Monta hiirtä voi asuttaa mini dunaan?
Mini duna
8
265
Vastaukset
- tietoo3
3 naarasta tai 1 uros
- hiirumamma
mä pidin aluks kahta naarasta, mut 4 on liikaa musta, 3kin menee. mulla kummatkin urokset nyt minidunissa, sais olla pikkasen tilavammat kyllä, kun he haluavat kiipeillä paljon :)
- Sedä
Mä en laittaisi yhtään, vaan hankkisin vähän isomman, esim hamsteridunan. Kumpikaan ei vie paljon tilaa, mutta hiiri (älykäs eläin) viettää siellä kuitenkin koko elämänsä.
- hiirumamma
ja sen takia mä just ulkoilut poikia parvekkeella, eri aikaan tietty. ne kaipaa paljon liikuntaa ja touhuaa siellä esim. kuin kanit :)
- Sedä
En sinänsä tarkoittanutkaan vastata sulle vaan aloittajalle, mutta kännykällä tuli hassusti heh :D Mut hyvä että saavat virikkeitä :)
- hiirumamma
eiku aattelin lisätä muuten vain kun musta ihmiset vois antaa hiirille enemmän mahdollisuuksia ;)
- Duna?
onko olemassa kannettavia dunia?
Öö millä tavalla? :D Eiks ne nyt muutenkin ole enemmän tai vähemmän kannettavan kokoisia? Matkoilla lemmikki on turvallisempaa laittaa pienempään kuljetuskoppaan, niin ettei se pääse vaikka auton äkkijarruttaessa lentämään pitkää matkaa ja satuttamaan itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922