Salaa luet kumppanin fb:tä/tekstareita?

Needtoknow

Niin, siinähän se tulikin. Kuka lukee salaa kumppaninsa tekstiviestejä tai käy tämän fb:ssä lukemassa keskusteluita?
Oletteko jääneet kiinni? Onko löytynyt syytä mustasukkaisuuteen? Onko tullut ero? Exiä liian lähellä?

4

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerranjuu

      Mä oon joskus lukenu, äijä oli sammunu makkariin ja keräilin sen vaatteita, puhelin tippu ja sitten löysin itteni omkkarin lattialta lukemasta sen viestei. En kyl jääny kiinni mut en löytäny mitään sieltä myöskään.

    • uskomaton

      En lue tekstareita, mutta seuraan puhelinliittymän tapahtumista, kelle on tekstailtu tai soitettu. Mies ei tajua, että pääsen tietoihin käsiksi. Syynä urkintaan on luottamuspula: mies tapasi parinkymmenen vuoden takaisen eksänsä minulta salaa, naisen aloitteesta (mies oli muka aikeissa kertoa mulle). Ennen sitä en epäillyt miestäni mistään enkä urkkinut mitään.

      Kun tapaaminen selvisi minulle, päästiinkin ikävään kehään: suutuin tapaamisen salaamisesta ja mies taas salasi lisää, jotten "hermostuisi". Valehteli mm., etteivät ole pitäneet yhteyttä, tai jos soitti naiselle, valehteli puhuneensa jonkun toisen kanssa. Puhelut hoidetaan silloin, kun en ole kotona. Olen yrittänyt ottaa asian rauhassa puheeksi pari kertaa, mutta siitä on seurannut vain syyttelyä ja vähättelyä. Kysyin, miltä häneltä tuntuisi, jos minä tekisin niin kuin hän teki. Ei vastausta. Ei ymmärrystä. En saisi tuntea niin kuin tunnen. Mies kääntää minulle selkänsä.

      Fyysiset tapaamiset eivät ole mahdollisia, mutta minua loukkaa ajatus siitä, että mies avautuu toiselle sellaisista asioista, joista luulisi puhuttavan ensisijaisesti vaimon kanssa. Mies sanoi, että minun pitäisi luottaa häneen, mutta on se helvetin vaikeaa, jos toinen valehtelee. Mies itse ei luota minuun, jos ei kerran pysty kertomaan totuutta? Yhteydenpito olisi jees, mutta valehtelu ei.

      Tulen nykyään jotenkuten toimeen mustasukkaisuuteni kanssa. Suuttumuksen tilalle on tullut suru ja pettymys; silti jonkinlainen rauha. Mies pettää, jos pettää. Se on hänen asiansa, ja hän ottaa siitä vastuun. Minä olen arvokas tällaisena, huolehdin itsestäni, yritän olla hyvä puoliso, enkä murehdi ennen kuin siihen tulee aihetta. Mutta haluan olla jostakin varma. Mies on niin taitava kääntämään asiat muka väärinkäsityksiksi. Arvostan miestäni monessa asiassa, mutta tämä sinällään viaton (fyysisessä mielessä) episodi on rikkonut jotain. Sääli.

      Pitkä teksti, ohi aiheenkin, mutta helpotti :)

    • Tietolisäätuskaa

      Joo, olen lukenut miehen tekstareita. Ja onhan sieltä löytynytkin kaikenlaista ikävää... Ex-vaimo liian lähellä ... todellakin... Mies kuitenkin väittää ettei heidän välillään ole enää mitään, mut en täysin luota häneen... vaikka rakastankin.

    • Käry kävi, hyi!

      Olen lukenut, kun aloin epäilemään mieheni puheita.
      Kyllä se pysäytti todella.
      Mieheni on vuodattanut naisille parisuhteemme ongelmia ja kertoillut millainen olen ja millainen seksielämä meillä on..

      Seurailin niitä aikani, mieheni tietämättä.
      Ero on tulossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe