Voittaako niiden mistään peleistä mitään?
Unibet
7
1167
Vastaukset
- 100+100
Voittaa aina, kokeile vaikka tonnilla tai vaikka parilla. Pitää olla iso panos että voi voittaa, senteillä häviät varmasti.
- "onnekkain" voittaa
"satunnaisesti" voit ihan hyvin voittaa jotain... hiluja. Sitekällä mättämisellä.
Jos kahdessa tietokoneessa on sp2 toiseen tietokoneeseen laitetaan xxx ohjelma asetuksiin kunnes pelataan numero arvaus pelejä voitollisesti läpi päivän. Seuraavaksi toiseen koneista asennetaan sp3 voitto putki katoaa taka vasemman kautta kuin Auvervaara aikoinaan. Ei auta enää säätö eikä vääntö. Mitäs sattumaa se she semmonen on. Se O tieokoneiden luomoo sattumöö, hyvät puupäät.
Asiat sovitaan jo kaurapeltojen sekä merien takana. - Älkää menkö ansaan
Nykyiset ohjelmistot voivat kus**taa pelurin retkua loputtuomiiin siihen asti kunne se on tyhjä kuin aloittelevan pelurin retaleen unelmien naisen kalja tuoppi.
http://www.youtube.com/watch?v=LOZuxwVk7TU - No niin niin
Viestittelevät aktiivisesti esim perintä viranomaisien kanssa mistä tietävät et tässä pelaa kaveri joka kuraa kohta housunsa ja heittävät porkkanan eteen.
http://www.youtube.com/watch?v=1ohYsK5Y8Dc - er43tet43654
Hyvinhän tuolta voittaa. Eräästä pikkupelistä saa aina pikkuvoittoja. Tallettaa 15€/1€ panoksella, joka kerta saa 60€-120€. Joka kerta. Voittoprosentti on näin ihan hyvä. Joka päivän pelistä se vähintään 60€= viikossa vähintään voittoja 420€. Unohtaa ne casinot ja bingot ym.
- Anonyymi
No ei todellakaan voita. Kyllä haiskahtaa kusetukselle tämäkin paikka.
- Anonyymi
Se tavanomainen tilipäiväkasino. Pitemmän tauon jälkeen joku sloteista bingo ym heti alussa antaa pikku voiton 10-50 isommalla panoksella voi antaa enemmin on aika tavallista monessa kasinossa. Unibet kasinopelit vedätystä ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511