Lähes poikkeuksetta voidaan sanoa

että nainen on:

1) tunteilla ajatteleva sekopää
2) draamakuningatar
3) huumorintajuton - tosin tässä pitää tietää, että pitävät itseään huumorintajuisena jos kikattelevat jonkun miehen vitseille. Eivät he itse vitsaile tai osaa olla hauskoja muutenkaan
4) huomionkipeä
5) uskomattoman itsekeskeinen
6) todella julma jos sille päälle sattuu
7) riitaa hakeva raivopää
8) avuton niin useassa asiassa, joko siksi että ovat typeriä tai sitten esittävät olevansa typeriä
9) todella seksistinen
10) moderni feministi, joka vaatii oikeuksia ja kieltäytyy velvollisuuksista, tai vaihtoehtoisesti oikeuksien tuomista rasitteista
11) kykenemätön ajattelemaan asiaa muun kuin oman välittömän näkökulmansa perusteella. Naiset eivät osaa samaistua mihinkään ja se tekeekin usein keskusteluista mahdotonta
12) pinnallinen
13) tuhlaava

ja niin edelleen. Tätä kaikkea ja vielä muutakin jaksetaan vuosi toisensa jälkeen ihan vain siksi, että luontainen vietti ohjaa meitä haalimaan tussua, jota vielä kaiken lisäksi pihtaavat. Tosin jos eivät pihtaisi, niin kukapa mies jossain seurustelusuhteessa olisi.

10

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähespoikkeuksetta

Eipäs, vaan te miehet haluatte tuollaisia naisia. Noita te valitsette parisuhteeseen ja oikein roikkumalla roikutte niissä. Kun on nainen joka tekee, osaa, ei valita, on ystävä, on hyvä tyyppi, oikeasti tasa-arvoinen, ei sekoile liikoja jne. niin te ette pysty ettekä kykene, koska ette voi ilmeisesti tuntea ylemmyyttä. Kun nainen on teidän kanssanne samalla viivalla, te ette lähesty, tee aloitteita, tai lähde suhteeseen, te itse jäätte vain kaveriksi, pelkäätte tai alatte alistamaan sitten jos siihen suhteeseen rupeatte, ja alatte oikein tyrkyttämään luettelemiasi vaihtohetoja.
      Te itse siis haluatte että naiset on tuollaisia, sitten ne kyllä kelpaavat teille suhteeseen, perheen perustamiseen ja naiseksi. Ja huom. kyse ei ole ulkonäöstä! Se reilu ja rehti on sitä pahemmassa pulassa mitä näitimpi ja kovakuntoisempi on, koska sitten se vasta uhka itsetunnolle onkin!
      Kuka tahansa mitä te väitätte ettei muka kelpaa, kelpaa teille paremmin kunhan se on teidän alapuolella, luettelemallasi listalla tai osalla siitä... Niin juuri.

Ja niin edelleen. Jos te idiootit omaisitte itsetuntoa tosiaan tehdä jotain muuta kun kitistä omasta miehisyydestänne joka tuntuu olevan niin heikoissa kantimissa, ettei tosikaan ja vuosi toisensa jälkeen tajuaisitte etsiä kunnollista IHMISTÄ ja NAIDTA ettekä tosiaan, kuten itsekin mainitsit, haalisi sitä tussua, itkisi pillun perässä, olisi niin saatanan avuttomia jos ei pimpsaa saa, ihan keneltä tahansa, ja sitten vielä roiku vaikka miten paskassa suhteessa... Niin. No.

Ai niin, sori, mutta ne naiset jotka ovat järkeviä, jalat maassa, huumorintajuisia, oikeasti tasa-arvoisia, tekviä, osaavia, pärjääviä, tasapainoisia, ei-mielistelyn tarpeisia tai/eli huomionkipeitä, syvällisempiä, hoitaa oman elämänsä ja velvollisuutensa, ottaa vastuun omasta elämästään jne... niin, he uskaltavat myös sanoa nämä asiat suoraan, koska eivät koe tarvetta mielistellä miehiä koko ajan. Toisin kuin nuo draamakuningattaret lopultakin kokevat.
      Ja siksi te otatte ennemmin sekopäisen draamakuningattaren, koska sen kanssa saa aina olla itse sen yläpuolella ja loppujen lopuksi, sen kanssa pääsee helpommalla koska se on imarreltavissa, se on itse riippuvainen, jne.
      Järkevän ja pärjäävän ihmisen kanssa on tosiaan vähän hankalampaa.

Joten ota vastuu omista valinnoistasi. Itsepähän olet naisesi etsinyt ja valinnut. Olisit etsinyt parempia, ollut vähän rohkeampi ja valinnut toisin.

• Delight*

Huolimatta siitä, että en ehkä ole aivan samalla linjalla ylläolevan vastaajan kanssa kaikessa, hän osuu asian ytimeen tässä: "Joten ota vastuu omista valinnoistasi. Itsepähän olet naisesi etsinyt ja valinnut. Olisit etsinyt parempia, ollut vähän rohkeampi ja valinnut toisin."

Jos jokaikinen seurustelukumppani on aina samalla lailla "viallinen", niin kannattaa tosiaan katsoa peliliin, ja miettiä, onko omissa parinvalintakriteereissä jotakin pielessä.

• Komppaan.

Eipä tuota voi paremmin sanoa.

• miees kaks-kasi

Mulle kelpaisi,tai siis oikeastaan etsin "lähespoikeuksetta" kuvailemaa naista.Teitä on aivan liian vähän taii siten olette todella hyvin piilossa.
        Itseäni,ei kiinnosta ap:n kuvailema nainen.Kartan niitä oikeastaan ja vereni kuohahtaa välittömästi jos havaitsen tyhjää tuittupääsyyttä taikka vaatmusta tasolla"olen kuningatar,pavele minua".Sellainen nainen,ei antsaitse minua vaan omankaltaisensa miehen.
        Minä itse olen fiksu ja järkevä,joka haluaa aidosti tasa-arvoisen parisuhteen jossa mieluiten keskustellaan ongelmat selviksi eikä karjuta.Jos tulee riitaa,niin se sovitaan asiallisesti mahd.pian,eikä jäädä mököttämään.Mielestäni,kaikesta ei voi aina olla 100% samaa mieltä.Pääasia,on se että molemmat joustaa,eikä vain toinen.

Mutta,jostain syystä monet miehet haluavat naisen joka kiukkuinen,pahatuulinen,komentelija,vastaan sanoja,tossun alle laittaja yms.Eräälläkin 29v naisella oli kyseisenlainen pitkä listaus "mitenkä vittumoinen osaa olla".Tälle naiselle oli kirjoittanut vajaat 250 miestä! Ei tajua miksi,kukaan kirjottaisi,mutta,nääin se vaan oli.

Joten,ehkä miesten on syytä mennä itseensä,jos nainen on vaikea,itse olette puolisonne valinneet.

• siksikö olet yksin

Ihminen, joka ei osaa ajatella kuin tussunäkökulmasta, mitä muuta se on kuin uskomattoman itsekeskeinen ja todella seksistinen, kykenemätön ajattelemaan asiaa muun kuin oman välittömän tussunäkökulmansa perusteella, pinnallinen, yksinkertainen ja tyhmä.

• akv11

tuollaisen naisen tunnen ja enempää en halua tuntea.

• Dino Rex

a) moni nainen on jotain noista asioista, mutta ei todellakaan jokainen.

b) monesta naisesta tulee tuollainen suhteessa, kun "mies" on tossunalle alistuva hiirulainen eikä mikään oman päänsä mukaan elävä mies. Nainen ei kunnioita alistuvaa miestä ja alkaa testata tätä koko ajan rankemmin ja rankemmin käyttäytymällä kuin itsekeskeinen raivopää ja draamakuningatar. Ainoa asia mitä miehen tarvitsisi tehdä, olisi sanoa naiselle millaista kohtelua hyväksyy ja millaista ei, sekä toimia sen mukaan. Useimmista miehistä vain ei ole tähän, vaan he lähtevät mukaan naisen bullshittiin ja pyytelevät anteeksi tai antavat periksi ihan vain naisen lepyttämiseksi.

Yhdessä asiassa tosin olet oikeassa: naiset ovat todella seksistisiä. Tämä asia ei tosin tule muuttumaan ainakaan sinun elinaikanasi, joten paras vain kehittää itsevarmuutta ja muita naisten vaatimia ominaisuuksia, jos haluat saada pesää tai kauniin ja kiltin tyttöystävän.

• Olisit päässyt helpommalla, jos olisit vaan todennut että naiset ovat tyhmiä. Se on syy moniin mainitsemiisi asioihin. Vähän tulee pörssirobotit mieleen naisista, ovat yhtä yksinkertaisia ja äkkipikaisia, ja joku muu joutuu sitten korjaamaan niiden sotkuja myöhemmin, kun tuli tehtyä virheitä.

• Voi sinua

Jaha, itsetunto-ongelmaisten tyyppiesimerkki on palannut asialle.

• Höhhähhei

Minä puolestani en tykkää sellaisesta "testailusta" yhtään, se on röyhkeää. Kyllä jokaisen pitäisi tuntea niin omat rajansa kuin toisenkin ihmisen rajat ilman testailua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      623
      2606
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2056
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2040
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1586
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1554
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1498
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      126
      1262
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1090
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1044
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe