raskaustesti väärässä ?

13v

mulla oli menkat myöhässä 2 vk ja olin harrastanut seksiä mun poikaystävän kanssa, joten tein raskaustestin tänään aamulla ja se oli negatiivinen. tein semmosen rfsu raskaustestin. ootteko te muut käyttänu sitä testiä ja onko se ollut luotettava ? siinä raskaustesti paketissa luki että se on 99,9 % varma tulos. mutta tää on mun ensimmäinen raskaustesti ja tein sen ohjeiden mukaan, mutta voiko se raskaustesti näyttää sen tuloksen väärin ?

3

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jbb

Oli vai on myöhässä? Kyl ne r-testit on aika luotettavia, jossei niit menkkoja ala kuulumaan ni tee uusi testi tai mene lääkäriin. Se on ikävä kyllä ettei täällä kukaan kristalli pallosta voi sanoa oletko raskaan vai et.

Oletteko ehkäsyä käyttänyt?

Sekin riippuu millon ootte harrastanut, ei raskaus ihan 2viikossa ilmene.

• kahdenlapsenäiti

tee testi aikaisintaan silloin kun kuukautistesi pitäisi alkaa, jos testi on negatiivinen ja epäilet edelleen olevasi raskaana niin kannattaa viedä pissanäyte labraan. siellä saat ainakin varman tuloksen jopa jo samana päivänä.

• jjjjjjkllooo

Labraan pitää olla terkkarin lähete. eli Täällä pitää ensin mennä terveyskeskukseen ja sieltä sitten labraan. Ei kannata ennen kun oot sata varma, että kuukautisia ei oo tullut ja vähän ninku oireitakin jo olis. Eli raskaus oireita on heikotus, pissatus, ruuan himo (erikoinen ja tietty ruoka), pyörrytys, pahoinvointi ja aistien herkistyminen mm. Ovat yksilöllisiä. Kaikilla ei ole tuntemuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5010
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3302
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3230
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2463
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      31
      2318
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2029
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      17
      1723
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1656
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1629
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      180
      1624
    Aihe