Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

raskaustesti väärässä ?

13v

mulla oli menkat myöhässä 2 vk ja olin harrastanut seksiä mun poikaystävän kanssa, joten tein raskaustestin tänään aamulla ja se oli negatiivinen. tein semmosen rfsu raskaustestin. ootteko te muut käyttänu sitä testiä ja onko se ollut luotettava ? siinä raskaustesti paketissa luki että se on 99,9 % varma tulos. mutta tää on mun ensimmäinen raskaustesti ja tein sen ohjeiden mukaan, mutta voiko se raskaustesti näyttää sen tuloksen väärin ?

3

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jbb

      Oli vai on myöhässä? Kyl ne r-testit on aika luotettavia, jossei niit menkkoja ala kuulumaan ni tee uusi testi tai mene lääkäriin. Se on ikävä kyllä ettei täällä kukaan kristalli pallosta voi sanoa oletko raskaan vai et.

      Oletteko ehkäsyä käyttänyt?

      Sekin riippuu millon ootte harrastanut, ei raskaus ihan 2viikossa ilmene.

    • kahdenlapsenäiti

      tee testi aikaisintaan silloin kun kuukautistesi pitäisi alkaa, jos testi on negatiivinen ja epäilet edelleen olevasi raskaana niin kannattaa viedä pissanäyte labraan. siellä saat ainakin varman tuloksen jopa jo samana päivänä.

      • jjjjjjkllooo

        Labraan pitää olla terkkarin lähete. eli Täällä pitää ensin mennä terveyskeskukseen ja sieltä sitten labraan. Ei kannata ennen kun oot sata varma, että kuukautisia ei oo tullut ja vähän ninku oireitakin jo olis. Eli raskaus oireita on heikotus, pissatus, ruuan himo (erikoinen ja tietty ruoka), pyörrytys, pahoinvointi ja aistien herkistyminen mm. Ovat yksilöllisiä. Kaikilla ei ole tuntemuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe