Olen 20-vuotias siisti, tupakoimaton nuori nainen. Olen aloittamassa elokuun lopussa opiskelut Helsingissä Metropolia-ammattikorkeakoulussa ja näin ollen pitäisi löytää joku sopiva asunto. Asunnon hinnat ovat kuitenkin niin kalliita, että olisi kivampi jakaa joko kaksio tai kolmio jonkun mukavan saman ikäluokan kämppiksen kanssa:)
Kerron itsestäni lisää, mikäli kiinnostus heräsi ja olisit kiinnostunut etsimään jotain kivaa asuntoa Helsingistä :)
sähköpostia voi laittaa osoitteeseen: [email protected]
Haetaan mukavaa kämppistä Helsinkiin!
kkristiinaaa
0
210
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482