mro, itse olen aika paljon kiinnostunut tuosta uusikorisesta s80 , ja nyt unohetaan se vanhakorinen vaan uusikorisesta on kysymys.
Sillä meinasin jossain vaiheessa hankkia tuota ehkä noin 06-08 vuotista 2.5T moottorilla mutta kaverini sanoi että hänen kaverinsa ovat muka sanoneet että heillä moottorit eivät kestä ja kaikenlaista vikaa löytynyt.
¨
Sanoin itse että jaa no tuota en kyl oikein usko kun eihän Volvolla ole moottoripuolella ollut koskaan mitään vikaa vai (onko) ???
Sitäpaitsi eiköhän saksalaisissa ja muissakin ole vikoja yhtäpaljon. Omalla kaverillani toki on Honda Civic -04 että liekkö kateellinen kun ei ole varaa Volvoon vai miten :)
Uusi Korisen S80 toiminta ja yms
5
288
Vastaukset
- ämis
Kaverin kaverin kavereiden kaveri kertoi sitä ja tätä.. Lopetin lukemisen tähän.
- Volveria
08-mallisella on tullut ajettua mittariin siinä olleesta 52 t:sta nykyiseen 103 tuhanteen, vähän yli kaksi vuotta ollut minulla. Normihuollot tehty, lampunvaihtoja (joista ajovalovaihto piti tehdä liikkeessä) lukuunottamatta ei mitään vikaa. Ko. auto (2,5T, automaatti) on kohta myynnissä, uusi on tilauksessa (nokivasara vaihteeksi).
- Volvo, hyvä auto
Niin joo no höpinät on höpinöitä, ehkä kuitenkin vois S80 hankkia kun ekana mielessä oli chrysler 300C mutta ehkä se Volvo on järkivalinta ja muutenkin :D
- viisaan neuvo
No ensinnäkin 2.5 T on todella kestävä moottori.
Toiseksi 300C on yksi vikaisempia autoja mitä voi ostaa. Se on iso auto pienen auton alustarakenteilla ja normi jenkkiviimeistelyllä.
Volvo on hyvä valinta.
- Volvo, hyvä auto
Mietin vielä että olisiko parempi ostaa vanhakoppanen vai uusikoppanen volvo s80 mutta toisaalta , eikai ole epäilystäkään koska eikös uusi koppasessa kaikki ole parempaa vanhaa verrattuna vai kuinka , onko tietoa :)
toisaalta uusi s80 on tehty mondeon pohjalevylle ja kun ei ole aito volvo niin sanotaan sitä ns humpuuki volvoksi mutta taitaa sekin toimia hyvin ja sillä ei ole
kyllä minulle mitään väliä , en tiedä kuitenkaan kumpi on hienomman näköinen :)
kiitoksia vastauksista ja tää ei todellakaan oo provo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802120- 1751781
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701642Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1081452Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241433- 1031127
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1621076Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771053Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228876Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56860