Siinä teille. Katso, tutustu ja ihastu.
http://new.skoda-auto.com/fi-fi/
Autot vaihtoon!
10
362
Vastaukset
- pysyn Daciassa
Kuka haluaisi selkeän ja toimivan Dacian sijaan jotakin kakkakalsongin käyttämää skodaa, missä dsg reistailee ja tsi-version nokkaketju paukahtelee jo parin LL-huoltovälin jälkeen.
- no, ei voi mitään
Ai, täälläkin näköjään tiedetään skoodan ongelmat.
- risto rapido
Ei niistä kukaan lukutaitoinen voi enää olla tietämätön.
- styiih
risto rapido kirjoitti:
Ei niistä kukaan lukutaitoinen voi enää olla tietämätön.
No satuja nyt riittää. Huono ei voi olla myydyin. Toista se on korealaisella hilavitkuttimella joka ei ole kottikärriä arvokkaampi.
- otan osaa
styiih kirjoitti:
No satuja nyt riittää. Huono ei voi olla myydyin. Toista se on korealaisella hilavitkuttimella joka ei ole kottikärriä arvokkaampi.
Skodan ostajat ovat kuin sopulit. Jos yksi syöksyy kohti onnettomuutta päätä pahkaa, niin toiset menee vain perässä samaan tuhoon. Ja pian on kaikki syvässä TSI-suossa.
- Köyhien Audiko?
Miksi nykyään käytetyissä Skodissa leijailee mieletön partaveden lemu? Joissain yksilöissä etupenkkien istuinosat haisee kakalle!
Audeissahan tuo on ihan normaalia, koska merkki on suunnattu tietylle vähemmistöryhmälle. - Haa mitä spämmiä
Sovitaanko, että Skodasta keskustellaan sille merkille varatulla palstalla. Tämä on Dacia-palsta.
- sanderoo
Tuota on skeida areenalla yritetty heille sanoa. Ei vaan mene kaaliin.
- Daatsia Lodju
sanderoo kirjoitti:
Tuota on skeida areenalla yritetty heille sanoa. Ei vaan mene kaaliin.
No samalla lailla Datsia-fanaatikot käyvät tyrkyttämässä omaa merkkiään Skoda-palstalla ja muualla.
- pure skeida
Daatsia Lodju kirjoitti:
No samalla lailla Datsia-fanaatikot käyvät tyrkyttämässä omaa merkkiään Skoda-palstalla ja muualla.
Kyllä ne on skeida-fanaatikot jotka omaa merkkiään tyrkyttää muualla. Ihme porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760