olen alkanut hillua spurgujen kanssa...

minna88_

Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut, että itsekin alan olemaan samanlainen. Päivästä toiseen olen nyt kesällä juonut heidän kanssa viiniä, kiljua, kaljaa ja oikestaa kaikkea missä on alkoholia, joten olen jo siinä pisteessä, että join tänään puulakkaa korkillisen. Lisäksi minä ja 2 muuta noin 50-vuotiasta spurgua piehtaroimme minun sängyssäni alasti ja levitimme toisemme päälle kylmäpuristettua rypsiöljyä ja siitä hommasta oli järki kaukana... En tiedä miksi tein näin mutta pääni sisällä tuntui, että haluan vaan halata heitä ja pitää hyvänä

42

3224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgssdgsdg

      Eikö se rypsiöljy imeydy patjoihin? Aika kova pesu-urakka edessä? Vai muistitko laittaa jonkun muovisen tai pvc-lakanan patjojen suojaksi?

      • peiliin katsomisen p

        Oiskohan aloittajalla suurempiakin pulmia mietittävänään.. ;)


      • sgssdgsdg
        peiliin katsomisen p kirjoitti:

        Oiskohan aloittajalla suurempiakin pulmia mietittävänään.. ;)

        Kuinka niin suurempia? Kyllä mua ainakin ketuttais jos olis patjat ihan öljyssä :O


      • ikävä totuus
        sgssdgsdg kirjoitti:

        Kuinka niin suurempia? Kyllä mua ainakin ketuttais jos olis patjat ihan öljyssä :O

        Sinä oletkin hyvin kieroutunut. Ei siinä muuta ole.


    • sillan alainen mies

      Ainoa ongelma on päihteiden käyttö. Etkö voisi olla itse selvinpäin kun pidät spurguja hyvänä? Muuten kyllä toiminnastasi iso plussa.

    • :((

      käy a-klinikalla ees kokeilemassa mitä ne sanoo tuohon..

    • <<>>

      Menkää katkaisuhoitoon.

    • yks marko vaa

      No eipähän tarvii olla enää yksin.

    • teenukeppi

      Ei ollut minun tenutteluaikoina noin käyttäytyviä naisia lähiympäristössä.
      Sänkyöljykylpy kyllä olis ollut siihen aikaan mitä mainioin innoituksen lähde.

    • ...

      Mikä siinä on kun naisille kyllä kelpaa kaiken maailman spurgut jne. mutta kunnollinen mies ei kelpaa.

      • 3+14

        Tavalliset on tylsiä, spurgun elämä on jännää.


      • näin on

        Parempi spurgu kuin itsesäälinen marttyyri.


      • sannkomiker

        Ehkä maailmaa nähnyt spurgukin aavistaa, että kova masennus tekee naispuolisesta ihmisestä läheisyydenkipeän ja seuraan hakeutuvan. Miehet kun tuppaavat toimimaan juuri päinvastoin. Voi olla, että tätä ilmiötä ovat metsämökkien tyrannit läpi maailmanhistorian hyödyntäneet taatakseen itselleen aviollisen onnen ja kenties jopa reipasta, valistunutta ja prososiaalista jälkikasvua. Lähinnä omasta mahdollisimman mukavasta hengissä selviämisestään kiinnostuneet minäminäminäminä-ihmisethän eivät välttämättä näe kyseisessä järjestelyssä kovinkaan kummoista vikaa. Muut sen sijaan toivon mukaan pitävät silmänsä auki, jotta näkemisen mahdollisuus olisi ylipäätään olemassa.

        Kuulostaapa synkältä. Ei kaiketi pitäisi laittaa pahantahtoisuuden piikkiin sitä mikä on selitettävissä typeryydellä, mutta kun tätä palstaa saattavat lukea vähemmälle huomiolle jääneet teinitkin. Kun koulun modernissa sukupuoliopetuksessa valistetaan parisuhteen tasapuolisuuden ja reiluuden tärkeydestä, kyseessä ei mielestäni ole sanahelinä.

        Tietenkin jotkut ovat muuten vain viehtyneitä spurguihin ja spurgunmielisiin. Käytän tällä kertaa termiä "spurgunmielinen", koska viestissä mainittu "kunnollinen mies" on suhteellisen monitulkintainen käsite. Vakka kantensa valitsee vaimitensenyoli. Toisiin kippoihin, kuten tiettyihin patoihin, ei kansi oikeastaan sopisikaan.


    • fgfhgffgg

      provo. Ainakin totisesti toivon niin.
      Ei nyt ihan mikä tahansa mene läpi. Joku palstaruikuttaja, joka haluaa tästä keppihevosen, jolla ratsastaa ja valittaa sitä samaa, että kaikenmaailman spurgut kyllä, muttei kunnon mies kelpaa naisille.

    • Minna hei

      miksi?

    • Go ahead!

      No mikäs siinä jos tykkäät siitä eikä ketään vahingoiteta!

    • where is he

      Löytäsinpä minäkin oman spurgun...

      • Voi iih ihanaa

        Spurgut


    • tenutane

      Hyi ...tana, humalainen nainen on ällöttävä. En koskekaan humalassa olevaan naiseen....puklu tulee...

    • hodor3

      Haha! Pelasti päivän, Hyvä AP!

    • ihmisarvo***

      Naapurissa asuu yks - no ei spurgu mut alkoholisti kuitenkin. Sensijaan sen kaverit on niit veneen alla nukkujia suurin osa. Sääliksi käy. Ei mulla ittelläkään rikkainta elämää vietetä enkä mä käytä alkoa ollenkaan, mut tää naapuri on kyl tosi mahtava (sillon kun ei oo putki päällä.)

    • jr65

      Aivan mahtavaa antakaa palaa niin kauan kun kassit heiluu.

    • Joka aamu kun meen salille niin spurguja on puiston penkeillä heti aamulla viina pullot kourassa. Ja naisiakin niillä on yleensä pari kolme. Naiset vissiin viihtyy spurgujen kanssa hyvin.

      • I like life

        Juu, tietynlaiset naiset viihtyy. Semmoset vähän itsekin spurgut.
        Vai miltä ne naiset vaikuttaa?
        Ottaisitko semmoisen naisen itse, ois heti aamusta ryyppyä vailla ja jakas p.illua pitkin kyliä.? Voisithan koettaa "pelastaa" yhden naikkosen sieltä itelles.


    • Ei ne mitään vanhoja oo n 40 vuotiaita. Ja En kyllä ottais spurgua itse. Olen ihan liian tasokas mies kun ne itse kuitenkaan juopottele missään puiston penkillä.

    • -{irstas-irma}-

      Toihan on oiva konsti poistaa yksinäisyys, spurgutkin tykkää kun on "tuoretta" lihaa halailemassa ja hakemassa handelista pulloa, ja toi öljypaini sängyssä on miten varmasti ihaninta mitä spurgujen kanssa voi tehdä,varsinkin jos he saattavat sammumaan ja tulee pissat lakanoille niin ei tarvi ku lakanan kulmaa nostaa niin pissat valuu lattiolle eikä patjat lillu kusessa. keep up the good work:) Mutta jätä ne puulakat niille spurguille juo mielummin lakkalikööriä.

      • cantBtrue

        xD tän on kyllä pakko olla joku läppä.. Puulakka on kyllä jo aika spurgua. Et huomannu ristiä ja pääkallo ja kuollutta kalaa merkkeinä purkin kyljessä? Ei puulakassa alkoholia ole, vaikka liuotinaineita onkin, jos siihen määrään ei kuole niin seuraavaan kyllä. Tiedän kyllä yhen spurgu joka imeskelee lasolia välillä ja sitte sitä viedäänki jo paareilla poies, ihme kyllä hengissä yhä. Käyppäs minna lääkärissä välillä, maksa ja munuaiset viheltää kuin teepannu tollasesta..


      • ssdggggsdg
        cantBtrue kirjoitti:

        xD tän on kyllä pakko olla joku läppä.. Puulakka on kyllä jo aika spurgua. Et huomannu ristiä ja pääkallo ja kuollutta kalaa merkkeinä purkin kyljessä? Ei puulakassa alkoholia ole, vaikka liuotinaineita onkin, jos siihen määrään ei kuole niin seuraavaan kyllä. Tiedän kyllä yhen spurgu joka imeskelee lasolia välillä ja sitte sitä viedäänki jo paareilla poies, ihme kyllä hengissä yhä. Käyppäs minna lääkärissä välillä, maksa ja munuaiset viheltää kuin teepannu tollasesta..

        Ennen wanhaan Lasolia pystyi juomaankin aivan huoletta, sillä se oli puhdasta etanolia. Sittemmin se denaturoitiin, jottei sitä käytettäisi juominkina. Eihän se ole valtion kirstun kannalta oikein hyvä asia tuollainen Lasolin juonti kun siitä ei alkoholiveroa kanneta.

        Sitten on näitä huhuja miten denaturoinnin voisi poistaa Lasolista. Yksi oli sellainen, että Lasolia valutetaan hissukseen jäistä putkea pitkin ja se jotenkin poistaisi sitä denaturointiainetta tms. Toinen tapa oli kaataa Lasolia ranskanleivän läpi ja senkin oli tarkoitus auttaa jollakin tavalla.


      • jhy ik
        ssdggggsdg kirjoitti:

        Ennen wanhaan Lasolia pystyi juomaankin aivan huoletta, sillä se oli puhdasta etanolia. Sittemmin se denaturoitiin, jottei sitä käytettäisi juominkina. Eihän se ole valtion kirstun kannalta oikein hyvä asia tuollainen Lasolin juonti kun siitä ei alkoholiveroa kanneta.

        Sitten on näitä huhuja miten denaturoinnin voisi poistaa Lasolista. Yksi oli sellainen, että Lasolia valutetaan hissukseen jäistä putkea pitkin ja se jotenkin poistaisi sitä denaturointiainetta tms. Toinen tapa oli kaataa Lasolia ranskanleivän läpi ja senkin oli tarkoitus auttaa jollakin tavalla.

        Se pitäisi tislata uudelleen pariin kertaan ja tarkkailla lämpötilaa koko ajan.
        Luultavasti kannattaisi tislata se denaturointiaine pois etanolista. Näin luulisin, mutta en ole varma.


    • spuget rulettaa

      eihän tuo nyt vielä mitään ole jos spugejen kanssa heiluu, mutta jos otsikkona olisi: "olen alkanut hillua PerSu :jen kanssa", saattaisi ihan oikeasti olla syytä huolestua.

    • 4 + 5
    • haha!

      taidat olla Nivalasta

    • Lasoli-Pete

      Kuulostaa hyvältä

    • iuououi

      Ei ole totta, koska miksi ALKAISIT hengailla spurgujen kanssa ilman syytä, ja et ole vastannut yhteenkään kysymykseen, vaikka itse aloitit topiikin. Aika varmasti potaskaa.

      • Anonyymi

        Jos ei muita kavereita


    • yks tytsy

      Voi miten ihanaa,, mä haluun mukaan.

    • Anonyymi

      Itse aloin hengaamaan samoihin aikoihin. Nykyisin käyn töissä ja niistä piireistä, asunnottomista, on jopa jäänyt muutama oikeasti hyvä ystävä jäljelle. Toki heidän kanssaan otetaan kuppia, mutta se ei ole todellakaan ainoa syy miksi soittavat. Ollaan näiden muutaman kanssa hengattu ihan selvänäkin. Toki sitten kun asuntolalle menen, silloin biletetään hardcore...

      • Anonyymi

        Niistä spuge piireissä ne todelliset ystävät opitaan tuntemaan. Näin se vain on.


    • Anonyymi

      Tai aloittaja on vaan trolli.

    • Anonyymi

      Spuget bailaa. Mut mä en enää jaksa.

    • Anonyymi

      Mäkin mielelläni liikkuisin tuntemieni spurgujen kanssa, ovat hyvää sakkia. Mutta naapurit näkevät ja alkaa kamala juoruaminen ja ei enää tervehditä. Olen kokenut tämän. Nyt joudun yksin ryyppää.

    • Kunnolliset spuget ovat leppoisia ja hyviä ystäviä. Joskus pummasivat liikaa. En enää käy stadissa niin en edes tiedä mitä heille kuuluu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe