Sori, en oikein tiennyt mille palstalle tää pitäs laittaa. . . No kuitenkin! Darren Shan on kirjoittanut sarjan, joka kertoo Friikkisirkus-kirjoista tutusta Larten Crepsleystä. (Sarjan nimi: The Saga of Larten Crepsley) Sarjassa on neljä kirjaa: Birth of a Killer, Ocean of Blood, Palace of the Damned ja Brothers to the Death. Kirjat ovat ilmestyneet englanniksi vuosina 2010-2012.
Eli olisi kiva, jos joku tietäisi aiotaanko kirjoja suomentaa, ja jos aiotaan, niin milloin?
(Pahoittelen tökssähtelevää kirjoitusta)
Kiitoksia!
Suomennetaanko Darren Shanin Larten Crepsley-sarjaa?
Kellään hajua?
4
424
Vastaukset 4
- Meddelande
Tuskinpa. Friikkisirkus keskeytettiin Tammen puolelta jo kerran ja toinen pokkariversio ei sekään myynyt hyvin.
Mutta ei huolta, ne on äärimmäisen helppo lukea alkuperäiskielellä. - Kellään hajua?
Kiitos! :)
- siistäh?
eikö niitä kirjoja ole muka paljon enemmän?? onko se friikkisirkus joku muu sarja, koska niitä ainaki on meidän kunnan kirjastossa ainaki 7 kirjaa suomeksi....
- Kellään hajua?
Meinasin Friikkisirkus-sarjalla sitä ite Darren Shan-sarjaa. Siinä sarjassa on 12-kirjaa.
Siinä toisessa sarjassa kerrotaan Crepsleyn lapsuudesta ja sen alkuajoista vampyyrina (4-kirjaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673