Huomasin tänään kärhöjen lehdissä reikiä ja tarkemmin tutkittuani muutaman lehden alapinnalla oli vihreitä matoja jotka todennäköisesti syövät reikiä kärhönlehtiin. Myös kärhöpistiäisen bongasin lentelemässä. Millä keinolla mahdollisesti pääsisin tuholaisistani eroon. Koitin tehdä voimakasta mäntysuopaliuosta ja ruiskuttelin sitä. Tietty keräsin näkemäni vihreät toukat pois.
Kärhöpistiäinen ja toukat
2
1091
Vastaukset
- sirkka6
Hei.
Meillä tuli myös mantsuriankärhöön niitä kärhöpistiäisiä ja kukka pääsi aika pahaksi. Varressa oli kuin syyliä ja matoja lehtien alla. Meillä auttoi Bio-Kill-aine. Pari kertaa sumutin koko puskan läpi ja nyt kukka kukoistaa ja on jo tehnyt kukkiakin. Tiedä sitten, että onko ensi vuonna sama operaatio edessä. - myyrä prkle
mulla söi joku koko kärhon poikki... siis kaikki varret jotka ostaessa oli, niin lukuunottamatta 2 versoa niin kaikki oli syöty samasta kohtaa poikki... olisiko myyrä... niitä meillä kyllä piisaa varmaankin kaikkia malleja... koko kesän on ollut supercatit, 4 kpl, pyytämässä ja jokaisessa on ollut joka päivä vähintään 1, joskus 2 kertaakin /pv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203