Olen astumassa palvelukseen 8.7. En löytänyt mitään kieltolistaa tavaroista, joita ei saa ottaa mukaan. Saako heti ensimmäisenä päivänä ottaa mukaan läppärin ja kirjoja? Opiskelen itsenäisesti ohjelmointia ja olisi itselleni tärkeää jos ehtisin edes joskus palveluksen aikana tekemään sitä paikan päällä. Vai pitääkö odottaa muutama viikko ennen, kun saa ottaa mitään elektronisia laitteita mukaan?
Mitä saa ottaa mukaan ensimmäisenä päivänä?
4
299
Vastaukset
- 19+19
Myös minua kiinnostaisi tietää vastaus yllä oleviin kysymyksiin.
- C Mies
Itse otin mukaan nipun lääkärintodistuksia, joilla varmistin pääseväni kyseiseltä keskitysleiriltä vittuun mahdollisimman nopeasti.
- Khaled_A
Mä otan kans lapun mun koulun terkkarilta ja läkkäriltä. Sain jo vapautuksen.
Hajotkaa sinne suomalaiset xD - Data-Vajaa
Ei hätää vaikka ne mukana olisivatkin, ei niitä suurin osa ehtisi käyttämään kuitenkaan. Luvan voi kysyä heti alkuun, jos sitä ei heru jostain syystä, vie läppärin sitten ensimmäisillä lomilla takaisin kotiin.
Kunhan saat ujutettua sen kaappiisi niin, ettei mene rikki eikä "häiritse" kaappien yhtenäistä ilmettä, ei se ketään haittaa Helpointa säilyttää kaapissa jossain kassissa, jos ei kassien sisältöön puututa. Jotkut ovat pitäneet patjan allakin kaappien tarkistuksen ajan, pitää vaan katsoa ettei kohota patjaa lainkaan ja ettei joku vahingossa tai tahallaan läjähdä siihen päälle.
Tilanne ensimmäisten viikkojen jälkeen varmaan rauhoittuu sen verran, että iltaisin jaksaa paremmin opiskellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145