Jäätynyt nainen

Kohdataankohan me

Milloin se jää alkais sulaan ja voitais vaikka jutella hieman?

Milloin sun ilmees vois muuttua iloisemmaksi kun mua katot?

Milloin mä voisin sulle kelvata? Siis yleensäkin, pidätköhän musta yhtään?

43

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksia tässä

      1. ei koskaan
      2. ei koskaan
      3. et koskaan
      4. en yhtään

      • hehe.

        samat vastaukset.


    • Täällä yksi sellaine

      En varmasti ole kaipaamasi. Tiedän sen siitä, että oma kaipauksen kohteeni ei sitä noin suoraan kysyisi.

      Neuvoisin sinua kuitenkin kaivattuusi yhteyttä ottamaan, jos vähänkään uskot hänen olevan/olleen sinusta kiinnostunut. Itse olen ilmeisesti pilannut oman "juttuni" tällä vääränlaisella ulkoisella käyttäytymiselläni. Se on taas johtunut ihan puhtaasti suurista tunteista ja omasta epävarmuudesta. Jos tämä tietty mies, olisi vain sitkeästi minua lähestynyt, ja hieman suoremmin mitä hän teki, niin olisi tämä "jää" sulanut lähes samantien. Ja sulaisi vieläkin, mutta ei taida häntä enää kiinnostaa.

      • kohdataankohan me

        Sellaisen neuvon voin miehenä antaa että ei se miehen kiinnostus niin vain katoa. Kun varsinkin oikein on ihastunut niin vaikka olisit hieman kylmää kohtelua hänelle antanut niin mies tykkää susta silti. Usko pois.

        Suht sama tilanne mulla, ajattelen että naista ei enää meikäläinen kiinnostakaan. Hänen jäätävästä käytöksestään päättelen niin. Enkä lähestynyt sitkeästi juuri siitä syys kun ajattelin ettei pidä musta. En halunnut ahdistaa häntä.

        Eli, haluaisin jutella aluksi hänen kanssaan, ei mulla sen kummenpia vaatimuksia oo. Ymmärrän häntä.

        Mutta se jää pitää nyt pian sulaa.


      • Täällä yksi sellaine
        kohdataankohan me kirjoitti:

        Sellaisen neuvon voin miehenä antaa että ei se miehen kiinnostus niin vain katoa. Kun varsinkin oikein on ihastunut niin vaikka olisit hieman kylmää kohtelua hänelle antanut niin mies tykkää susta silti. Usko pois.

        Suht sama tilanne mulla, ajattelen että naista ei enää meikäläinen kiinnostakaan. Hänen jäätävästä käytöksestään päättelen niin. Enkä lähestynyt sitkeästi juuri siitä syys kun ajattelin ettei pidä musta. En halunnut ahdistaa häntä.

        Eli, haluaisin jutella aluksi hänen kanssaan, ei mulla sen kummenpia vaatimuksia oo. Ymmärrän häntä.

        Mutta se jää pitää nyt pian sulaa.

        Älä odota enää yhtään minkään jään sulamista. Jos sitä odotat niin saat kyllä odottaakin. Uskon, että tilanteen pitkittyessä tämän naisen on aina vain vaikeampi avata sisintään sinulle. Hän vain sulkeutuu entistä enemmän. Siitäkin huolimatta, että sinusta tykkäisi. Se on se suojamuuri..ainakin itselläni on näin käynyt.

        Toivoisin vain, että tämä kaipaamani mies pyytäisi minut suoraan treffeille. Se olisi nyt ainoa keino, joka tämän tilanteen avaisi.

        Ole sinä aloitteellinen ja pyydä vaikka kahville tai jätskille näin kesällä.


      • kohdataankohan me
        Täällä yksi sellaine kirjoitti:

        Älä odota enää yhtään minkään jään sulamista. Jos sitä odotat niin saat kyllä odottaakin. Uskon, että tilanteen pitkittyessä tämän naisen on aina vain vaikeampi avata sisintään sinulle. Hän vain sulkeutuu entistä enemmän. Siitäkin huolimatta, että sinusta tykkäisi. Se on se suojamuuri..ainakin itselläni on näin käynyt.

        Toivoisin vain, että tämä kaipaamani mies pyytäisi minut suoraan treffeille. Se olisi nyt ainoa keino, joka tämän tilanteen avaisi.

        Ole sinä aloitteellinen ja pyydä vaikka kahville tai jätskille näin kesällä.

        No joo, oikeessa tunnut olevan.... mutta oot varmasti ajatellut sitä että mitä se mies ajattelee- Se saattaa luulla että sulla on päinvastaiset tunteet eikä sen vuoksi tee mitään, ei vaan pysty. Mitä jos se mies on herkkäluonteinen? Mitä jos se on sille se kaikkein vaikein asia pyytää sua ulos? Tottakai mies sen tietää että aloitteellinen pitää olla, ei ilman yritystä mitään saa. Ne on ne tunteet..... jos ei olisi paljoa tunnetta niin olis tosi helppo lähestyä häntä.

        Kirjoituksesi perusteella tunnut fiksulta naiselta joka varmasti ymmärtää.


      • jaaahasss
        kohdataankohan me kirjoitti:

        Sellaisen neuvon voin miehenä antaa että ei se miehen kiinnostus niin vain katoa. Kun varsinkin oikein on ihastunut niin vaikka olisit hieman kylmää kohtelua hänelle antanut niin mies tykkää susta silti. Usko pois.

        Suht sama tilanne mulla, ajattelen että naista ei enää meikäläinen kiinnostakaan. Hänen jäätävästä käytöksestään päättelen niin. Enkä lähestynyt sitkeästi juuri siitä syys kun ajattelin ettei pidä musta. En halunnut ahdistaa häntä.

        Eli, haluaisin jutella aluksi hänen kanssaan, ei mulla sen kummenpia vaatimuksia oo. Ymmärrän häntä.

        Mutta se jää pitää nyt pian sulaa.

        Jos mies huomaa naisen hermostuneen eikö voisi ite tehä alotetta? Pyytää vaikka yhelle et alkaisi juttu luistaa. Miksi odottaa aina sitä slottamista toiselta?


      • Täällä yksi sellaine
        kohdataankohan me kirjoitti:

        No joo, oikeessa tunnut olevan.... mutta oot varmasti ajatellut sitä että mitä se mies ajattelee- Se saattaa luulla että sulla on päinvastaiset tunteet eikä sen vuoksi tee mitään, ei vaan pysty. Mitä jos se mies on herkkäluonteinen? Mitä jos se on sille se kaikkein vaikein asia pyytää sua ulos? Tottakai mies sen tietää että aloitteellinen pitää olla, ei ilman yritystä mitään saa. Ne on ne tunteet..... jos ei olisi paljoa tunnetta niin olis tosi helppo lähestyä häntä.

        Kirjoituksesi perusteella tunnut fiksulta naiselta joka varmasti ymmärtää.

        Ymmärränhän minä. Herkkätunteinen mies hän onkin. Silti odotan, että hän miehenä ottaisi itseään niskasta kiinni ja lähestyisi minua konkreettisesti. Näin naisena se vain on yllättävänkin iso juttu se, että mies osoittaa kiinnostuksensa ja antaa huomiota. Itse ainakin sitä kaipaan kovastikin...tiedän kyllä, että helppoa hänen ei minua ole lähestyä. Sen verran ronskistikin olen häntä kohdellut, valitettavasti. Silti se olisi se ainut mitä haluaisin, että hänet saisin.


      • kohdataankohan me
        Täällä yksi sellaine kirjoitti:

        Ymmärränhän minä. Herkkätunteinen mies hän onkin. Silti odotan, että hän miehenä ottaisi itseään niskasta kiinni ja lähestyisi minua konkreettisesti. Näin naisena se vain on yllättävänkin iso juttu se, että mies osoittaa kiinnostuksensa ja antaa huomiota. Itse ainakin sitä kaipaan kovastikin...tiedän kyllä, että helppoa hänen ei minua ole lähestyä. Sen verran ronskistikin olen häntä kohdellut, valitettavasti. Silti se olisi se ainut mitä haluaisin, että hänet saisin.

        Hyvä, että tiedät miehen herkäksi ja ymmärrät! Tottakai minäkin hänellä haluaisin antaa huomiota ja paljon mutta pikkasen saisi hän olla vastaanottavaisempikin...

        Kyllä miehen tulee hieman ronskiakin kohtelua kestää, tuskin se siitä on itteensä ottanut.


      • Jäätyvä
        kohdataankohan me kirjoitti:

        Hyvä, että tiedät miehen herkäksi ja ymmärrät! Tottakai minäkin hänellä haluaisin antaa huomiota ja paljon mutta pikkasen saisi hän olla vastaanottavaisempikin...

        Kyllä miehen tulee hieman ronskiakin kohtelua kestää, tuskin se siitä on itteensä ottanut.

        Auts. Kuulostaa yllättävän tutulta. Jostain kumman syystä itse "jäädyn" kun Hänet näen. En siis tunne Häntä, mutta katseemme ovat muutamaan kertaan kohdanneet. Vähän vaikeaa, kun ei tiedä, mitä Hän ajattelee... Olen siis nainen ja hämmentynyt myös itse tästä kaikesta ja omasta käytöksestäni. Kyllä, olen utelias ja kiinnostunut Hänestä.


      • Hermot kuriin
        jaaahasss kirjoitti:

        Jos mies huomaa naisen hermostuneen eikö voisi ite tehä alotetta? Pyytää vaikka yhelle et alkaisi juttu luistaa. Miksi odottaa aina sitä slottamista toiselta?

        Se on vaan vähän niinkin että jos nainen heti alkaa hermostuilemaan niin hieman herkempi mies jättää homman siihen. Saa joku muu kesyttää kiukkupussin.

        Ihmetellä vaan sopii joidenkin käytöstä, heti tulee huudot päälle.


      • sopii ihmetellä
        Hermot kuriin kirjoitti:

        Se on vaan vähän niinkin että jos nainen heti alkaa hermostuilemaan niin hieman herkempi mies jättää homman siihen. Saa joku muu kesyttää kiukkupussin.

        Ihmetellä vaan sopii joidenkin käytöstä, heti tulee huudot päälle.

        Ei herkät ihmiset ole ensimmäisenä muille möykkäämässä, varsinkaan vieraille ihmisille. Tuollaisessa tilanteessa on kyllä tod.näk. aivan toisenlaisesta luonteesta kyse?!


    • luv gun

      Kenelleköhän tämäkin epämääräinen viesti oli? Itse olen ulkokuorelta todella kylmä ja jäinen mutta se on vain siksi että kaikki ei-toivotut ihmiset pysyisivät poissa. Kerään muutenkin aina huomiota missä tahansa olenkin, enkä tarkoita nyt itserakkaalla tavalla vaan sellaisella Mr. Beanmäisellä tavalla :D

    • hei jäätynyt mies

      sinä et edes kohdannut katsettani tänään :( jos nyt jäätymisestä puhutaan.

    • jäädyin vain kerran.

      Tilanne sopiva, me kahden ja kiireetöntä molemmilla. Taitaa olla mahdottomuus. Tykkään susta, enempi kuin mansikoista ;) Eli tosi paljon.

    • Apuja.

      Oletko itse hymyillyt hänelle tai ollut muuten aloitteellinen? Sekin voisi auttaa asiaa..

    • pöpö!

      oot ihana! Hyvii öit kultsi ;p

    • niin kärvistelyä

      katso silmiä,löydät varmasti niistä jotain, varmaan menee vain jotenkin lukkoon eikä osaa sanoa eikä toimia,jospa hän vain ihailee totisena miten ihana ja rento toinen ihminen on, muttei saa sanottua sitä.Kyllä asioilla on taipumus järjestyä,ei kannata hätäillä.

      • *autch*!

        Itse menen niin puihin, etten aina edes kuuntele mitä toinen minulle puhuu.. :/


    • kaikkiTUNTEET

      sen pitää ite jotenki lähestyy..oon niin herkillà. Et ei pysty, enkä tiiä mitä sielt tulis vastaan, vittuilua en aineka jaksa tai muuta paskaa!

    • kuka tietää

      kohtaamiset ?
      Yleensä hmm.. en ole tainnut koskaan tavata sellaista ihmistä, josta en Yhtään minkäänlaisella tavalla olisi pitänyt.
      Suuri vaara, että sinustakin pidetään.

    • - Sulavoi

      Jos kysyisit kahdenkesken, vastaisin kyllä.

      • joutavaa höpinää

        Niinpä, näin täällä vastaavat kaikki. Sitten kun yrittää ottaa yhteyttä sanoakseen, käy jopa oven takana, ei yhteyttä saa millään keinoin. Näin toimii suoli24 prinsessa.


      • Kiva ja Vekkuli
        joutavaa höpinää kirjoitti:

        Niinpä, näin täällä vastaavat kaikki. Sitten kun yrittää ottaa yhteyttä sanoakseen, käy jopa oven takana, ei yhteyttä saa millään keinoin. Näin toimii suoli24 prinsessa.

        ''Jos kysyisit kahdenkesken, vastaisin kyllä.''
        Eikö siitä korttipakasta olisi voinut tulla jotain muuta vastausta. Itse sain
        ''Välistä sängyn alla.''

        Löysin itseasiassa kyseisen pelin nettiversiona.. http://koti.mbnet.fi/wheany/77/

        Itse olen hukannut kyseisen pelin kortit, jotka olivat vuodelta -70?


      • tyhmä saa olla...
        joutavaa höpinää kirjoitti:

        Niinpä, näin täällä vastaavat kaikki. Sitten kun yrittää ottaa yhteyttä sanoakseen, käy jopa oven takana, ei yhteyttä saa millään keinoin. Näin toimii suoli24 prinsessa.

        Oletko aivan varmasti käynyt juuri tuon edellisen parin rivin kirjoittajan OVEN TAKANA? Sekä tietysti jokaisen, joka vastaa palstalla kyllä, tietysti JUURI SINULLE.


      • joutavaa höpinää
        tyhmä saa olla... kirjoitti:

        Oletko aivan varmasti käynyt juuri tuon edellisen parin rivin kirjoittajan OVEN TAKANA? Sekä tietysti jokaisen, joka vastaa palstalla kyllä, tietysti JUURI SINULLE.

        erään oven takana olen käynyt, minkäs takia minut sitä sinulle pitää todistella olenko käynyt ko. rivien kirjoittajan oven takana vai enko ole. Kiljukurkien ja muiden karjujien ovelle en taatusti tule ja sehän sinua tietuysti harmittaakin.


      • tyhmä saa olla...
        joutavaa höpinää kirjoitti:

        erään oven takana olen käynyt, minkäs takia minut sitä sinulle pitää todistella olenko käynyt ko. rivien kirjoittajan oven takana vai enko ole. Kiljukurkien ja muiden karjujien ovelle en taatusti tule ja sehän sinua tietuysti harmittaakin.

        Joo niin varmaan olet, mutta oletko niin tyhmä, että kun netissä jotain lukee, niin menet jonkun oven taakse? Ja edelleen niin tyhmä, että suutut, kun asiat oven takana eivät sujukaan haluamallasi tavalla, vaikka joku oli sellaistakin netissä kirjoittanut.

        Ei ole tullut kiljuttua eikä karjuttua, joten tunnistit taas kerran väärin. Sitä mä vaan yritinkin sanoa.


      • tyhmä saa olla...
        joutavaa höpinää kirjoitti:

        erään oven takana olen käynyt, minkäs takia minut sitä sinulle pitää todistella olenko käynyt ko. rivien kirjoittajan oven takana vai enko ole. Kiljukurkien ja muiden karjujien ovelle en taatusti tule ja sehän sinua tietuysti harmittaakin.

        Jos joku haluaa sinut ovensa taakse, asia selvinnee tekstiviestittelyillä tai sähköpostiviesteillä. Tietysti sua harmittaa, kun et sellaisia ole saanut.


    • k- tukka

      Jos puhuu, ilme kirkastuu yleensä.
      Kun en vihaakaan, niin kait sitten tykkään.

    • Laatutavaraa

      Ensimmäisen luokan jääkaappipakasti ei sula pahimmallakaan helteellä, on sellaista taattua laatua, jotkut.

    • Lyön vaikka vetoa

      Kohdataan me ennen pitkää. Siitä voit olla varma nainen. Älä vain jäädy sitä ennen. Minkä taaksensa jättää...Haluan tavata sinut nainen. Mutta ei me helposti satuta mihinkään yhdessä, vaikka nähdäänkin ohimennen. Onkohan se jokin enne? Ei välttämättä. Mutta sen sanon, että jos (siis KUN me) me tavataan, molemmilla purkautuu suuri määrä paineita pois. Johtaako se tapaaminen mihinkään? Siitä ei ole mitään takeita. Suuri helpotus se kuitenkin on meille molemmille. Anteeksi mun ilmettä. Se ei johdu sinusta tietenkään. Se johtuu...(kerron sulle kun tavataan). Sinä kelpaat minulle, mutta kelpaanko minä sinulle? Ainoastaan siitä voidaan keskustella. Ihmettelen vain sitä, mitä sinä minussa näet? Onko minussa vieläkin sitä jotain? No, sekin selviää siinä tapaamisessa. Kun kerroin enteestä. Enne voi tarkoittaa hyvääkin. Hyvää ystävyyttä nyt vähintään odotan sinulta ja minulta. Muusta päättä "korkein oikeus".

      • Tekoja vaan heti

        No ei sulle sitten muuta kuin yhteyttä vaan ottamaan tuohon naiseen...


      • Jäätyvä

        Oletko aloittaja? Tarkennatko paikan, missä ollaan nähty?


      • Yks.aik.vast.nainen

        Niin ei me kyllä missään tavata ellei sitä erikseen sovita, se on varmaa. Toivon, että se hetki koittaa mahdollisimman pian. Tiedätkös sinä mies, että minä olen sinusta mustasukkainen. Harmittaa, kun toiset saavat sitä aikaasi,mutta minä en ;(

        Kova ikävä sinua. JA sinä todellakin kelpaat minulle!...ennemmänkin.


      • Lyön vaikka vetoa
        Jäätyvä kirjoitti:

        Oletko aloittaja? Tarkennatko paikan, missä ollaan nähty?

        En ole aloittaja. Kommentoin vain yhdelle naiselle tässä, kun sattui tuo teksti kiinnostamaan. Ei tää varmaan mulle ollu, mut väliäkö? Ai että missäkö ollaan nähty? Autossa (molemmat omassaan) vain sillai ohimennen. Hän kyllä muistaa minut ja tunnistaa (jos haluaa).


      • Koitetaan kestää
        Yks.aik.vast.nainen kirjoitti:

        Niin ei me kyllä missään tavata ellei sitä erikseen sovita, se on varmaa. Toivon, että se hetki koittaa mahdollisimman pian. Tiedätkös sinä mies, että minä olen sinusta mustasukkainen. Harmittaa, kun toiset saavat sitä aikaasi,mutta minä en ;(

        Kova ikävä sinua. JA sinä todellakin kelpaat minulle!...ennemmänkin.

        Ja minä sinusta.


      • ed.
        Yks.aik.vast.nainen kirjoitti:

        Niin ei me kyllä missään tavata ellei sitä erikseen sovita, se on varmaa. Toivon, että se hetki koittaa mahdollisimman pian. Tiedätkös sinä mies, että minä olen sinusta mustasukkainen. Harmittaa, kun toiset saavat sitä aikaasi,mutta minä en ;(

        Kova ikävä sinua. JA sinä todellakin kelpaat minulle!...ennemmänkin.

        Tämä oli vastaus tuohon "Lyön vaikka vetoa" -kirjoitukseen.


      • Ihan näin
        Lyön vaikka vetoa kirjoitti:

        En ole aloittaja. Kommentoin vain yhdelle naiselle tässä, kun sattui tuo teksti kiinnostamaan. Ei tää varmaan mulle ollu, mut väliäkö? Ai että missäkö ollaan nähty? Autossa (molemmat omassaan) vain sillai ohimennen. Hän kyllä muistaa minut ja tunnistaa (jos haluaa).

        mielenkiinnosta, näitkö hänet alunperin autossa vai tässä ihan lähiaikoina?


    • en häntä enää

      No meitä on monenlaisia, oon itse vaan tulkinnut kun nainen jäätyy, hermoilee ja hössöttää ja vilkuilee sileen nopeesti että ei kyllä musta pidä vaikka aluks joskus antoikin niin ymmärtää. Tuntuu välillä että nainen on ihan paniikissakin välillä, johtuu musta, sen tiedän ja oon sillä kannalla aina että pitääkin mua vastenmielisinä miehenä vaikka mä nyt en sellaine oo.

      • Tietäjä

        Ehkä sillä onkin liikaa tunteita sua kohtaan ja siksi käyttäytyy tuolla tavoin. Tunteita on hankala kontrolloida, niin hyvässä kuin pahassa. Oon itse sen kokenut.


      • ed.llinen
        Tietäjä kirjoitti:

        Ehkä sillä onkin liikaa tunteita sua kohtaan ja siksi käyttäytyy tuolla tavoin. Tunteita on hankala kontrolloida, niin hyvässä kuin pahassa. Oon itse sen kokenut.

        Niin... sitähän mä eniten tässä oonkin toivonut.


    • :nainen.

      Jää sulaa kun tulet sulattamaan :)

    • Jäätyttö

      Todellakin auts! Sopii kyllä liikaa muhun toi jäätyminen..! Ihastukseni ajattelee varmasti noin niinkuin aloittaja, jos vaan on kiinnostunut. Aloittajalle kiitos tästä tekstistä, se avasi silmäni! Ei mun kannata olla totinen kun näen hänet, vaikka jännittääkin. Näitä kohtaamisia on nimittäin sen verran harvassa että olisi pakko tehdä kaikkensa näyttääkseen sen ilon ja helpotuksen minkä kohtaamisemme aina tuottaa. Pitäisi hymyillä vähintään! Hän ansaitsee tietää että tykkään hänestä! Ja pitää yrittää päästä juttusille silläkin uhalla että jännityksissäni puhuisin vaan typeriä. Mutta tästedes yritän hymyillä!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe