Vain roskakirjoitukset, jotka eivät koske KA:ta sallitaan palstalla.
Ei olisi uskonut, että Suomi24 voi olla noin halpamainen
Suomi24 poistaa KA:n jäsenten kirjoitukset edelleen
9
62
Vastaukset
- Ketunhäntä kainaloss
Kuin Ari sinusta noin yhtäkkiä on tullut fanaattinen KA:n kannattaja?
- KA-ääestäjä
Katsotaanpa tämä vielä, kuka olen. Tämä leikki saa nyt luvan loppua
- KA-äestäjälle!
KA-ääestäjä kirjoitti:
Katsotaanpa tämä vielä, kuka olen. Tämä leikki saa nyt luvan loppua
Tiedätkö millä kaikki loppuu? Sillä kun suljet sivusi lopullisesti ja päädyt vankilaan istumaan tuomioitasi. Siihen kannattaa nyt Ari panostaa henkisesti. Ei tule sitten yllätyksenä tuomiot.
- Sä oot se pelle
joka ramppaa Espoon käräjäoikeuden käytävillä kamerat kädessä.
Saliin sä et uskalla edes mennä, ku ruikuli valuu lahkeesta jo oikeustalon pihalla.
"Katsotaanpa tämä vielä, kuka olen."
Kato peiliin luuseri. Siellä se rotanharmaa lommopää kattoo takaisin.- KA-äänestäjä
Olen ihmisten mielestä melko mukiinmenevän näköinen naisihminen, enkä katso hyvällä nimittelyäsi
- Vain niin!
KA-äänestäjä kirjoitti:
Olen ihmisten mielestä melko mukiinmenevän näköinen naisihminen, enkä katso hyvällä nimittelyäsi
Jos todella olisit "naisihminen", niin vastauksesi olisi ollut todellakin toisenlainen...
Vain mies keksii vastata noin......
- Ethän sä ees oo
äänestäny KA :ta sen jälkeen ku ite olit ehdolla 2008 kuntavaaleissa.
Sähän oot aina kuvannu sun äänestyslippus ja laittanu skannit kakka-sivuilles.
Ketä sä luulet et sä fuulaat?
"Helvi 86 v" - Niinhän sä oletkin
"Olen ihmisten mielestä melko mukiinmenevän näköinen naisihminen"
"Martta 79 v" - Totta kai sä oot
nainen. Eihän kukaan sua oo epäillykkään keski-ikäiseksi työttömäksi juoppo-mieheksi jostain Espoosta.
"naisilla ei palleja"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982