Minua mietityttää olenko tällä hetkellä vain miehelle korvike..
Hänellä oli juttua toisen naisen kanssa n.6kk, he eivät harrastaneet seksiä ja vähän sen jälkeen tapasin miehen kanssa ja teimme sen heti.
Voiko olla, että mies pitää minua korvikkeena eikä ole niiiin rakastunut minuun mitä epäilen, toisen kanssa hän oli pitkään tekemättä mitään,minun kanssani heti hyppäsi sänkyyn.
mies tuntuu puhuvan aina niin nätisti eksästään että ärsyttää-.-....
rakkautta ilman seksiä
ärsyyntynyt
3
442
Vastaukset 3
- jUUs01
mies joka ei hyppää sänkyyn heti naisen kanssa, ja jaksaa vain olla hänen kanssa pitkään on normaalin rakkauden merkki
- Olet ykslysti
Olit niinsanotusti "helppo nakki". Sellaiset ei koskaan herätä kovin syvällisiä tunteita.
Tämä toinen nainen on edelleen miehellesi saavuttamaton unelma, eikä rasia johon paineet puretaan.
Näin se miehillä menee. - ap_
mutta, voiko asia olla niin vaikka olemme olleet pitkään yhdessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556