Oon 98 tyttö, saa kysellä mitä vaan ja vastaan kaikkiin. (En paljast kyl mun nimee ;))
Eli kyselkää vaiks iha mist vaa siis vaiks seksist pojist kavereist vaatteista...:)
SAA KYSYÄ MITÄ VAAN, VASTAAN KAIKKIIN!
22
<50
Vastaukset
- the boy 98
ootko neitsyt? ja seurusteletko? (;
- Tyttö98
Oon neitsyt enkä seurustele :)
- Tyttö98
Kyselkää! ;)
- kyseliä
tykkäätsä seksistä? (sori jos liian henkilökohtaseks menee:D)
- Tyttö98
kyseliä kirjoitti:
tykkäätsä seksistä? (sori jos liian henkilökohtaseks menee:D)
Haha no joo tykkään ;)
- kyseliä
Tyttö98 kirjoitti:
Haha no joo tykkään ;)
ok mäki :D
- Tyttö98
kyseliä kirjoitti:
ok mäki :D
Haha jee ;)
Kyseles lisää :P
- rotta4
Uuuu
- Tyttö98
No uu ;)
- o-t-a-k-u
Kuka minä olen?
- Tyttö98
Sinä olet otaku hehheh
- kyseliä
Tyttö98 kirjoitti:
Sinä olet otaku hehheh
Millanen poikaystävä olis susta täydellinen? :)
- Tyttö98
kyseliä kirjoitti:
Millanen poikaystävä olis susta täydellinen? :)
Mua mieluiten vuoden tai kaks vanhempi tai ei ainakaa nuorempi, tumma, hyvä tyylitaju, ystävällinen, lempee, huomioiva, ei "ahdistele":-D, ei kato muita tyttöjä sillon, ja sit vähä isokokosempi niinku et ois lihasta eikä iha naru :-Dd tätä vois jatkaa vaiks kuin pikäl mut tos ny jotain :-DD
- kyseliä
Tyttö98 kirjoitti:
Mua mieluiten vuoden tai kaks vanhempi tai ei ainakaa nuorempi, tumma, hyvä tyylitaju, ystävällinen, lempee, huomioiva, ei "ahdistele":-D, ei kato muita tyttöjä sillon, ja sit vähä isokokosempi niinku et ois lihasta eikä iha naru :-Dd tätä vois jatkaa vaiks kuin pikäl mut tos ny jotain :-DD
ok juu :D :)
- kiinnostava3
kyseliä kirjoitti:
ok juu :D :)
Oisko sun koskaan tehny mieli kokella seksii? (;
- Tyttö98
kiinnostava3 kirjoitti:
Oisko sun koskaan tehny mieli kokella seksii? (;
On kyl tehny mieli!:-D mut sit vaa masturboin...
- Kivvvvva:)
Tarkoitatko tummalla ihoa vai hiuksia ja silmii?:) mäki haluun et mun poikkis ois tumma ja tarkoitan ihan ihoa ja hiuksii ja silmii
- Tyttö98
No sillee niinku saa ol tumma ihoki! Mut niinku et mielummin brunette ku blondi :P joo aaawwww mäki haluisin jonku tollasen! Ne on aina nii komeita!:-D
- Xamico
Tyttö98 kirjoitti:
No sillee niinku saa ol tumma ihoki! Mut niinku et mielummin brunette ku blondi :P joo aaawwww mäki haluisin jonku tollasen! Ne on aina nii komeita!:-D
Miten sut saa kiihottuu ku kyse on seksistä?
Saa kysyy mitää vaa :D - tyttö98
Xamico kirjoitti:
Miten sut saa kiihottuu ku kyse on seksistä?
Saa kysyy mitää vaa :Dno hmmm jsut pojat saa sillee et tulee vaiks sängykl vieree makaamaa ja sit alkaa koskettelee tai jotain :P vai mitä tarkotit? :)
- Xamico
tyttö98 kirjoitti:
no hmmm jsut pojat saa sillee et tulee vaiks sängykl vieree makaamaa ja sit alkaa koskettelee tai jotain :P vai mitä tarkotit? :)
Just että pitääkö koskee johonki tiettyy paikkaa sun kroppassa et SINÄ lähet siihen hauskaan mukaan? vai riittääkö jos on tarpeeksi lähellä ilman paitaa? :D
- tyttö98
Xamico kirjoitti:
Just että pitääkö koskee johonki tiettyy paikkaa sun kroppassa et SINÄ lähet siihen hauskaan mukaan? vai riittääkö jos on tarpeeksi lähellä ilman paitaa? :D
just sillee et on iha lähellä ja sit vaiks hyväilee mua sillee käsillää ja vaiks pusuttelee kaulaan! :3 tai sitte laittaa kädet sillee mun paidan sisää selkään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834