Moneltako rammstein lopetti?
Kuka oli kattomassa rock the beach rammsteinin?
4
974
Vastaukset
- asdasd4
kyllä näin on!
- Fuck the beach
Sen piti soittaa kaks tuntii niinku Green Day soitti mut se soitti tunnin ja puol tuntii ja lopetti suunnilleen samaan aikaan kun Thirty seconds to mars
- Fuck the beach
Nyt kun rupesin ihan muisteleen niin Green Day soitti kaks tuntii niinku pitikin 21-23 ja oli ihan hyvä keikka ja olin perjantaina ensin Tuskassa King Diamondin keikalla ja se oli tosi hyvä keikka, King Diamond soitti 20.30-22, jolloin alotti Thirty seconds to mars, jota menin sitten kattoon ja ne lopetti puol kakstoista ja Rammsteinin piti soittaa kaks tuntii (niin sivuilla sanottiin) mutta ne soitti tunnin ja puol tuntii eli niiden piti lopettaa puol kakstoista jos ne alotti puol kymmenen, mutta ne lopetti jotain 23, eli niiden piti lopettaa sillon kun thirty seconds to mars mutta ne lopetti sillon kun Green Day, suunnilleen näin se meni... Ihmettelen muuten ihan vitusti minkä helevetin takia metallifestareita pidetään jossain uimarannalla?! Muutenkin saa kuulla olevansa liian valkonen enkä käy rannalla eikä mulla o mikään tanorexia!
- moneltakoooh
No.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121506Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041246Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59875
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34862Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753