Miehet, opetelkaa tyydyttämään naisenne!!!

naiselle nautintoa

Liian paljon tuntuu olevan miehiä jotka eivät viitsi tai välitä edes opetella mikä naisesta tuntuu hyvältä ja millä tavoin naisen saa tyydytettyä.
En nyt sano että mulla ihan hirveesti kokemusta olisi mutta tarpeeksi että tiedän joidenkin olevan todella tökeröitä!

Minä onneton sain miehekseni tapauksen, joka on alkanut rasittaa vuosien myötä vaikka olen tilanteeseen aikalailla alistunut.

Miehellä ei tunnu olevan käsitystäkään siitä mikä naisesta tuntuu hyvältä ja mikä taas jopa inhottavalta ja kivuliaalta. Alkuaikoinamme yritin asiaan puuttua ja ohjatakin mutta miehellä ei tunnu olevan haluja parantamaan tapojaan.

a) herkkä kosketus on kaiken a ja o

b) kiusoittele naista, älä ryntää heti "sinne"

c) muista niska, kaula, korvat, rinnat, vatsa ja reidet ennenkuin hyökkäät klitorikselle tai suoraan sisään

d) kun lopulta siirryt klitorikselle, varmista etten koske liian kovaa tai hankaa alhaalta ylöspäin joka sattuu inhottavasti kun osuu virtsarakon suulle!

e) älä tee hätäisiä räpellyksiä, viivy ja anna naiselle varmuus siitä ettei hänen tarvitse pelätä että lopetat heti kun hän alkaa vasta päästä nautinnon alkuun

f) älä työnnä sormiasi kipeästi sisälle kun nainen on vielä aivan kuiva!

g) opettele ennenkaikkea hitaasti, herkästi ja aikaa käyttäen mikä naisesta tuntuu hyvältä, kysy rohkeasti sattuuko, tuntuuko hyvältä ja usko naista!

aina ei ole naiselle helppoa sanoa mitä hän haluaa mutta kysymyksillä saat varmuuden, älä siis arkaile kysyä selviä kysymyksiä!

Ja jos nainen sanoo että tuo tuntuu hyvältä se EI tarkoita että siihen kohtaan sinun on nyt jäätävä sitten hinkkailemaan ikuisiksi ajoiksi, nimittäin pian se EI enää tunnukaan hyvältä jos esim. klitorista hankaa liian kauan yhtämittaa, tee siis kosketteluvaihdoksia välillä muualle että klitoris ei turru ja ala sattumaan! ja palaa takaisin, yhtä kiusoittelevasti kuin ennenkin.... Pyri myös vaihteleviin hyväilyihin, pyörittelyä, sivelyä... kosketus ei saa olla mekaanista ja robottimaista

Käytä mielikuvitustasi!

Nämä nyt tuli mieleen omasta kokemuksestani. Joku voi täydentää listaa tai olla eri mieltä.

Ja te miehet, jotka tyydytätte naisenne hienosti, olkaa ylpeitä itsestänne! Se on kaunis ja paras lahja jonka voitte naisellenne antaa ja pitää hänet tyytyväisenä!

Olen sitä mieltä että naisen kiukku laantuisi nopeasti ja maailmassa olisi enemmän iloisia naisia, jos jokainen saisi mieheltä orgasmin vaikka joka päivä!!!!

Minä olen vaihtamassa miestä ja yksi suuri syy on surkea seksielämämme, jota olen sietänyt pelkästään lasten takia!

36

2465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri syy

      Ja te naiset, jotka tyydytätte miehenne hienosti, olkaa ylpeitä itsestänne! Se on kaunis ja paras lahja jonka voitte miehellenne antaa ja pitää hänet tyytyväisenä!

      Minä olen vaihtamassa naista ja yksi suuri syy on surkea seksielämämme, jota olen sietänyt pelkästään lasten takia!

    • suomennettuna

      rakastele taitavasti.Naisen lämmettyä voi siitimen työntää pikkuhiljaa sisään ja liikutella ei ryskien tai nainen päällä liikehtien siitimen pällä edes takaisin laittaen sitten siitimen sisäänsä.Tuo nautinnon molemmille ja voi kestää pitkäänkin ennen miehen orgasmia.

    • Mie vaan

      Näin ne hommat toimii, uskokaa hyvät miehet tätä naista! Ja jos yleensä jo toimii kuten kuvili, tehkää joskus yllättäen ihan toisin. Joskus se pikainenkin tekee myös naiselle hyvää, jos on jo valmiiksi kiimainen olo, silloin ei lämmittelyjä tarvita edes.

      Moni nainen oikeasti feikkaa orkun naidessa, jotta miltään tuntumaton jyystäminen loppuisi. Moni vain ei saa yhdynnässä, ainakaan ilman kunnon esileikkejä ja jo aiemmin aloitettua lämmittelyä.

      Tuo erityisesti että jutelkaa hyvät kanssaveljet siitä mikä juuri omalle naisellenne tuntuu hyvälle ja mikä ei (ja usko mitä sanoo, älä jyrää mielipiteidensä yli)!

      Itsellä sen ymmärtäminen ettei naiseni yhdynnässä vain saanut, avasi ihan uuden innon naiseni seksielämään, kun onnistuin houkutella seksilelujen pariin ja sen jälkeen alkoikin myös kelvata sormettamisorkut ja nuoleminen. Nykyään lähes päivittäin ja välillä pyytää itsekin tekemään, kun olen tahallani pitänyt pari päivää taukoa.

      • mie vaan kadehdin!

        Ei sulla sattuis oleen identtistä kaksoisveljeä: poikamiehenä? Kopio tänne...


      • Mie vaan
        mie vaan kadehdin! kirjoitti:

        Ei sulla sattuis oleen identtistä kaksoisveljeä: poikamiehenä? Kopio tänne...

        No ei ole ei, mutta kiltistä kotimiehestä voit kouluttaa oikean rakastajan, olemalla itse rohkea ja kokeilunhaluinen. Sellainen olin itsekin pitkään, kunnes asiat alkoi tuntua siltä ettei kaikki ollut kohillaan. Onneksi syy aikanaan löytyi ja naiseni lopulta suostui kokeilemaan muutakin kuin perus yhdyntöjä. En minäkään täydellinen ole, aina haluamassa sellaisia joihin naiseni ei suostu tai tunne haluja, eipä tiennyt silloin alussa saavansa ferraria, vaikka ladan kyytikin hänelle tuntuisi riittävän. No eipä temppuvalikoima ainakaan minun takia lopu. Huonoin puoleni taitaa olla se, että moraali ei ole riittänyt odotella temppujen kokeilua vain oman naiseni kanssa, eli jotkut on onnistuneet lainaamaankin ja kyyti onkin ollut melkoista molemmin puolin kun kumpikin ottanut irti sen mitä kotona ei saa. Mutta sellaiseen asti pitääkin naisen olla jo todella kiimaisen kyltymätön ja valmis kokeilemaan monenlaista, jos meinaa tämän ferrarin saada koeajolle ;) Eli turha mun takia olla kade, ellet ole harvinaisen suvaitsevaista lajia!


      • mie vaan kadehdin!
        Mie vaan kirjoitti:

        No ei ole ei, mutta kiltistä kotimiehestä voit kouluttaa oikean rakastajan, olemalla itse rohkea ja kokeilunhaluinen. Sellainen olin itsekin pitkään, kunnes asiat alkoi tuntua siltä ettei kaikki ollut kohillaan. Onneksi syy aikanaan löytyi ja naiseni lopulta suostui kokeilemaan muutakin kuin perus yhdyntöjä. En minäkään täydellinen ole, aina haluamassa sellaisia joihin naiseni ei suostu tai tunne haluja, eipä tiennyt silloin alussa saavansa ferraria, vaikka ladan kyytikin hänelle tuntuisi riittävän. No eipä temppuvalikoima ainakaan minun takia lopu. Huonoin puoleni taitaa olla se, että moraali ei ole riittänyt odotella temppujen kokeilua vain oman naiseni kanssa, eli jotkut on onnistuneet lainaamaankin ja kyyti onkin ollut melkoista molemmin puolin kun kumpikin ottanut irti sen mitä kotona ei saa. Mutta sellaiseen asti pitääkin naisen olla jo todella kiimaisen kyltymätön ja valmis kokeilemaan monenlaista, jos meinaa tämän ferrarin saada koeajolle ;) Eli turha mun takia olla kade, ellet ole harvinaisen suvaitsevaista lajia!

        No empä ole harvinaisen suvaitsevainen laji, esim. ukkomiestä en lainaa! Sun juttus vaan on sen laatuiset et naisellas on varmasti herkkua tarjolla! Näytät tajuuvan ton naisen lämmittelyn kunnon kiimaan asti,ennen naintia. Tällä hetkellä mulla on ÄIJÄ hakusessa, siis vakituinen suhde kiikarissa. Niin ja ilman avo- tai avioliittoa, en hae maksumiestä! Olen oman kotini valtiatar, enkä jaa sitä.


      • Mie vaan
        mie vaan kadehdin! kirjoitti:

        No empä ole harvinaisen suvaitsevainen laji, esim. ukkomiestä en lainaa! Sun juttus vaan on sen laatuiset et naisellas on varmasti herkkua tarjolla! Näytät tajuuvan ton naisen lämmittelyn kunnon kiimaan asti,ennen naintia. Tällä hetkellä mulla on ÄIJÄ hakusessa, siis vakituinen suhde kiikarissa. Niin ja ilman avo- tai avioliittoa, en hae maksumiestä! Olen oman kotini valtiatar, enkä jaa sitä.

        En miekään ole ketään etsimässä ja sinkkujen kanssa en ole alkanut lainkaan peliä pitämään, koska se olisi sitä sinkkua kohtaan mielestäni epäreilua. Aika harva varattukaan minnuu on saanut pelisille asti innostettua. Vakinaiseni ei ole tainnut kaikkia herkkuja oikein arvostaa mitä ollut tarjolla. Onneksi rohkeampaan suuntaan menty koko ajan ja ei mitään suunnitelmia muualle alkaa nyt loikkimaan. Kiitokset siulle arvostuksesta mitä "tekniseen puoleen" tulee. Ainahan nämä on kahden kauppoja.. Toivottavasti löydät etsimäsi, kun sattuu sopiva kohdalle, käyttäydy itse rohkeasti ja tee selväksi tavalla tai toisella miten just sinua pitää käsitellä...


    • Start your engine

      Fysiologiassa on eroja, samoin kuin tuossa koskemisen voimakkuuden halussa...
      Toki herkemmin alussa, mutta moni kaipaa reilumpaa menoa lämmettyään.

    • ja naiset älkää olko aina kuten lahnat säpinätä,säpinätä mieskin tarttee kosketteluja kielellä kiusoitteluja ja paljon suuta

      • ösog

        Olen ihan täysin samaa mieltä :) !!


    • Huhhuhheimitäpask

      Nainen ja seksi = Heittäydytään selälleen makaamaan ja haarat auki lihasten varaan. Ei mitään liikkumista 15 minuuttiin ja ainut kontakti on silloin tällöin pieni venytys käsillä.

      Sitten ihmetellään, kun ei seiso

      • mie vaan kadehdin!

        Ootkos varma ettet arvostele nyt kumi-Barbaraa? Ei kuule seksiä haluava nainen noin käyttäydy! Ja seksiä halumaton yleensä kääntää selkäsä miehelle,on nukkuvinaan eikä venyttele käsiäänkään.


    • Mie en kadehdi.

      Täällä nyt vaan tällanen tavallinen äijän retale. Eronnut, mut oman sanani haluisin sanoo tähänkin keskusteluun...Tapana on ns. lämmitellä suht pitkään ensin ennen "itse asiaa". Suuta ja käsiä käytetään puolin ja toisin. Ja sitten kun aletaan hommiin, ni varo varovasti...Ei täysillä heti pohjaan. Pikkuhiljaa kun kiire ei oo mihinkään. Nauttia voi sillälaila vaikka useamman tunnin. Ja itsellä ollu aina tapana et tyydytän naiseni ennen itseäni. Joku kolli varmaan tästäkin käy v....uilee, mut siinähän käy.Ikä tuo kokemusta tältäkin alalta vaikka en mikään ikäloppu olekaan. Nautin joka hetkestä enemmän kuin koskaan nuorempana. Ja ps. selkä ja niska on ne parhaimmat mistä mä tykkään naisessa ;)

      • Ai että kun luin ps.lisäyksen; meinas multa ristiselkä jo taittua kunnon mutkalle ja pienet hiiret juoksi pitkin niskaa.... Herrasmiesten tapa toi naiset ensin, mut pidemmäs suhteessa ei niin nöpönuukaa kunhan molemmat saa kyllikseen. Mulla kans suhde eronneen miehen kanssa ja lämpimät terveiset vaan hänen X-vaimolleen; hyville tavoille olit opettanut miehes! Kiitän ja arvostan lahjaas!


      • king1lionlion1
        anni-ajaton kirjoitti:

        Ai että kun luin ps.lisäyksen; meinas multa ristiselkä jo taittua kunnon mutkalle ja pienet hiiret juoksi pitkin niskaa.... Herrasmiesten tapa toi naiset ensin, mut pidemmäs suhteessa ei niin nöpönuukaa kunhan molemmat saa kyllikseen. Mulla kans suhde eronneen miehen kanssa ja lämpimät terveiset vaan hänen X-vaimolleen; hyville tavoille olit opettanut miehes! Kiitän ja arvostan lahjaas!

        Sä oot herkka nainen..krrr


    • Peppuli

      En haluaisi yleistää mutta tuo on niin totta! Liian usein on tullut vastaan sellainen joka ei kiinnitä tarpeeksi huomiota muihin vartalon osiin! Ärsyttää. Aina pitäisi olla sanomassa että äkä vielä mene tuonne alas, kiusoittele vielä. En itsekkään pidä siitä että joutuu olla koko ajan neuvomassa. Nykyiseni on myös vähän ehkä kärsimätön kun pari pusua sinne tänne ja heti pitäis päästä hommiin, meillä naisilla kun kestää tuo "syttyminen" vähän kauemmin!

    • Seon sitten vaikeaa

      tuo rakastelemisen taito monelle miehelle Hätähousu miesten tarkoitu on vain tyydyttää itsensä.Tykkään siitä, että alkulämmitelyn jälkeen voin nousta miehen päälle ja hangata siitimeen itseäni ja laittaa sen välillä sisään, hyväillä miestä. Näin saa rakastelun pitkäkestoiseksi ja molemmat pääsevät siitä nauttimaan

    • Tää sama retale :)

      Ps...Naisen parhaat kohdat niska, selkä ja lantio.Ikää tässä jo jonkun verran ni ehkä sen takia vähän jyvällä asioista. Mut näin tehny aina. Ja tää ei oo vaan kirjoittelua, vaan ihan totta. Tukka sivuun ja iiiisot pusut niskaan...Tää tykkää :)

      • Niiiin tääkin! Ja syödä pitäis kohta kun ruoka on valmis! Jospa syödäänkin ukon kanssa kylmä ateria tänään. Tuli taas vilkaistua näille sivuille ihan väärään aikaan. Saunalla on muuripadallinen kuumaa vettä,sinne pesulle ja sit.....


    • Taitolajihan se

      rakastelu on sehän voi kestää useamman tunninkin.Taitava rakastelija saa aikaan naiselle useamman hekuman.

    • Syötiin äsken perunii (huoneen lämpöisiä) kylmää savustettua kalaa, koska ukko vei sen maakellariin puiseslaatikos. Merisuolaa ripotteli sinne tänne kalojen päälle. Voipaperilla peiti kalat ja laatikko kellarin lattialle. Salaatti kulho hyllylle,kansi päällä. Ja sit saunalle.....on sillä taito tallella,tuli tarkistettua peruustellisesti! Hyrrrrääää kuin kissa,sain kermat! Meillä on saunakamaris 120 cm leveä joustinsänky vierasvarana,muka! Totuus on et käytetään sitä itse enemmän, mitä satunnaiset vieraat. Kaikki varmaan tietääkin sen,siis ystävistämme! Hauskaa illan vietettä kaikille ja vietelkää sekä viihtykää toistenne seurassa.

      • king1lionlion1

        Krrrr


    • Tää sama retale

      Joten joustinsänky on saanut kyytiä :) Täällä hiukkasen hiljasempaa tällä viikolla. Mut ens viikolla taas mennään niin että tuntuu. Vai vielä kermat sait ;)

    • ja sekin

      vielä

    • Onnellinenainen

      Mun mies on aivan loistava rakastaja. Suukottelua kaulaan, niskaan halailuja, suukkoja ... päivän ja illan aikana. Sit kun lapset nukkumassa saa mies mut niin villiksi pitkään kestävällä hivelyllään, suudelmilla kaulaan, rinnoille, vatsaan, hyvilyjä..ei kiirettä minnekkään. On varma juttu että siinä vaiheessa on tämä nainen niiin valmiina antamaan itsensä miehelle joka osaa antaa ihanaa oloa ! Olen niin onnellinen miehestäni ... Ja seksimme on taivaallista jota odotan aina kuin kuuta nousevaa...

    • millä tavoin

      ”Miehet, opetelkaa tyydyttämään naisenne!!!”

      Naiset opetelkaa nauttimaan seksistä. Ihan kaiken kontrolloiminen on pelkästään haitaksi.

      Orgasmi ei tule mieheltä vaan asenteesta, naisen omasta päästä.

      • Idiot_alert!

        Olet juuri malliesimerkki sellaisesta miehestä, jota kukaan nainen EI halua. Miten helkkarin vaikeaa se on takoa sinne pieneen mieskalloon, että miehet ja naiset OVAT erilaisia?!?!

        Jos kerran menee perille, että bensakoneeseen EI laiteta dieseliä, niin miksi, oi miksi on niin hankalaa ymmärtää, että naisenkin "moottori" on jonniin verran erilainen... Toinen tarvitsee enemmän lämmittelyä kuin toinen eikä siitä sitä moottoria soimata, vaan tehdään niin kuin sille parasta on.

        Jos ei pidän naisen vartalon koskettelusta ja hyväilystä, on aina olemassa se samanlainen vaihtoehto kuin itsekin on.... Eli tehdää palvelus meille naisille ja siirtykää peräreikäkerhoon, jos pelkkä reikä kiinnostaa. ;)


    • Ei alkoholisti

      Taito hankittu vuosia sitten. Menee tosin hukkaan, kun se nainen puuttuu.

    • Orgasmista

      Minulla nainen, joka ei halua orgasmia. Monta kertaa nuoleminen tai akti pitänyt keskeyttää, kun ei halua orgasmia, pelkää jotain kontrollin katoamista. Yritä siinä sitten tuottaa nautintoa ja pitää nainen tyytyväisenä, kun ei edes halua sitä. Väittää että itse seksiakti ja tunne on tärkeämpi kuin orgasmi, sen hän voi hinkata yksin itselleen. Pitäiskö munkin ruveta vetämään yksikseen käteen, ja sit harrastaa seksiä laukeamatta, varmaan ottais loukkauksena kun en laukea hänen seurassaan.

    • Aino34

      Mä en ikinä saa orgasmia yhdynnässä. Itse sormella saan minuutissa, jos haluan. Mieheni räplää klitoristani mielellään, mutta lähinnä tapahtuu siksi että haluaa pukille ja oma lehmä ojassa. Ei koskaan sormeta orkkuun asti saatika osaa nuolla niin, että se tuntuin muulta kuin lehmän lipaisulta. Itse lauettuaan homma on siinä. Ja mun pitäis jaksaa tollasta. Seksi palvelee miehen tyydytystä, itse saan hoidella itseni suihkulla tms. miehen alettua nukkuman. Ei ole reilua. Onko olemassa miehiä jotka osaa oikeesti hoidella naisen niin, ettei aina tarvi jäädä ns. nälkäiseksi. Seksihalut on mennyt tyystin, koska hoidan homman mielummin itse kotiin suihkulla tai sormella. Seksi on vaan miehen tyydyttämistä, itse siitä saa melko vähän. Surullista..=(

      • N37

        MIKSI Aino34 SUOSTUT tuohon ja olet tuollaisessa suhteessa???? En voi ymmärtää naisia, jotka eivät äänestä jaloillaan tuollaisten miesten suhteen, jos puhe ei auta. Mikä meitä suomalaisia naisia oikein vaivaa??? Ei seksiin ole pakko suostua, jos siitä ei itse saa mitään. Voi ziisus ja kymmenen kirosanaa.


      • Aino34
        N37 kirjoitti:

        MIKSI Aino34 SUOSTUT tuohon ja olet tuollaisessa suhteessa???? En voi ymmärtää naisia, jotka eivät äänestä jaloillaan tuollaisten miesten suhteen, jos puhe ei auta. Mikä meitä suomalaisia naisia oikein vaivaa??? Ei seksiin ole pakko suostua, jos siitä ei itse saa mitään. Voi ziisus ja kymmenen kirosanaa.

        Olenkin äänestämässä jaloillani, mies menee kyllä vaihtoon, ettei oma pää hajoa. Miestä nimittäin kiinnostaa seuraavaksi nyt persepano..Suihinottoa olen tehnyt jo tarpeeksi hänelle kuulemma. En anna enää mitään tollaselle, jolta en itsekään saa. Vain täys typerys jatkaa suhdetta tollasen kanssa. Hiukan vaan epäilyttää paraneeko vaihtamalla eli osaako suomimies tyydyttää naisensa..Monella on suuret luulot itsestään ja nuolemisestaan yms. Mietin onko syynä aiemman muijan feikkaamat orkut vai mikä saanut luulemaan että osaa nuolla. Ei taida auttaa kuin antaa helvetin suoraa palautetta nyt ja antaa mahdollisuus korjata asia tai sitten pistää toivottomana tapauksena äijä vaihtoon....Nykymiehen pitää oppia läksynsä: ensin naiselle orkku ja sitten vasta oma kulli töihin. Jos tyydyttää vaan itseensä, on seurauksena seksihaluton muija joka hoitaa itsensä sormella ja suihkulla itse eikä tarvii enää äijän söhellystä lainkaan.


    • Vaihtamalla Parani

      Miehet: yksinkertainen kikka. Kun nainen on tyytyväinen seksielämäänne, sitä useammin saat itsekin ja naisen tekee mieli miellyttää sinuakin puolestaan enemmän.

      Mitä nopeammin yrität naisen orgasmia kiirehtiä, sitä kauemmin sen saavuttaminen kestää - tai ei tule ollenkaan. Kun taas osoitat, ettei mitään kiirettä ole ja että nautit itsekin siitä mitä teet hyväillessäsi häntä, hupsista vaan, sieltä se orkku jo tuleekin nopeammin kuin nainen itsekään osaa odottaa.

      Naisen pitää miltei kiemurrella halusta ennen kuin viet kättäsi lähellekään haaroväliä. Ensin ap:n kuvailemaa silittelyä, suukottelua ja hyväilyä. Keskity siihen miltä kosketus tuntuu itsestäsikin. Eksäni silitteli, mutta mekaanisesti ja hajamielisenä, joskus jopa luulin, että hän oli juuri nukahtamaisillaan... Siis EI niin. Ajatus mukaan! Nainen aistii ja huomaa, jos olet kiihottunut siitä, että saat hyväillä juuri tätä naista.

      Muista suudella! Kielellä ei mitään tukahduttamista tai villejä "näin nuolisin sinua sieltä - esityksiä" vaan määrätietoista, mutta leikittelevää vaeltelua ja herkkää kielten kohtaamista suussa.

      Tuntuu tyhmältä edes sanoa, mutta ÄLÄ UNOHDA HUOMIOIDA NAISEN RINTOJA. Suurin osa naisista pitää niiden hyväilystä. Käsin, kielellä, imien, härnäten jääpalalla, höyhenellä jne. jne. Sitä voi tehdä samaan aikaan, kun sormettaa.

      Muista tehdä selväksi, ettet halua tehdä mitään naisen tahtoa vastaan ja että hänen pitää kertoa, jos jokin satuttaa häntä. Naisen tuntoaisti on paljon paljon herkempi kuin miehellä, ja kuten noista naisten kommenteista voi päätellä, kaikki naiset eivät kehtaa (!) sanoa, vaikka jokin asia jopa sattuisi.

      Hyväile herkästi ja hitaasti äläkä tosiaan heti suoraan painu siihen kuumimpaan paikkaan. Kun pääset sinne asti, älä hinkkaa väkisin, jos on kuivaa. Häpykumpua voi hyväillä huulien päältäkin käsin vaikka koko kämmenellä laajemmalta alueelta.

      Naiset ovat erilaisia, joten älä oleta mitään eksäsi perusteella! Itse pidän miehen kanssa siitä, että sormetuksessa tahti on rauhallinen ja kosketus varsinkin alkuun superherkkä. Vaikka nauttisin kovastikin rivakammastakin temmosta, tahdin nopeuttaminen ja kosketuksen voiman lisääminen tuo paineita päästä nopeammin finaaliin. Se saattaa latistaa tunnelmaa ja saattaa viedä tuntoherkkyyttäkin jotenkin pois eli voi jäädä superlataus päälle. Tuntuu hyvältä, muttei vaan pääse loppuun asti. Hitaasti ja herkästi toimien tapahtuu nopeammin ja voimakkaammin! :)

      Kerro naiselle mistä itse erityisesti kiihotut ja että olisi kiva kuulla mistä hän pitää, mutta älä painosta. Ei ole kivaa, jos naisesta kysely tuntuu siltä, että "kerro nyt MIKÄ sinuun oikein tepsii, että tulet?!"

      Tietty itsevarmuus, kuten joku totesikin, on erittäin kiihottavaa. Olemalla rauhallinen, naista kunnioittava, itseensä luottava, mutta samalla naisten erilaisuuden tiedostava ja näyttämällä oma kiihottuneisuus päästään jo aika pitkälle, hyvin todennäköisesti isoon O:hon.

      P.S. Yritin -turhaan ja tuloksetta- kertoa toiveistani avopuolisolleni. Hän ei halunnut kuunnella, vaan väitti minun olevan hankala ja hidas. Itse saan kyllä tietyillä konsteilla vaikka alle minuutissa. Tulemiseni oli hänen kanssaan useimmiten melkoisen työn takana ja ajattelin, että kuka mies tällaista "vaikeaa" naista haluaa. No, olen saanut eron jälkeen ilon kohdata parikin miestä, joilla ei ole ollut kiire ja olen saanut räjähtäviä orgasmeja. Sääliksi käy eksän uusi nainen, jos kaava on miehellä edelleen sama: mies tulee lähelle, likistelee vähän, niin että erektio tulee naiselle ilmeiseksi ja viimeistään noin minuutin yleiskopeloinnin jälkeen käsi suoraan haaroväliin.

      Enää en tyydy laiskaan ja itsekkääseen mieheen. Kaikkea ei tarvitse ja voikaan osata heti, mutta halua yhteispeliin pitää olla.

    • Angry birdie 35

      Fakta on tämä: jos mies ei saa naiselle orkkuja, tulee ongelmia ja nainen lähtee ennenpitkään ja hankkii tyypin joka osaa hommansa. Orgasmeja teeskentelevät naiset puree omaa ja toisten seuraavien naisten häntiä, kun mies alkaa luulla osaavansa hoidella naisensa ja jatkaa samalla tyylillä senhetkisen ja seuraavan naisen kanssa. Parasta on olla rehellinen miehelle, ei saa huijata. Nainen joka ei saa mieheltä orkkuja, pistää jalat ristiin ja jatkaa hommaa yksin jatkossa takuuorkkujensa kanssa. Miten vaikea on miesten ymmärtää, että naiselle pitää yrittää tuottaa nautintoa tai seksin jatkuvuus on vaakalaudalla!!!Tästäkö johtuu suomalaisten naisten pihtaus? Miesten itsekkyydestä tyydyttää vain itsensä/tietämättömyydestä siitä että naiset ei saa useimmitenkaan yhdynnässä/pelosta pistää itsensä likoon naista tyydyttäessä. Harvinaisia on miehet jotka naisen osaa hoidella, nyt suomimies pistä itsesi likoon, niin suomimuijastakin voi irrota muuta kuin päänsärky-selityksiä tai lahnakäytöstä.

    • Anonyymi

      Harvassa taitaa olla miehet, jotka ovat viitsineet vaivautua opetteleen kokonaisvaltaisen rakastelun taidot. Ne jotka tuon taidon osaavat ovat sitten todella haluttuja, eivätkä ikinä jää ilman seuraa. Yleensä nuo miehet haluavat jo eka treffeillä sänkyyn, koska itsevarmoina ja taitavina tietävät, että yhden kerran jälkeen nainen on hänen, yksinkertaista mutta totta. Isät kertokaa pojille, että kannattaa opetella kunnolliset naintitaidot, siitä iloa koko elämäksi.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe