Kuka oli kattomassa rock the beach rammsteinin?

kysymys12

Moneltako rammstein lopetti?

4

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasd4

kyllä näin on!

• Fuck the beach

Sen piti soittaa kaks tuntii niinku Green Day soitti mut se soitti tunnin ja puol tuntii ja lopetti suunnilleen samaan aikaan kun Thirty seconds to mars

• Fuck the beach

Nyt kun rupesin ihan muisteleen niin Green Day soitti kaks tuntii niinku pitikin 21-23 ja oli ihan hyvä keikka ja olin perjantaina ensin Tuskassa King Diamondin keikalla ja se oli tosi hyvä keikka, King Diamond soitti 20.30-22, jolloin alotti Thirty seconds to mars, jota menin sitten kattoon ja ne lopetti puol kakstoista ja Rammsteinin piti soittaa kaks tuntii (niin sivuilla sanottiin) mutta ne soitti tunnin ja puol tuntii eli niiden piti lopettaa puol kakstoista jos ne alotti puol kymmenen, mutta ne lopetti jotain 23, eli niiden piti lopettaa sillon kun thirty seconds to mars mutta ne lopetti sillon kun Green Day, suunnilleen näin se meni... Ihmettelen muuten ihan vitusti minkä helevetin takia metallifestareita pidetään jossain uimarannalla?! Muutenkin saa kuulla olevansa liian valkonen enkä käy rannalla eikä mulla o mikään tanorexia!

• moneltakoooh

No.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2114
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      47
      1721
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1506
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1246
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      988
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      875
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      862
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      753
    Aihe