Kuka on keksinyt, että jaloruusut, jotka on myynnissä on kovasti vahattu,Jo toisena kesänä olen ostanut ruusuja, ja ne tekee muutaman huonon lehden varteensa ei muuta. Seuraavana vuonna vahatut varret on lohkeilleet, ja lahonneet.Vastatkaa, miksi.
Vahatut jaloruusut!
4
448
Vastaukset
- säilytys
Sen keksijän minäkin haluaisin tietää, aina kun olen ostanut vahatuita ruusuja, mikään niistä ei ole elänyt, aivan pienet lehdet ja nekin kuivuu paikoilleen.
Nyt sitten olen jättänyt ostamatta noita vahatuita...ostaminen on rahan haaskausta.
Kysyin kerram sanottiin että kestävät talven hyvin säilytystä - ananias-72
jaa,kyllä mulla lähti kasvamaan,ostin lidlistä,ja molemmat kasvaa hyvin.ensin vein liian äkkiä ulos,niin meinas kuolla mutta kaveri neuvoi että karaistava pikkuhiljaa,niin jopas lähtivät kasvuun.eikä mitään halkeilua oo näkynyt ,vuosi sitten ostin..
- heissuli
Ostin 3 vuotta sitten vahattuja ryhmäruusuja Kronborg ja 6:sta ainoastaan 1 on kuollut heti ensimmäisenä talvena. Tänä keväänä taas kaikki loput jo tekevät lehtien alkuja. Vahatut vanhat oksat lahovat jo pois, mutta uutta pukkaa. Istutin jalonnuskohdan reilusti (ainakin 15 cm) maan alle.
- Muu vika
Ei se vahaus haittaa. Tärkeämpää on, että juuri saa kunnolla imeä vettä ennen istutusta. Riittävän syvä istutuskuoppa ja istutussyvyys niin, että jalostuskohta jää kunnolla mullan alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205004
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741615Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21561Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351227Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691131