille neää jalallani.

    • Kivapaikka

      Itse käyn siis kivitallilla
      Jos haluaa kunnon opetusta niin suosittelen ;)
      Kivat hepat ja kivoja leirejä, laadukkaat tilat ja hevoset
      SUOSITTELEN

    • Moroooo

      Ihan paras paikka👍

    • Randomratsastaja

      Kivitalli🐎💕 on kiva paikka ⭐️

    • Kasperponi

      Huonoja kokemuksia. Omistajat aika erikoista porukkaa.
      Tunneilla myös mekin törmätty siihen että huudetaan oppilaille.
      Asiakaspalvelu ihan karseeta.
      Kivoja hevosia ja maneesi. Muuten en voi paikkaa suositella.

    • MantaLover

      Kivitalli on kiva paikka. Hevoset kivoja, varsinkin Manta. Kaisa on kiva vaikka välillä huutaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe