Tehkää aloituksia !

huono aloittaja

Vaikka on kesähelteet, palstalla käy aika paljon kirjoittajia, niin nikillisiä kuin nikittömiä.
Aloitusten teko on siirtynyt muutaman harvan niskoille, mistä se johtuu ?
Itsekin olen erittäin huono tekemään aloituksia, en kertakaikkiaan saa kiinnostavaa aloitusta aikaiseksi. Silti joskus mielelläni kommentoin. Ja vaikka olen näitä joittenkin parjaamia puskiksia, en ilkeile.

17

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klunks klunks klan

Ei ossoo eikä viihti.

• kaisu-liisa

Aloitusten teko tuntuu vaativan niin korkeaa avaruustieteellistä uskaltamista, ettei jaksa kokeillakaan.
      Toisaalta se on myös aikaaviepää, jos aloittaja haluaa pitää ketjunsa hedelmällisenä.

Ei urakka ole kenenkään harteille sijoitettu, kaipa halukkaat tekevät aloituksia, joista minä ainakin heitä kiitän.
      Helppo on istahtaa valmiiseen kattaukseen.

Aloituksen kohtalo on aina arvoitus. Joskus syntyy herkullista luettavaa jonkun letkauksen innoittamana, joskus pitkä ja painokas aloitus jää ilman vastakaikua.

Miksi meitä puskalaisia pitäisi syyllistää. Puskaan pääsee halutessaan jokainen.
      Ihmisluonto ei ole jostain nimimerkistä kiinni, eikä se ketään pyhitä.
      Aloituksesi on oivallinen, mahtuu sulassa sovussa miettimään aloituksen vaikeutta, tai helppoutta, mitä kellekin.
      Antaa ajatuksille avaruutta.

• aamu uutiset

Hyviä aloituksia saisi vaikka päivän uutisista, joista olisi mukava keskustella toisten kanssa. Täällä on vain tyrmätty puskailijat kovin sanoin joten uskallusta vaatii, jos johonkin ketjuun yrittää jonkun sanasen laittaa.

Päivän uutiset olisi siinäkin mielessä hyvä "jutunjuuri", että ei joutuisi kenenkään henkilökohtaisuuksiin menemään. Niistä kun tahtoo tulla aina riitaa.

• on huomattu,,,,

oletteko huomannu, puskasta vaki kirjoittajat on paljon fiksumpia kuin vaki nikit,
      vakinikit käy toistensa kimpuu , haukkuvat puskastakirjoittajat, mikään niille ei sovi,
      marinaa riittää jos mistä,
      kateus ja katkeruus loistaa ainaki yhden vaki nikin kijoituksista, hän puskasta haukkuu vuorotekllen jokaisen palstalaisen,

• Teetä ja sympatiaa
        Paljon on mielestäni meno muuttunut sen lähes kymmenen vuoden saatossa,jonka olen ollut senbaloissa mukana.Aloitin maataloustukisaitilta ja turpaan tuli rankasti,kun yritin tukipakettia arvostella.Samoin bongarina,kun mielipieitäni heitin eetteriin kehoitettiin menemään hoitoon,kuten pilkkiminen oli aivan syvältä jonkun mielestä

• Minustakin olisi

parempi kokonaan ilman nikkiä, olen sitä ehdottanutkin,
        juuri siksi, ettei mentäisi kehenkään henkilöön.
        Olen ollut kokonaisen vuoden yhden tyypin vihan kohteena,
        minä olen hänen mielestään milloin mitäkin kirjoittanut tai tehyt hänelle puskasta, vaikka olen ollut poissa koko päivän. Miten voin sitten todistaa, että hän luulee väärin? Se on hölmöä,
        mutta ei se minuun mitään vaikuta. Siinähän luulee nyt sitten.

• kaisu-liisa
        Minustakin olisi kirjoitti:

parempi kokonaan ilman nikkiä, olen sitä ehdottanutkin,
        juuri siksi, ettei mentäisi kehenkään henkilöön.
        Olen ollut kokonaisen vuoden yhden tyypin vihan kohteena,
        minä olen hänen mielestään milloin mitäkin kirjoittanut tai tehyt hänelle puskasta, vaikka olen ollut poissa koko päivän. Miten voin sitten todistaa, että hän luulee väärin? Se on hölmöä,
        mutta ei se minuun mitään vaikuta. Siinähän luulee nyt sitten.

Tuo on minustakin ilkeinä. Jahdata jotain kirjoittajaa, vain luulojen perusteella.
        Itsekin sain siitä osani, muualla kuin täällä.
        Siksipä en aio rekkautua, täällähän ylläpito määrää, eivät toiset kirjoittajat.

Välittämättä kun osaisi olla, ettei ihan halkea polla. :))
        Tämän pitäisi olla ilon aihe, ei hammasten kiristystä.
        Mukava voi joillekin olla rekisteröityminen, antaahan se mahdollisuuden persoonakohtaiseen, yksityiseen keskusteluun.

Hyvin niin ja näin.
        Täällähän vain puhumaton on aina suosittu? :))

• kaisu-liisa kirjoitti:

Tuo on minustakin ilkeinä. Jahdata jotain kirjoittajaa, vain luulojen perusteella.

Mukava voi joillekin olla rekisteröityminen, antaahan se mahdollisuuden persoonakohtaiseen, yksityiseen keskusteluun.

Hyvin niin ja näin.

Pidän vakinikkinä kaisu-liisan tapaisia vakinikkejä. Rekisteröitynä on helpompi palstalla toimia. Edellisellä tarkoitan sitä, että voi aina käyttää helposti muitakin kuin rekisteröityä nimimerkkiä.

• Huomattu onkin
        kaisu-liisa kirjoitti:

Hyvin niin ja näin.

tuo että sus on jahdannut ja syyttänyt liisa.salia kuukausia jo aivan jatkuvasti
        joitakin aina uusia tekosyitä keksien, nuo miinuksetkin olivat yksiä sen syyllistämiskonsteja. Pitäisi joukolla panna sus jo ojennukseen, eikä kovin krapulassa taikka juvukkeessa saisi susnorsiamen tulla tänne syyttelemään tavan kirjoitajia.

• en luule
        Huomattu onkin kirjoitti:

tuo että sus on jahdannut ja syyttänyt liisa.salia kuukausia jo aivan jatkuvasti
        joitakin aina uusia tekosyitä keksien, nuo miinuksetkin olivat yksiä sen syyllistämiskonsteja. Pitäisi joukolla panna sus jo ojennukseen, eikä kovin krapulassa taikka juvukkeessa saisi susnorsiamen tulla tänne syyttelemään tavan kirjoitajia.

Jokunen myös paljastunut K-alkuiseksi, sus -alkuisia smoin. ina kataluus mielessä

• aastaööhön
        en luule kirjoitti:

Jokunen myös paljastunut K-alkuiseksi, sus -alkuisia smoin. ina kataluus mielessä

Mistä sinä muuta osaat tehdä, kuin luulla vaikka Ö-alkuiseksi.

Kerropa se!

• no oli miten oli -

jatketaan juttuja, kukanenki tyylillään.

suurin osa täällä on sivistyneitä fiksustikäytäytyviä ihmisiä,
      epäilen että on yksi ainoa joka on palstan känkkäränkkä,,
      harmi vaan kun yksikin känkkäränkkä saa paljon pahaa aikaan,
      joten ei voi yleistää että kaikki täällä olisi " omituisia otuksia "
      vai olemmeko " omituisten otusten kerho ",
      heh,,,,, huumoria sekaan,,,

• !!!

Tein juuri aloituksen! Ilman henkilöihin menoa!

• nollankuva

Tein joskus aloituksia, mutta lopetin kun palstan runoilija syytti minua sukupuolen vaihdosta.

• Mutta kyllä

sanoi liisa.sal jossain ettei hän välitä siitä luulottelusta, että "siinähän luulee sitten!"

• Viilhelm V.

Niinpä, eihän sitä voi sitten siihen muuta sanoa.

Ja kaikki ne, jotka tietävät yhden laittaneensa, tietävät, että liisa on oikeassa siinä. Ja tietävät luulottelijan luulevan omiaan.Se riittääkin.

• missä pöllömpää

Tämnä on käsittämätöntä---

Sinä sanoit että minä sanoin että sinäpäs sanoit??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4881
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1565
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1450
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1369
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      327
      1304
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1286
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1190
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      1021
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      935
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      918
    Aihe