onkos noilla paljonkin eroa ,kun olen katsellut lc4 640 adventureja uusia ja sitten on tollasta 2002 2001 mallisista on sinisiä mitkä on Adventure r mallimerkinnällä. Joten mikähän mahtaa olla näiden ero? Tietenkin 950 olis kova peli mutta...
Vastaukset 3
- älä
EI KANNATA, OSTA MIELUUMMIN JOKU TOINEN ENDURO , OVAT KORKEITA JA VAIKEITA AJAA... PAINOPISTE YLHÄÄLLÄ. JA KALLIIT VARAOSAT, MIELUUMMIN BEMARI TAI JAMPPI.
- Rents
Varmasti ovat vaikeita ajattavia, jos EI osaa ajaa...
Itselläni on 2002 malli, noin 10000 km takana ja hyvin pyyhkii. Toimii myös kaupunkiajossa, mutta parhaillaan hiekkateillä ja helpossa metsämaastossa.
Jos haluat enduron, osta KTM. Bemarit yms sopii hyvin kaupunkiin, mutta tiukassa maastossa tulee ikävä siihen tarkoitettuja pyöriä.
- kotaristi
Uusimmissa ei pitäisi olla kytkinlaakeriongelmia ja pyörä toimii hyvin. Joitakin sähköongelmia on saattanut olla. Eli niitä kannattaa "tarkkailla" Saatula/värinät ovat ainakin aikaisemmissa olleet aika kovat, mutta penkkiä on ainakin tehty pehmeämmäksi, vaikka se on edelleenkin kova. Ajettavuudeltaan helppo pyörä niin sora kuin asfalttiteillä. Ehkä isoimmille valtateille, moottoriteille ei tuota pyörää ole tarkoitettu. Jousitus ja jarrut toimivat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911438Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5559- 34529
- 40515
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22432