Onko Pyhäjärvellä Hosnii Muparakki

Hosniihosnii

vielä johtamassa hyvä-veli verkkoaan??

16

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hosnii,hosnii

      on täällä on myös Muhamed Mursi....

    • kauppala.fi

      Löytyy myös tuulipukuhemmo,laguuna-hemmo ja turkishaalahemmo..

    • Kärsäkäs

      Eikö olis jo Pyhäkkäitten aika vaihtaa vallanpitäjiä?

      • Savinahka

        Olisi. Mutta ovatko niin rakastuneita valtaansa ja sokeutuneita todellisuudelta, etteivät malta päästää irti.


    • solenoidit

      Siksi nyt meuhkaavat isosti,kun hyvä veliverkostoa valasivat tvssä?? Nyt yritys kova saaha muuta pinnalle että unohtus omat töpit.

      • muslit

        On ne proot ihmetouhoja, vai ovat muhamettejakin, voi olla, että kuvittelevat olevan


    • tyhjätaskut!!!!!!!!!

      Muhamet Mursi pois vallasta, ja vain yhden vuoden touhuili--- meillä kaverit touhuilevat
      2-30 vuotta.

      No elekää hättäilkö, kohta on p:t housussa, kun tuon tk -maantasalle päätöksen tekivät.
      siihen päiväkodit, siihen kuntayhtymän miljoonanousut vuosittain.

      Ketähän sitten syytellään?

      Passais alottaa jo säästäminen ja lopettaa tuo rahan syytäminen nuihin oikeustapauksiin ja toimia lakien ja sopimusten mukaisesti.

      Kaupunginhallituksen/hallituksen puheenjohtajan esitysten mukaan on kaupungille palkattu lakimies, jonka tuntitaksa on 280 e/tunti.
      Laskekaa siitä.

      Miten on sitten peruspalvelut, keneltä ruvetaan pihistämään.

      • hulluja monenlaisia

        Onko tuot aksa totta ?
        Siis onko niin pöhlöjä jotka maksaa noin kaksinkertaisen maksun ?

        Suomessa on kolme huippulakimiestä joista vain yksi laskuttaa yli tuon summan.

        Kuka tämän tilas ?


      • hulluja monenlaisia kirjoitti:

        Onko tuot aksa totta ?
        Siis onko niin pöhlöjä jotka maksaa noin kaksinkertaisen maksun ?

        Suomessa on kolme huippulakimiestä joista vain yksi laskuttaa yli tuon summan.

        Kuka tämän tilas ?

        Samaa mietin, älytöntä.


    • kypsämakkara

      Jukka tilasi ja hallituksen nimissä.

      per**keleen pässinpäät!

    • Vouhakaiset asialla

      Elekää elekää. Euroopassa eri taso. Niin Egypsissäkin.

    • sen pituinen se

      Mikä taso, mikä hinta?

    • siitä laskemaan

      Kukahan tämän keitoksen keitti? Kysykää niiltä, jotka ei ottaneet todesta Rinnevaaran eroilmoitusta? Et sinä sähkötöitäsikään teetä kuin ammattilaisella.
      Lakimiehet on tarpeen silloin kun on kiista sopimusten, erojen, sanottujen ja tehtyjen erimielisyyksistä Mutta paljonko on maksanut tuo kesäisen illan touhu - se ei ole pikku raha.

    • erimieltä

      Mitä hemmettiä koetat viittailla. Ei ole kesäiltoja on vain syysmyrskyjä ja tulossa oikeita ukkosia. Usko pois.

      Miehet asialla ja vastuuta painaa, kun lueskelet noita Phj-Heinola posteja.

      Kaupunkihan se tällaisten herrojen hävyttömyydet maksaa--- vai maksaako??? jää nähtäväksi....

    • lisää heinolasta

      meillä on Hosnii ja Muhamed

    • ulkoapäin katsova

      Meillä on Hosnii Mubarak ja Muhamed Mursi.

      Mitä Te vielä tarvitsette.

      Veroeurot menee heidän persiiseensä ja hauskan pitoon.

      Tyhmät, pyhäjärviset, nähkää jo totuus!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe