Parhaillaan yllästunturin länsilaidalla puurajantuntumassa on raiskaus käynnissä, sinne tehdään kuulemma maisematietä. Tielaitoksen lapin piirillä olisi ollut tarvetta kunnostaa nykyisiä teitä ennen kuin alkaa suunnitella luontoa raiskaavaa maisematietä. Samaan aikaisesti kun tehdään älytöntä uutta tietä, aikaisempi tiekanta rapistuu rahanpuhteeseen.
Ylläksen maisematie etenee vauhdilla
4
699
Vastaukset
- milloin?
Koska se on valmis? Olis kiva käydä ajelulla katsomassa maisemia.
- Jesse Jeesiö
Suosittelen ottamaan repun selkään ja lähtemään katselemaan maisemia ennen kuin maisema on tuhoutunut parhaimmilta osiltaan, saisit myös raitista ilmaa sekä hyvää kuntoa ja mieltä. Niille läskinroikottajille jotka katselevat maisemia auton ikkunasta niin maisematie tulee ajokuntoiseksi talveksi 2004–2005 seuraava kesä on lopputyön aika ja syksyllä 2006 on tie valmis. Toivon Sinulle luonnonraiskauksen hyväksyneelle onnea, ettet joutuisi luonnonvoimien edessä anomaan armoa taistellessasi viimeisistä hetkistäsi.
- töpinä
Jesse Jeesiö kirjoitti:
Suosittelen ottamaan repun selkään ja lähtemään katselemaan maisemia ennen kuin maisema on tuhoutunut parhaimmilta osiltaan, saisit myös raitista ilmaa sekä hyvää kuntoa ja mieltä. Niille läskinroikottajille jotka katselevat maisemia auton ikkunasta niin maisematie tulee ajokuntoiseksi talveksi 2004–2005 seuraava kesä on lopputyön aika ja syksyllä 2006 on tie valmis. Toivon Sinulle luonnonraiskauksen hyväksyneelle onnea, ettet joutuisi luonnonvoimien edessä anomaan armoa taistellessasi viimeisistä hetkistäsi.
On tuo lapinmiesten touhu surullista seurattavaa.kaikki on myytävänä matkailunnimissä.
vätyksille pitää tehdä oikein"maisematie"kun ei jakseta kävellä nauttimaan luonnosta ja hiljaisuudesta.taitaa olla lapin luonnon suurin uhka paikalliset asukkaat.kansallispuistoissa saa kaivaa jopa koneellisesti. auto ja mönkijä safarit on oma lukunsa.salametsästys on yleinen käytäntö ja muu yleinen piittaamattomuus luonnosta.lapin luonnos suurin uhka on kepu ja lappalaiset. - paatosta
Jesse Jeesiö kirjoitti:
Olin hetken reissussa, mutta täällähän olikin kiva vastaus... Aika paatoksellista, tuo mieleen hurmosuskovaiset. No, alkukantaiset ihmiset ovatkin aina palvoneet luontoa jumalana... "ettet joutuisi luonnonvoimien edessä anomaan armoa taistellessasi viimeisistä hetkistäsi. " No huh, huh... Kovin on mustavalkoinen maailma, eiköhän olo helpota kun kasvat hiukan vanhemmaksi. Jos ei, niin kokeile jotain troppia Vaikka luontaislääkkeitä, jos et muuta hyväksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082