Ok cov? Okcov?

En ymmärrä

Mitä nämä Ok cov tagit tarkoittavat?

16

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,,

      Kaveri avautuu piilotetusta homoseksuaalisuudestaan. Kai tuokin on parempi kuin väkivaltaisuus.

    • hateful1

      Mitä se teille kuuluu.

      • 2qw4r5ujtrygfds

        *kai se meille kuuluu....


      • jjhfiy
        2qw4r5ujtrygfds kirjoitti:

        *kai se meille kuuluu....

        Oikein, kyllä kuuluu. Viime yönä tehty taas intersporin pestyyn seinään samat tägit. Otetaan lusmu kiinni ja nyljetään.


      • ?????
        jjhfiy kirjoitti:

        Oikein, kyllä kuuluu. Viime yönä tehty taas intersporin pestyyn seinään samat tägit. Otetaan lusmu kiinni ja nyljetään.

        Tulee kavereille kova lasku, jos jäävät kiinni. Eivät varmaan oikein osaa tuota hahmottaa ennen kuin on liian myöhäistä. Kova hinta vähäisestä jännityksen hausta... ja typerää muutenkin jättää tarkoituksella "sormenjäljet" joka rikospaikalle.


      • väriä elämään
        ????? kirjoitti:

        Tulee kavereille kova lasku, jos jäävät kiinni. Eivät varmaan oikein osaa tuota hahmottaa ennen kuin on liian myöhäistä. Kova hinta vähäisestä jännityksen hausta... ja typerää muutenkin jättää tarkoituksella "sormenjäljet" joka rikospaikalle.

        No höpö höpö...Hyvä vaan että joku koristelee ankeita betoniseiniä..


      • Etkö muuten saa
        väriä elämään kirjoitti:

        No höpö höpö...Hyvä vaan että joku koristelee ankeita betoniseiniä..

        Hienosti tehdyt graffitit tunneleissa ym. on eri asia kuin idioottimaiset huomiohakuiset töherrykset seinissä ym. Männistössä pilattu historiallisesti merkittäviä paikkoja. Toivottavasti kusipää jäät kiinni.


    • OKCOV-jäsen

      OKCOV on meidän (kuopiolaisten) nuorten seksuaalivähemmistö ryhmä. Tageilla yritämme levittää sanomaa pahoinvoinnista.

      • 1698

        Töhrikää toisianne tolppahomot.


      • heippadidei

        ja mistä tuo on lyhennös?


    • OKCOV-jäsen (koe)

      OKCOV on tosiaan hyvä meidän seksuaalisten seura johon minäkin olen koeajalla ,meille annetaan mustat sraypullot joilla voimme levittää peräänantamukset ilosanomaa . Aina kun tulemme niin huudamme OKCOV !!!!! Hail to the OKCOV !!!!

    • selevä, lehemä

      Selevä lehemä

    • SOV ei OK

      Itänaapurin nuoleskelijoita.

      Haluavat kailottaa, että neuvostojärjestelmä (sov) olisi OK, mitä se ei todellakaan ole eikä ollut.

    • slkfjgjreio

      Ongelma
      Kodin
      Crappy
      Old
      Vamo

    • Anonyymi

      Niuvanniemen asukas on taas innostunut kaivelemaan ikivanhoja aloituksia.

      Siinä onkin pohdittavaa Niuvanniemen asukkaille.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe