Olen haaveillut pidempään kahdesta miehesta yhtä aikaa. Toisen kyrpä pillussa ja toisen pyllyssä. Nyt on ruvennut kiihottamaan ajatus siitä, että molemmat kyrvät panisi pilluun samaan aikaan. Onko kenellä kokemusta, meneekö nautinnon vai tuskan puolelle?
Tuplasti pilluun
5
2025
Vastaukset
- _osku_
Urjalan Taikayö 12-14.7
- hyvvee yötä
Juuso, meneppä nyt mummin viereen, äläkä aloita näitä ketjuja.
- kaksi.mulkkua
Kokemusta on swinger-clubilta missä panin avovaimoani pilluun yhtä aikaa toisen miehen kaa. Pitää olla kyllä valmiiksi pillu kiimanesteistä liukas. Ei onnistu pelkillä voiteilla. Minä makasin selälläni, ja avovaimo istuuntui kyrpäni päälle. Toinen mies työnsi kortsulla varustetun kyrvän hitaasti pohjaan saakka, ja aloitti sitten kiihtyvällä tahdilla nussimisen. Itse olin pakotettuna passiiviseen rooliin, sillä jos yritimme nussia yhtäaikaisesti jomman kumman kyrpä lipsahti ulos. Sain orkun kun vaimo kysyi, että onko mun sormet sen pyllyreijässä. Ei ollut, eikä sen toisenkaan panijankaan, vaan kolmannen miehen jonka kyrpää avovaimoni lopulta otti suihin. Itsellä eka kerta kun omaa kyrpää vasten hinkkas toinen kyrpä. Ei kiihoittanut, mutta ei häirinnytkään. Avovaimolle tuli tuosta panosessiosta eka ns superorkku. Eli kokeilemisen arvoinen juttu.
- Kiihottavaa
Ollaan kumppanin kanssa tätä harjoiteltu dildon kanssa, siis molemmat pimpsaan. Hyvin mahtuu kun on ensin paikat lämmitelty kunnolla jomman kumman vehkeen kanssa. Aluksi jännitti, mutta sitten on tätä harrastettu jo muutaman kerran, tulee täyteläinen olo. Seuraavaksi kokeilemme kahdella aidolla kullilla.
- kortsutta.nousuun
Suosittelen, mutta ei kannata kokeilla minkään mahtikullien kaa. Mun avovaimolle yleensäkin eka kerta oli ryhmäpano, ja loppuillasta tuplana pilluun. Uskomatonta minkälaisen nartun kaa olen ollut reilut kymmenen vuotta yhdessä. Tosin kotona mekin kokeiltiin ensin dildon kaa, mutta ei se luomua voita. Samoin kun avovaimoni todella innostunut anaaliseksistä. Ongelmana on vain se, että kundit laukeavat tosi nopeasti vaikka pakosti joutuvat kortsua käyttämään. Ja on sitä nautintoa toisinkin päin, kun itse panin kolmen naisen kaa, ja he todella tappelivat siitä että saivat kyrpää ja kunnolla. Tosin harmitti etteivät suostuneet siihen että olisivat olleet nelinkontin vierekkäin, ja olisin pannut aina keskimmäistä, ja sormettanut tai dildottanut laitimmaisia samanaikaisesti. Varmaa oli vain se että halusivat että juuri heidän suuhunsa tai sisäänsä laukesin. Alussa oli kortsu, mutta kun se piti vaihtaa aina kun vaihtoi panokohdetta siitä yhdessä tuumin luovuttiin. Tyhmä riski, mutta onneksi mitään tartuntaa ei tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872