???????????
KENELLÄ ENITEN KOIRIA KASSISSA?????
16
497
Vastaukset
- mukitissi
Se sama, jolla muki maistuu vuodesta toiseen paskatti juuri elukkansa sillalle koiria kassissa!
- koiria kassissa
Onpa ihme touhuu ...pidetäänkö koiria nykyään kassissa ...mun koira ei edes mahdu kassiin ....HAH HA
- TISSIKOIRA
Kyll mäyräkoira mahtuu ko pistää nippusiteellä jalat yhteen...
TISSIKOIRA kirjoitti:
Kyll mäyräkoira mahtuu ko pistää nippusiteellä jalat yhteen...
HAH HA ...no niimpä tietenkin ...
- 56765
Jotenkin musta tuntuu et koko harjavallan kansa on pelkkäää myllyä.... täytyy muuttaa sivistyksrn pariin.
- KOIRAMIÄS
Se sama, jolla muki maistuu vuodesta toiseen kyseli juuri koirakasseista ja kassikoirista koiria kassissa!
- ent. koirakassi
Mulle tulee mieleen 80-luvulta PeppaReiska, ajoi pyörällä koiria kassissa, oli liikkeellä aina samaan aikaan kun koulut päättyi, jahtas tyttöjä pyörällä...
- Joojaa???
Jaajuu????
- perse.
Mulki on par seefferii kassis kuka ostaa?
- -kassi-koira-kassi-k
Koirat kassissa ei sano nimenä mulle mitään. Ehkäpä eri ikäluokkaa? Voisiko joku valaista? Itte koirat kassissa syntyny. Koiran kans tuli hienoja hetkiä kassissa vietettyä. Menossa mukana oli myös useampiakin koiria kassissa. Hienoja kavereita olivat myös he. Unohtaa ei voi sovi myöskään näitä koirien kassikoiria. Melkoinen koirakassi koirattomasta kassistaan huolimatta!
- seimissit
Kenellä eniten kissoja kassissa ja kuppi ei maistu lainkaan
- kissatyttönenkö
Onks kukaan koittanu mahtuuks koira ja kissa samaan kassiin ja kuppi nurin?
- legalzedwriter
Siis se sama kassi jossa on koiran kassit ja kissan kupit, ja jolle koirakassi maistuu mukista vuodesta toiseen.
- kuppi nurin koirat k
Hyvin mahtuu kissat, koirat ja mursut kassiin edelleen ja kuppikin on ollut jo kauan nurin.
- Koira kassissa
Kuljetuskassin korkeus saa olla korkeintaan 25 cm ja koiran tulisi olla kassissa koko lennon ajan. Kuitenkin sen pitäisi pystyä seisomaan ja istumaan kuljetuskassissa luonnollisessa asennossa ja kääntyilemään.
- Anonyymi
Jijisak tissikoira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984