voiko Sunny Beachiltä ulkomaalainen ostaa paikallisen prepaid-puhelinliittymän?
Vastaukset 3
- jepa6
Kyllä varmaan voi, mutta normaalilla liittymällä hinta on n. 50 centtiä minuutti suomeen. Eli jaksaako sitten nähdä vaivaa viikon tai kahden reissulla? Mutta kyllä sieltä varmasti liittymiä saa kun lähtee metsästämään...
- Annoin numeronkin
Saako siihen ostettua suomessa lisäaikaa?
- aladza
Kyllä bulgarialaisen prepaidliittymän voi ostaa. Itse olen ostanut sellaisen useilla Bulgarian reissuillamme, jos olemme olleet isommalla porukalla liikkeellä. Meitä on enimmillään ollut samaan aikaan Bulgariassa 8 hengen porukka, osa on asunut eri hotelleissa, osa Varnan keskustassa ja osa Kultahietikolla. Olemme käyttäneet paikallisia liittymiä keskinäiseen yhteydenpitoon Bulgariassa. Suomeen emme ole niillä soitelleet. Paikallisella liittymällä yhteydenpito muihin perheen/porukan jäseniin tulee paljon halvemmaksi.
Suomessa bulgarialaisiin liittymiin ei saa ostettua lisäaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni42635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417