onkos noilla paljonkin eroa ,kun olen katsellut lc4 640 adventureja uusia ja sitten on tollasta 2002 2001 mallisista on sinisiä mitkä on Adventure r mallimerkinnällä. Joten mikähän mahtaa olla näiden ero? Tietenkin 950 olis kova peli mutta...
Adventure
3
1501
Vastaukset
- älä
EI KANNATA, OSTA MIELUUMMIN JOKU TOINEN ENDURO , OVAT KORKEITA JA VAIKEITA AJAA... PAINOPISTE YLHÄÄLLÄ. JA KALLIIT VARAOSAT, MIELUUMMIN BEMARI TAI JAMPPI.
- Rents
Varmasti ovat vaikeita ajattavia, jos EI osaa ajaa...
Itselläni on 2002 malli, noin 10000 km takana ja hyvin pyyhkii. Toimii myös kaupunkiajossa, mutta parhaillaan hiekkateillä ja helpossa metsämaastossa.
Jos haluat enduron, osta KTM. Bemarit yms sopii hyvin kaupunkiin, mutta tiukassa maastossa tulee ikävä siihen tarkoitettuja pyöriä.
- kotaristi
Uusimmissa ei pitäisi olla kytkinlaakeriongelmia ja pyörä toimii hyvin. Joitakin sähköongelmia on saattanut olla. Eli niitä kannattaa "tarkkailla" Saatula/värinät ovat ainakin aikaisemmissa olleet aika kovat, mutta penkkiä on ainakin tehty pehmeämmäksi, vaikka se on edelleenkin kova. Ajettavuudeltaan helppo pyörä niin sora kuin asfalttiteillä. Ehkä isoimmille valtateille, moottoriteille ei tuota pyörää ole tarkoitettu. Jousitus ja jarrut toimivat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272950Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722746Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581067Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951