Ajatus: Veneeseen arkkumallin jääkaappi 50 mm uretaanilevystä foliopinnoituksella itse rakennettuna. Onko kenellään kokemuksia. Tarvikkeet: mitä ja mistä kannattaa hankkia, mitä kannattaa huomioida ja löytyykö mistään ohjeita tällaiseen teeseitse harrastukseen?
Jääkaapin rakentaminen
8
2749
Vastaukset
- .. ..
Siinä mitää kummaa ole. Minä panin salongin penkkiin. Etsi kompuralle viileä paikka jossa ilma vaihtuu, eivätkä putkivedot tule turhan pitkiksi.
12 V koneikkoja myydään. - .. ..
Kun nyt et näytä vastauksia saavan, niin panen vielä toisen.
Tee eristetty kylmäboksi ja siihen vesilukollinen pohjaviemäri pilssiin. Toiseen paikkaan, vaikka koneen kylkeen remmivedollinen kompura jääpaloja tekemään. Näin saat paattiisi todellisen alkuperäisen JÄÄkaapin!
Heittelet sit jääkuutioita tarpeen mukaan kylmäboksiin ja osan niistä grogilasiin. Saattaa tulla respektiä laiturilta.- -tärinä ja tärske-
Jääpalakoneet eivät taida toimia tärinässä tai heiluvassa veneessä.
Vai lienenkö väärässä? Jos nyt tästä jotain apua olisi:
Muotoilet uretaanilevystä sopivan laatikon ja teippaat ulkopuolelta nippuun. Sisäpuolen laminoit polyesterihartsilla ja kahdella ohuella lasikuitumatolla. Laatikon suut laminoit "yli", kiinnityspinnaksi. Lopuksi hiot sisäpinnan tasaiseksi ja pinnoitat top coatilla. Jos haluat vahvistaa, niin laminoi myös ulkopuolen kulmat yli.
Jos uretaanilevy pinnoitettua, niin voit laminoida surutta suoraan. Jos ei, niin kokeile koepalaan, jos sulaa niin joku maali väliin.
Tein joku vuosi sitten tuollaisen. Siinä on yksi tarina.
http://www.mikavanhala.fi/venesivut/veneet/kiiski03/- onhan nämä nähty
Eikös vaan juuri niin käynytkin?
- sinne män
Taisi joku poistattaa viestejä välistä. Ja aivan oikein siinä teki, mitään vähääkään antavaa ei menetetty.
- mj ,j j
sinne män kirjoitti:
Taisi joku poistattaa viestejä välistä. Ja aivan oikein siinä teki, mitään vähääkään antavaa ei menetetty.
juu, ei täällä saa esitellä tai kertoa veneensä ominaisuuksista! Ei passaa puhua siitä, kuinka itse on parannellut ja keksinyt helpottavia asioita vene-elämään. Mätäpääpojut ja Välittäjät hyökkää kyllä räkyttämään sellaisen kimppuun. Niin tässäkin kävi, kun sensuuri ei osaa erotella kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712931
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472210Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752110Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541740- 711485
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3061422- 781357
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää391234Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251135- 761052